34.rész

49 5 0
                                    

-És ezért nem merte elmondani neked Hyejin ezt az egészet.. -fejezte be Heeseung.
-Istenem..de neked akkor miért mondta el?
-Emlékszel mikor kopogtattak az ajtón és Jiwoo elkezdett toporzékolni és ütögetni a falat? -emlékezett vissza a legidősebbik arra az estére.
-Igen, akkor mindketten furán viselkedtek. -gondolt vissza Jungwon.
-Odamentem és kinyitottam az ajtót, hogy megnézzem ki az, de már senki nem volt ott. Viszont Hyejin falfehér volt és remegett a lába. Kivittem a folyosóra mert láttam, hogy nem érezte jól magát, gondoltam, hogy a meleg vagy ilyesmi..
-De Minho volt az ajtó előtt és félt, hogy balhé lesz megint. És akkor mondott el neked mindent.. -fejezte be Jungwon. Heeseung csak bólintott és utána mindenki csöndben ült az autóban. Jake fel akarta hívni Jiwoot, de a többiek ellenezték. Nem akarták, hogy izguljon mikor végre hazajöhetett a családjához.

[Hyejin szemszög]

Közelebb húzott magához és megfogta a derekam.
-Kicsim, gyere mulassunk kicsit..
-Engedj el te rohadék!! -majd hirtelen egy ütést éreztem a fejemen és az utolsó emlékem, hogy a földre borultam.
Mikor felébredtem egy ismeretlen helyen ébredtem egy székhez kötözve. Hirtelen ajtó nyílásra kaptam fel a fejem.
-Aa, hát felébredtél? Már ideje volt! -tapsolt meg Minho és mögötte még jött két fiú. Már nem is mertem, nem is akartam visszaszólni mert tudtam, hogy annak rossz vége lesz. Pár könny csordult le az arcomon és azt kívántam, bárcsak vége lenne már ennek az egésznek.
-Ne sírj édesem, nemsokára vége lesz. -simogatta meg az arcom Minho.
-Minho..miért? Miért pont én? Miért csinálod ezt velem?! -néztem farkasszemet vele.
-Emlékszel a kis verekedésre nálatok? A két taknyossal és a ribanc barátnőddel? -lépett el tőlem.
-Persze, mikor szarrá vertek téged. Hogy is felejthetném? -emlékeztem vissza a "csodás" emlékekre. Minho a legundorítóbb tekintetével nézett vissza rám.
-Mindenki megtudta, hogy mi történt és minden mást! Miattad tönkre ment az életem!! -ordított rám -Elvesztettem a barátaim, a hírnevem, a népszerűségem és a szüleim is elvettek tőlem mindent!
-Le akartál fektetni, más lányokkal is voltál, játszottál mindegyikkel, olyannal kereskedtél amit el képzelni nem tudok, hogy 10.osztályba, hogy keveredett hozzád, verekedtél folyamatosan és ezek után te vagy kiakadva!!? -ordítottam mostmár én is.
-Azt csináltam amit akarok akkoriban, és ez nem változott most sem. Lenne egy ajánlatom számodra.. -húzott oda elém egy széket -Tudom, hogy az Enhypennel jóba vagy. És azt is tudom, hogy együtt vagy Yang Jungwonnal, ami miatt őt ki is rúghatják ha kiderül.. -húzta mosolyra a száját.
Megfagyott bennem a vér. Hirtelen azt se tudtam mit mondjak.
-Haladunk, haladunk..az ajánlatom: Ha most azonnal eljössz velem és elmondod mindenkinek, hogy nem tettem semmi rosszat, nem szólok az Enhypenről és a drágalátos barátodról senkinek és minden maradhat rendben. Ha pedig nem fogadod el.. -hagyta abba a mondandóját. Nem is akartam tudni mi lesz ha nem megyek bele. Az, hogy elrabolt és megfenyegetett már elég volt ahhoz, hogy tudjam másra is képes.

Hirtelen hallottam ahogy a két fiú az ajtó mögül ordítozik majd egy nagy puffanást. Az ajtó betört és..és ott álltak mind a heten.
Minho gyorsan felállt, elvágta a kötelet a kezemnél és megfogott a nyakamnál fogva.
-Ha akármit is csináltok, nem kapjátok vissza a lányt! Takarodjatok innen és nem lesz semmi baj. -üvöltött Minho.
-Mi nem csinálunk semmit, majd ők fognak! -mutatott az ajtóra Ni-ki és a rendőrség jött be. Minho egyből a földre lökött és megpróbált elfutni, de a rendőrök gyorsabbak voltak nála. Jungwon és Jake azonnal odafutottak hozzám és a lábamról leszedték a kötelet. Jungwon nyakába borultam és szorosan megöleltem.
-Hyejin, ne aggódj már itt vagyok. Minden rendbe lesz.. -simogatta a hátam a fiú. Remegtem és sírtam.
-Sajnálom, az egész az én hibám! Ha nem állok le vele beszélgetni vagy nem vagyok ennyire naív, hogy megváltozott akkor ez most nem lett volna és és.. -beszélni sem tudtam. Túl sok mindent történt az elmúlt órákban.
-Ez egyátalán nem a te hibád. Ő egy őrült fiú aki sosem fog megváltozni, de ne aggódj, mindent átgondolhat a börtönbe.. -nevetett fel hallkan Jake. Később mindenki odajött és elindultunk, vissza a szállodába.

[Time skip]

-Jungwon, szóltam anyáéknak, hogy 10 perc és indulunk! Kész vagy? -kérdeztem közben próbáltam felrakni a nyakláncom.
-Várj, hagyj segítsek! -jött Sunoo és felrakta nekem a nyakláncot -Nagyon csinos vagy! Jungwon pedig mindjárt jön. -mosolygott majd kiment a szobából.
Mikor kiléptem a folyosóra Wonie is jött utánam. De nem volt egyedül. Ott volt mellette Sunghoon is.
-Meg szeretném lepni Kyujint..nem gond? -nézte a földet, majd elmosolyodtam.
-Hoon ez egy szuper ötleet!! Biztos nagyon fog neked örülni Kyujin! De induljunk gyorsan!! -indultam el a lift felé.

Gyorsan beszálltunk a kocsiba majd elindultunk a családomhoz. Nagyon izgatott voltam az autóban, főleg azért mert már nagyon rég találkoztam anyával, apával és a hugival. Meg persze, kíváncsi leszek Kyujin reakciójára.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jun 29 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Future Perfect [ Jungwon ff.]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora