28.rész

93 9 2
                                    

[5 hónappal ezelőtt, Japáni koncert)

El se hiszem, hogy ma végre hazautazok..láthatom a szülőhazám, a családom, a régi barátaim!! Nagyon izgulok már a vacsora miatt is amit leszerveztem apával, anyával, a húgommal és..Jungwonnal. Utoljára akkor látták mikor a reptéren elmondtam nekik, hogy amúgy együtt vagyunk. Apukám már akkor csúnya szemmel nézett rá és ezért eléggé félek. Anyukámmal semmi gond nem lesz, addig ameddig nem kezdd el kiskori képeket mutogatni esetleg..az nagyon ciki lenne.

Reggel 7 órakor már fent voltam, hogy összeszedjem magam és tudjak reggelizni. Jungwon még aludt de neki már össze volt pakolva úgyhogy még hagytam aludni. A bőröndöm nekem is már össze volt pakolva és ott volt az ágyam alatt. Elővettem és gyorsan levittem a nappaliba. Már pár táska meg bőrönd ott állt de a fiúk és Jiwoo sehol. Körülnéztem a házba de lent senki nem volt. Visszasétáltam az emeletre és hallgatóztam az ajtóknál. Heeseungék szobájába még aludtak mert hallottam ahogy Sunghoon horkol. Nem is értem ő, hogy nem lehet fent hisz ma megyünk Kyujinhoz. És erre vár már hónapok óta, hogy végre lássa. Ni-kiék már fent voltak és tvztek a szobában, Sunoo pedig pont akkor sétált ki a fürdőböl.
-Akkor asszem lent fogok mosakodni.. -mosolyogtam el magam kínosan és a lépcső fele vettem az irányt.
-Naa Hyejin, ez gonosz volt. Tudod, hogy a bandából én vagyok az aki a legjobban figyel a tisztaságra és az ápoltságra! -kérte ki magának. Ezen már csak jót kuncogtam magamban és a lentifürdő irányába vettem magam.

[Time skip]

Mindenki a nappaliban sürgött-forgott mint mindig. Még Jake mosogatott, Sunghoon és Jay kint ültek a teraszon a többiek meg nézték át a holmijukat, hogy minden megvan-e.
-Basszus, a plüssömet nem raktam el! -kiáltott fel legjobb barátnőm és már futott is fel az emeletre.
-Ne mondd, hogy 18 éves létére még plüssállattal alszik? -nézett rám unottan Heeseung.
-Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem alszik plüssállattal.. -nevettem el magam.-Amúgy mellesleg mi bajod van ha azzal alszik? Szerintem aranyos.. -sétáltam oda a bőröndömhöz és kihúztam belőle egy rózsaszín nyulat. Heeből azonnal kitört a nevetés.
-Nee, neked is van?? -kérdezte könnyes szemekkel, majd ő is odalépett a táskájához és kihúzott egy őzikét belőle.
-Na nézd meg a mi kis Bambi Boyunk!! -böktem meg a vállát és gyorsan eltettük a plüssöket nehogy meglássák a többiek.
Jiwoo is megjött és elrakta a kisállatot. Gyorsan az előszobába vittük a cuccainkat és elkezdtünk öltözni. Lehet kicsit korábban érünk oda de hamarabb akarunk megérkezni, hogy mindenre legyen időnk.

Amikor megérkeztünk a reptérre először a fiúk szálltak ki majd elment az autó. Mi egy másik bejárathoz mentünk mert a cég nem akarta, hogy a kicsit furább fanok letámadjanak minket. Mikor megérkeztünk
kiszálltunk a fekete furgonból és az egyből el is hajtott. Kerestük a fiúk menedzserét.

-Lányok!!! Gyertek gyorsan! -integetett az egyik vészkijárat mellett mi meg gyorsan odasiettünk. Mikor a repülőhöz értünk, odaadtuk a csomagjainkat és leültünk a helyünkre. El sem hittem, hogy ma már Japánba leszek!! Utoljára akkor voltam ott mikor elballagtunk Jiwooval. Az a bizonyos nap..kedvenc emlékeimhez tartozik! De még mindig izgulok a vacsora miatt. Jungwon is az elmúlt időszakban nagyon sokat kérdezett a családomról, arról, hogy hogy állnak ahhoz ha barátom van és még nagyon sok hasonló kérdést kaptam. Utoljára 11.osztályba volt barátom körülbelül 8 hónapig..inkább csak fellángolásnak nevezném, mint kapcsolatnak. Akkoriban a szüleim még nagyon nem örültek ennek és úgy vélték, hogy az a fiú nem nekem való, olyan rossz kisugárzása van. Nem hittem nekik ezért vele maradtam. Hát kár volt, hisz kiderült, hogy közbe más lányokkal kavart és találkozgatott. Nagyon összetört az egész, de azóta túl tettem magamat rajta.

A repülőn már 2 órája utazunk, eddig ettünk, ittunk, beszélgettünk és páran aludtak is. Mindenki nagyon izgatott volt, de szerintem aki még legjobb barátnőmnél és nálam is jobban fel volt dobva az Sunghoon volt! Már nagyon várta, hogy viszont láthassa Kyujint. Egészútom irogattak és Hoon videókat küldött arról, hogy éppen mit csinál. Már nagyon régóta tervezgetik, hogy mit fognak csinálni ha újra találkoznak! Elvileg Sunghoon is jön át hozzánk bár erről Kyujin nem tud. Így az első találkozásuk ott lesz és nem a szálláshelyen ahol Japánban leszünk!

És kis idő múlva a nagy gondolkozásomból kizökkentett az, hogy leszállt a gép..kinéztem az ablakon és egyből felpattantam a székről és rohantam le a lépcsőn. Mikor leértem, megálltam egy pillanatra és magamba szívtam a Japáni levegőt. Csodás érzés volt újra itt lenni, nem tudom ezt elégszer elmondani.
-Örülsz igaz? -tette vállamra a kezét Jungwon.
-Az nem kérdés.. -mosolyogtam és a fejemet a vállára hajtottam.
-Remélem a hotel is tetszeni fog! De nagyon izgulok az este miatt..ezen jár az eszem azóta amióta mondtad! -pánikolt barátom de megnyugtattam, hogy nem lesz semmi probléma.
Lehoztuk a csomagjainkat és betettük őket egy újabb fekete autóba. A tagok köszöntek a fanoknak, megálltak kicsit, hogy lefotozzák őket majd beszálltak hozzánk. Egészúton arról beszéltünk, hogy megint mennyire várjuk, hogy felléphessenek itt Tokyóban..

Hisz itt kezdődött minden..

Future Perfect [ Jungwon ff.]Where stories live. Discover now