20.rész

152 8 4
                                    

Hyejin szemszögéből:

Mikor sétáltam föl a repülőre meghallottam egy hangot mögülem ahogy a nevemet ordítja. Hátra fordultam és Jungwon áltt ott. Szám elé kaptam kezem és szóltam a szüleimnek, hogy mindjárt jövök. Elkezdtem lerohanni a lépcsőn és később Jungwon karjaiba találtam magam. Felemelt és megpördített egyet a levegőben. Mikor letett a földre, megfogta az arcom és könnyeimet törölgette. Hirtelen nem tudtam szóhoz jutni és arcomat vállába temettem. Ő simogatta a hátam és egy puszit nyomott fejemre.

-Mit keresel itt? -kérdeztem remegő hangon miközben sötét barna csillogó szemeibe néztem.
-Mindent elmondtak a többiek, kérlek ne hagyj itt!.. -könyörgött nekem.
-Jungwon én..ez már végleges, nem maradhatok itt csak a bajt hozom rátok!!
-Ez nem igaz!! Mikor találkoztunk veletek utána csak jobbak lettek a napjaink!!
-De nézd meg, verekedés volt! Kórházba kerültél, le kellett mondani a koncertet és és.. -hirtelen összeestem a földön és bőgtem.
Jungwon azonnal letérdelt mellém és felemelte a fejem.
-Hyejin..mikor találkoztunk a stadion előtt az életem legjobb napja volt! Az utána lévő napok meg még jobbak! Nézd meg mindent megoldottunk együtt a bandával és nem történt semmi..
-De én is egy barom voltam Heeseung miatt meg..
-Hee mindent elmondott és megbocsátottam neki, kibékültünk! -ettől kicsit megnyugodtam, hogy nem lesz feszült a hangulat a dormban.
-É-és ami közted és Yoora közt volt?.. -könnyes szemekkel néztem rá. Jungwon elmoslyodott amit hirtelen nem értettem.
-Nem történt köztünk semmi, egy régi barátom volt még általánosból és mikor közelebb jött ellöktem magamtól..én is meglepődtem rajta hidd el. -mesélte a történteket én meg csak bámultam rá.
-Tehát..nem csókólt meg? És nem is volt semmi..úristen nem nem nem..amiket a fejedhez vágtam nem..és a vereked-
-Hyejin!!
-Igen?..
-Ne gondold ezt kérlek..a fiúkkal a legboldogabbak voltunk mikor velünk maradtatok. A közös pillanataink és hidd el a banda és a párok között is lehetnek nézet eltérések ez természetes. -megfogta állam és felém nézett.
-Én..én nagyon sajnálom amiket a fejedhez vágtam..nem gondoltam semmit sem komolyan! Egy szót sem.. -láttam ahogy könnyes lesz hirtelen a szeme. Felállt és kezét felém tartotta. Felhúzott és megfogta a kezem.

-Hyejin, kérlek maradj itt. Életem szerelme nem hagyhat itt, nélküled nem teljes az életem, kérlek ne így érjen véget a történetünk..nagyon szeretlek!!! -hirtelen nem tudtam mit mondjak. Annyi érzés kavargott bennem. Itt álltunk a reptéren és hallottam ahogy szüleim és a pilóta is már hívnak. Jungwon hirtelen elengedte a kezem és magához húzott. Egy ideig csak néztünk egymás szemébe és nem mondtunk semmit. Még közelebb húzott magához és éreztem ahogy ajkaink összeérnek. Elcsendesedett a világ körülöttünk, csak Ő és Én voltunk. Egy kis idő után elváltunk egymástól és mosolygott. Megöleltem és kézen fogva mentünk a szüleimhez.

-Anya, Apa, Kyujin..ő itt a barátom Yang Jungwon. -mutattam be Woniet. Kyujin mosolyogva ment oda kezet fogni vele, Anyukám kicsit furcsállta de örült neki. Apukám nem nézett rám és rá sem szép szemmel de láttam a szemében, hogy örül.
-Nem szeretnék Japánba menni..figyeljetek nekem itt a helyem Koreába, itt a legjobb barátnőm, itt van Jungwon..és itt az Enhypen. Itt az új otthonom..sajnálom de maradok. -jelentettem ki majd szüleim könnyes szemekkel de beleegyeztek és megöleltek. Húgom megölelt és odament Jungwonhoz.
-Vigyázz a nővéremre különben..bajok lesznek! -majd rá mosolygott és felszállt a repülőre. Leszedtük a csomagjaim a repülőről és elbúcsúztam családtagjaimtól. Jungwonnal végig néztük ahogy a repülő felszáll. Később elindultunk a reptérről és láttuk ahogy Heeseung a kocsival ott vár a reptér előtt. Karjait széttárta én meg futottam felé.

-Hyejin!!! Maradsz? -fogta meg arcomat és aggódó szemekkel nézett rám.
-Heeseung nyugodj meg..maradok. -hirtelen felemelt és elkezdett ugrálni. Én csak nevettem az egész szituáción de nagyon boldog voltam, hogy úgy döntöttem maradok. Jungwon odajött és kinyitotta előttem az ajtót.

-Hercegnő, kérem szálljon be hintójába. -megfogtam a kezét majd ő nyomott egy puszit és kacsintott felém. Mosolyogtam egyet majd beszálltam a kocsiba. Elindultunk vissza a dormba. Elindultunk vissza, Haza..

Egész úton beszélgettünk és nevetgéltünk. Mikor megérkeztünk a dorm elé kiszálltam és direkt Jungwon és Hee mentek előre, hogy meglepetés legyen. Mikor beléptek az ajtón mindenki odarohant és figyelték ahogy a két fiú besétál.

-Sziasztok! -mondták mosolyogva amit a többiek nem értettek.
-MEGLEPETÉS!!!! -jöttem elő a két fiú mögül majd mindenki meglepődött és elkezdtek felém rohanni. Tartottunk egy csoportos ölelést és ujjongtunk, hogy végül mégis maradtam. Elmeséltem nekik, hogy erről nem gondolom meg magam és maradok, kibékültünk Jungwonnal és minden visszatér a rendes kerékvágásba. Jiwoonak suttogtam, hogy mesélek majd a részletekről és rákacsinottam. Ő csak mosolygott és megölelt.

Este csak a szokásos történt, Jay és Sunghoon vacsorát csináltak, Nikivel és Heeseunggal játszottam, Jake és Jiwoo pedig kint a teraszon beszélgettek. Jungwon pedig mellettem ült és szurkolt nekem.
Mikor megvacsoráztunk barátnőmmel felmentünk a szobánkba és kipakoltam.

-Annyira örülök, hogy végül nem mentél el!!! Mit csináltam volna nélküled úristen.. -feküdt le ágyára én pedig csak nevettem.
-Jungwon meggyőzött..de biztos vagyok benne ha ez nem történt volna meg elszöktem volna és még akár el is sétálok ide csak, hogy veletek lehessek újra. Nem bírtam volna ki!! -becsuktam a szekrényem és leültem az ágyra. Jiwoo rámnézett és várta, hogy meséljek neki a részletekről. Mikor elmondtam neki mi történt a reptéren kikeredett szemekkel nézett rám.
-Ilyen aranyos dolgot még sosem hallottam!! Tuti Heeseungtól vette az ilyen rizzekeeett.. -nevetett barátnőm én meg elmosolyodtam rajta. Igaza van Heeseungnak valami képessége az ilyen rizzelés. Biztos a többieket is kiképezi erre! Megöleltük egymást majd egyszer csak Jay nyit be hozzánk:

-Na gyerekek, ideje lefeküdni aludni! Későre jár már! -támaszkodott az ajtó fél fához és nézett ránk komolyan. Eddig sosem volt ilyen ezért nem teljesen értettük, hogy mivan de jót mulattunk rajta.
-Rendben, apa!! -mondta gúnyosan Jiwoo majd Jay megrázta a fejét és elindult kifelé.
-Ajtót ki csukja be? -kérdeztem, majd Jay visszafordult.
-Azt hittem jössz te is. Új a szoba beosztás! Te már nem itt alszol, kisasszony! -mosolygott felém majd Niki jelent meg az ajtóban. Jiwoora néztem aki elpirult mikor meglátta barátját. Én gyorsan felpattantam az ágyról, megfogtam az ágyneműm és kivittem a szoba elé.
-Aztán csak hallkan, szeretnék aludni is! -kacsintottam a párra majd Jiwoo egy párnát akart hozzám vágni de még gyorsan becsuktam az ajtót.

Már csak azt akartam kideríteni hol alszom. Egy táblát tettek ki a fiúk és megnéztem ki hol alszik. Heeseung és Jay egy szobában vannak, Sunoo, Sunghoon és Jake pedig a másikban 3an alszanak. Megláttam, hogy Jungwon velem van kiírva. Igazából sejtettem, hogy ez lesz. Meg reménykedtem is..benyitottam a szobába és Jungwon éppen vette át a pólóját.

-Basszus..bo-bocsi Jungwon! -fordultam el gyorsan mert ez még kicsit fura volt számomra. Hallottam ahogy becsukja a szekrény ajtaját és sétal valahova. Gondoltam megfordulhatok de mikor megfordultam ott állt velem szembe póló nélkül.
-Azért tetszik amit látsz nem? -huzogatta szemöldökét. Én egyből elpirultam és arcom tenyerembe temettem. Jungwon csak gonoszan nevetett.
-Elég meleg van úgyhogy szerintem ma így alszok. -kacsintott majd megráztam a fejem és neki dobtam egy párnát. Elmentem zuhanyozni és átöltözni a pizsamámba. Mikor visszaértem a szobába láttam, hogy a két ágy egymás mellé van tolva. Jungwon az egyiken telefonozott majd felnézett rám.
-Ugye nem gondoltad, hogy majd távol tőlem fogsz aludni?
-Egy szobába vagyunk, nem lettem volna olyan távooll.. -feküdtem le mellé majd rám nézett. -De azért örülök, hogy itt vagyok melletted. -mosolyogtam majd nyomott egy puszit a számra.
-Jó éjszakát, Hyejin!
-Jó éjt, Wonie!

Mellkasára feküdtem ő pedig átölelt és így aludtunk el. Hallottam ahogy ver a szíve és megnyugtató érzés volt. Kicsit énekelt is nekem amitől nagyon hamar bealudtam. Végre minden rendben volt és itt maradtam Koreába.

Itt maradtam a családommal..♡

Future Perfect [ Jungwon ff.]Where stories live. Discover now