Újabb nap, újabb reggel. Megszólalt az ébresztőm az I need the light dallal. Gyorsan kinyomtam nehogy Jungwon meghallja mert kicsit kínos lenne. Hát, késő volt.
-Tehát az I need the light? -ült fel az ágyra majd felnevetett. Kínosan a fejemet a párnába temettem. -Naa, nyugi ez nem gáz! Szerintem tök aranyos! -felnéztem párnámból és rám kacsintott. Akaratlanul is felnevettem, aztán felálltam az ágyról. Mármint felálltam volna ha egy kar nem húz vissza. Egy szempillantás alatt Jungwonon landoltam.
-Jungwoon, készülődnünk kell estére! Előtte még sok a teendőnk. -dünnyögtem.
-És mi lenne ha mi ketten itthon maradnánk? -simogatta meg az arcom mire felnevettem.
-De egyértelmű, hogy a bandának kell mennie. Jiwoo nem tudna helyettesíteni.
-De lépünk fel csak egy kis játék lesz meg kaják, italok. Minden évben megtervezik most az egyszer ha én véletlen kihagynám nem lenne akkora baj. Végülis ott lesz a másik 6 és Jiwoo is. -gondolkozott és nyomott egy puszit a számra. Én csak elmosolyodtam rajta és próbáltam leszállni róla de nem engedte.
-Jungwon, de ettől függetlenül készülődni kell. -próbáltam továbbra is kiszabadulni szorításából de nem engedett.
-Szerintem most jó ez így.. -mosolygott majd derekamnál fogva még jobban magához húzott és megcsókolt. Kezemet a hajába túrtam, ő pedig tovább csókolt. Fejét a nyakamba temette, folytatta tovább de hirtelen ajtó nyitodást hallottunk. Felkaptuk a fejünket és néztük ki lehet a látogató.
-Sziasz- akadt meg hirtelen Ni-ki aki csak állt az ajtóban majd szeme elé tette a kezét és kereste a kilincset, hogy kimenjen és becsukja az ajtót. Közbe hallkan mondogatta magába, hogy "basszameg, miért én, jézusom, baszki baaszkii"Miután legfiatalabbik kiment és becsukta az ajtót leszálltam Jungwonról és felültem az ágyon. Csak néztem magam elé és éreztem ahogy a piros összes árnyalatát felveszi az arcom. Hirtelen arcomat megint a párnámba találtam és éreztem ahogy Jungwon megsimogatja a fejem.
-Na folytatjuk hercegnőm? -huzogatta szemöldökét én pedig meglöktem.
-Hülye! -álltam fel az ágyról és elindultam a fürdőszoba felé.
-Tudom, hogy tetszett! -visszanéztem és láttam, hogy rám kacsint. Hihetetlen ez a fiú..Becsaptam az ajtót és nem bírtam abba hagyni a mosolygást.Elsétáltam a fürdőszobáig majd lefürödtem. Próbáltam felfogni mi történt az elmúlt pár percben de olyan hirtelen történt minden és Ni-ki is..jajj úristen NI-KI!! Mennyit fog emiatt szivatni te jó isten..Ahj Yang Jungwon, az őrületbe kergetsz.
Lesétáltam az emeletről és láttam ahogy a maknae a bandából néz rám és felnevetett.
-Na, hogy érzed magad? -mosolygott és elém rakta a Jay által készített rament.
-Fogd. Be. -válaszoltam póker arccal majd a mellettem ülő Sunoo furán nézett ránk.
-Történt valami? Vagy lemaradtam valamiről? -nézett körbe majd válaszoltam is volna de Nishimura hamarabb megszólalt.
-Csak Hyejinnek és a barátjának volt egy kis dolguk. -mondta komolyan mire Sunoo félre nyelte a vizét. Hatalmas szemekkel nézett rám én pedig megcsaptam Ni-ki vállát. De sajnos éreztem, hogy kezdd megint vörös lenni a fejem és a kezembe temettem.
-Azta Hyejin! -hallottam a többiek hangját is. Mint kiderült az egész beszélgetést végig hallgatták.
-Hyejinem majd mesélj! -súgta a fülembe legjobb barátnőm én pedig már az asztalon feküdtem.
-Sziasztok! Mizu van? -sétált le a lépcsőn Jungwon. Hirtelen megállt és látta, hogy mindenki mosolyogva néz rá. -Miről maradtam le? -kérdezte ártatlanul mire mindenki felnevetett.
-Ni-ki mesélt kicsit.. -huzogatta szemöldökét Heeseung mire Jungwon feje is piros lett.
Tehát a délelőttünk nagyon jól telt. Azt leszámítva, hogy többször is egy paradicsom színét vette fel az arcom.Délután 4 óra lehetett mikor lent táncversenyt tartottunk. Hetente szoktunk tartani mert nincs igazából mit csinálni. Most a srácok kicsit pihenhetnek hisz még egy idő mire megyünk Japánba. Éppen én és Jay voltunk soron.
-Rendbeen, akkor a Criminal Loveot választom! -mutattam Sunghoon kezében lévő tabletre amiről a zenét indítottuk.
-Huhh az elég nehéz tánc.. -sóhajtott fel Heeseung.
-Tánctanár vagyok a Hybenál. Nekem egyik tánc sem nehéz! -húztam ki magam mire elnevették magukat.
Hoon beindította a zenét én pedig Jungwon részét táncoltam. Próbáltam a legnagyobb lazasággal megcsinálni de mégis erőteljesen ahogy ők szokták. Igaz, hogy ez csak egy itthoni kis verseny és nem kell minden erőmet beleadni de maximalista vagyok így ha játszunk, ha gyakorlunk, ha élesbe megy az előadás 101%-ot szeretnék adni. Mikor végeztem kifeküdtem a földön és Jiwoo hozott egy pohár vizet.
-Köszönöm! -ültem fel és belekortyoltam a hideg vízbe.
-Bármikor, nehogy itt elájulj! -simogatta a hátam barátnőm.
Hirtelen Jungwon felpattant a kanapéról.
-Van egy ötletem!!!! -emelte fel mutatóujját -Tehát, a táncverseny végén lesz 2 nyertes akik...itthon maradhatnak és nem kell menniük erre a reggelig tartó bulira!! -tárta szét a karját várva a válaszokra.
Mekkora szerencséje van hisz mindenki beleegyezett. Egyedül én tudtam mire megy ki a játék..1 óra múlva meglettek a nyertesek. Mindenki sürgött-forgott a házban, az egyik evett még, a másik a nadrágját kereste, a harmadik a fürdőszobában idők óta bent volt mert próbálta tökelétesre fésülni a haját. Próbáltam segíteni még akkor sem ha én nem mentem. Na igen, én voltam az egyik nyertese a táncversenynek. 1 semmi kedvem sem volt menni erre az egészre 2 elkezdtem egy sorozatot és beakartam fejezni este.
Mikor mindenki elkészült odasétáltunk az ajtóhoz és elbúcsúztunk a többiektől.
-Rendben, akkor majd reggel 8 fele talizunk! -sétált ki az ajtón Ni-ki nasival a kezébe. Jiwoot megöleltem és tanácsoltam, hogy ne igyon túl sokat..régóta ismerem és amióta betöltötte a 18at és bulikba jár megállíthatatlan! Ezen felnevetett majd megígérte, hogy nem lesz semmi gond.
-Kulcsok megvannak, cipő rajtam, hajam jól áll -nézte magát a tükörbe a legidősebbik- huhh rendben..Na először is, halkak legyetek! Nem akarom, hogy átjöjjenek a szomszédok ígyis elég baj van velünk szerintem.
-Ne aggódj, vigyázok rá! -fogta meg a derekam és megpuszilta az arcom.
-Rendben. Akkor mi most elmentünk! Ügyesen, fiam! -kacsintott Heeseung a leaderre. Na, akkor megvan kitől vette. Gondolom nem lepődtetek meg, igen, Jungwon lett a másik nyertes.Elment mindenki mi pedig leültünk a nappaliba és elkezdtük nézni a sorozatom.
Ha tudtam, volna előre, hogy a sorozatomat ezen az estén biztos, hogy nem fejezem be..
ESTÁS LEYENDO
Future Perfect [ Jungwon ff.]
FanficKét barátnő Kim Hyejin és Kyung Jiwoo már kiskoruk óta ismerik egymást. A két lány már nagyon régóta el akar jutni egy Enhypen koncertre, és rájuk köszön a szerencse mert Japánba is fognak koncertet tartani! A lányok nagyon megörülnek és természetes...