Hyejin szemszögből:
Mikor befejeztem a játékot Sunooval, leültünk enni. Mindenki ott volt kivéve Jungwon. Gondoltam felmegyek, de Niki előbb elindult mint én így inkább maradtam. 10 perc múlva ajtó csapást hallottam és láttam ahogy Niki sétál lassan lefele.
-Niki, minden rendben? -kérdezte barátnője.
-Persze. -leült és elkezdett enni.
-Hol van Wonie? -kérdezte Jake miközben itta a kakaoját. Niki nem válaszolt és csak nézett az ételre. A vacsora csöndesen és szomorúan telt el. Mikor befejeztük mindannyian elmostuk a tányérunkat és elmentünk a szobánkba.-Hyejin, mi volt ez az egész? -nézett rám Jiwoo miközben leült mellém az ágyra.
-Nem tudom, mindenki olyan furán viselkedett. Szomorú volt a hangulat. De lehet van egy tippem.. -lehajtottam a fejem és éreztem Jiwoo kérdő tekintetét rajtam -Szerintem miattam van az egész..Elmentem ma Heevel vásárolni és Jungwon eléggé féltekény volt mikor hazaértem, és láttam, hogy Heeseungot félre hívja. Lehet nem erről beszéltek de nagy valószínűséggel igen. -mondtam lehajtott fejjel és próbáltam visszafogni a sírásom. Jiwoo megölelt és megpróbált nyugtatni, hogy biztos semmi gond nem lesz és Jungwon reagálta túl. Próbáltam hinni neki de egy valamit nem mondtam el neki. Azt az érzést a boltban, mikor csak néztünk egymás szemébe. Nem mertem neki elmondani ezért ezt magamban tartom inkább.Pár óra múlva úgy döntöttem át megyek Jungwonhoz. Bekopogtam de nem jött válasz. Megfogtam a kilincset és lassan benyitottam hozzá. Láttam, hogy fekszik az ágyán és telefonozik:
-Wonie?.. -sétáltam be a szobájába ő pedig felkapta a fejét.
-Hyejin? Mit szeretnél? -tette le a telefonját és mutatta nekem, hogy üljek le mellé. Leültem és vettem egy mély levegőt.
-Jungwon, én azt szerettem volna megkérdezni, hogy..miért nem jöttél enni? Meg hallottam valami ajtó csapást és nem tudtam mi történt gondoltam megkérdezem.Jungwon szemszögéből:
Nem mertem Hyejinnek elmondani. Muszáj volt valami hazugságot kitalálni.
-Ja csak, fáradt voltam és nem voltam annyira éhes! -néztem Hyejinre aki fél mosolyra húzta a száját.
-És az ajtó csapás?
-Ki volt nyitva az ablakom és a huzat volt, nem akartam senkit sem megijeszteni lent! Remélem elhitte amit mondok. Kínos csönd következett és éreztem, hogy ez így nem lesz jó. Nem akarom neki elmondani min gondolkozok már napok óta és mit érzek mert hátha csak én regálom túl. Hyejin rám nézett és adott egy puszit az arcomra. Mondta, hogy ma Jiwooval csajos estét terveztek és nem velem alszik. Jó éjtet kívántunk egymásnak és kiment.Hyejin szemszögéből:
Miután kimentem a szobából le akartam menni kicsit az utcára kiszellőztetni a fejem. Nem volt kedvem bezárva lenni. Jiwoonak szóltam, hogy minimum 1 óra és jövök. Lent láttam ahogy a fiúk tv-znek. Heeseung észrevette ahogy veszem a cipőm meg a pulcsim.
-Hova mész? -tette fel a kérdést a kanapéról ülve.
-Kicsit sétálni, nincs olyan rossz idő gondoltam jól esne egy kis friss levegő -mentem és kinyitottam az ajtót de mielőtt becsuktam Heeseung lépett ki rajta.
-Nélkülem aztán nem mész sehova! -mosolygott majd gyorsan felvette a dzsekijét és utánam jött.
Az utcákon alig voltak emberek, csak a lámpák világították meg az utat. Az égen csillagok milliói voltak amik gyönyörűen néztek ki. Most nem beszéltünk annyit mint korábban. Eszembe jutott, hogy van egy kis cukrászda ami éjjel-nappal nyitva van:-Hallod Hee, van egy cukrászda ahol isteni sütemények vannak! Elmegyünk? -törtem meg a csendet majd a fiú bólintott egyet.
Nem volt olyan messze a háztól szerencsére. Leültünk egy távolabb helyre az emberektől, hogy Heeseungot fel ne ismerjék. Kijött a pincér elmondtuk mit szeretnénk kérni majd vártunk. Megint kínos csend lett és nem tudtunk magunkkal mit kezdeni. Gondolkoztam mit dobhatnék fel témának de nem jutott semmi sem eszembe.-Hyejin.. -szólalt meg hallkan Hee miközben mélyen a szemembe nézett. Megint ugyanaz az érzés mint a boltban, miért?! Hisz nekem nem is tetszik Heeseung..
-I-igen? -néztem szemeibe majd ő kicsit közelebb hajolt.
-Nem akarom elrontani a hangulatot de az egyik asztalnál mintha Jungwont láttam volna valakivel..
-Tessék? Kivel? Fiú vagy lány?? -kérdezgettem de ő csak próbált a szemével mutogatni, hogy nézzek oda. Hátra néztem és a cukrászda másik végében ült..egy lánnyal.
Nem tudom ki volt az. Fiatal, körülbelül egy korúak lehettünk, csinos, szép lány. Csak néztem magam elé. Mintha egy kést döftek volna a szívembe. Lehet csak egy ismerőse vagy barátja. De ezt mind a hátam mögött? Nem említett semmi féle találkozót senkivel, azt, hogy elmenne..Közbe kihozták a sütit amit Hee gyorsan meg is evett. De nekem nem volt már étvágyam. A sütit elcsomagoltattuk hátha valaki megenné otthon mert én biztos nem fogom. Már fizettem volna de Heeseung megállított.-Hee ezt igazán nem kell kifizetem én tényleg! -mondtam de ő nem is figyelt rám hanem elővette a pénztárcáját és kifizette. Gyorsan megfogta a kezem és kihúzott a cukrászdából. Kicsit arébb mentünk és leültünk egy padra. Innen pont beláttunk és láthattuk ahogy elvannak. Próbáltam szájról olvasni de reménytelen volt.
-Hyejin én nagyon sajnálom, de biztos csak valami barát. Nagyon szeret téged! -próbált vígasztalni Heeseung és közbe egyik karjávál átölelt. A vállának dőltem és éreztem ahogy pár könnycsepp esik le arcomra. Gyorsan le is töröltem őket mert láttuk ahogy Jungwon és a lány elindulnak ki. Elfutottunk egy bokor mögé, hogy onnan nézzük őket. Megálltak a bolt előtt és még beszélgettek kicsit. Ezt már valamennyire hallottuk:
-Köszönöm ezt a jó kis estét, Yoora! -mondta mosolyogva Jungwon.
-Nagyon jó volt! Remélem meg tudjuk ismételni!! -ment közelebb ezek szerint a csaj, Yoora.
-Kellett most ez a kikapcsolódás nekem! De ideje lenne hazaindulni.
-Nem felejtettél él valamit? -ment még közelebb a lány. Csak ne az legyen amire gondolok, csak ne legyen az kérlek.Heeseung szemszögéből:
Hyejin zokogásban tört ki és hirtelen a földre esett. Gyorsan leültem mellé és megöleltem. Ő a vállamba fúrta fejét és sírt. Elkezdtem simogatni a hátát és erősebben öleltem. Hogy tehette ezt Jungwon? Az a csaj mit képzel magáról? Jungwon nem is említette, hogy barátnője van?! Megfogtam Hyejin kezét és felhúztam a földről. El kellett indulnunk haza mert későre járt. A többieknek írtam, hogy nemsokára otthon vagyunk.
Sikerült Jungwon előtt hazaérnünk. A többiek még mindig a kanapén feküdve tv-ztek. Jay-t és Sunoo-t nem láttam, gondoltam biztos alszanak már. Hyejin hajával próbálta az arcát eltakarni. Levette a pulcsiját meg a cipőjét és felrohant a szobájába. Én leültem az asztalhoz és vártam, hogy Jungwon haza érjen..
Hallottam, hogy nyílik az ajtó. Jungwon besétált a nappaliba.
-Sziasztook!! -köszönt nagy mosollyal.
-Oh, hogy törölném le azt a hülye vigyort az arcodról!! Mi a faszt képzelsz te magadról?
-Heeseung neked mi bajod van?!Később Jungwonnal mindketten a földön fekve, ütés, véres nyomokkal feküdtünk..
أنت تقرأ
Future Perfect [ Jungwon ff.]
أدب الهواةKét barátnő Kim Hyejin és Kyung Jiwoo már kiskoruk óta ismerik egymást. A két lány már nagyon régóta el akar jutni egy Enhypen koncertre, és rájuk köszön a szerencse mert Japánba is fognak koncertet tartani! A lányok nagyon megörülnek és természetes...