26.rész

186 9 2
                                    

Jungwonnal hamar meguntuk a sorozatot és elkezdtünk inkább beszélgetni. Mesélt a próbákról amin mi nem tudtunk ott lenni Jiwooval, és én is meséltem, hogy milyen bandáknál voltam oktatni. Régen nem beszéltem már ennyit Wonieval, hisz a munka elveszi az időt és ritkán tudunk ennyit beszélni.

-Naa és akkor lement Jake a boltba, hogy hozzon nekünk egy kis rágcsát. Maszkot is és sapkát is vett fel de még ígyis megismerték a fanok! -mesélte az egyik történetét. Én csak mosolyogtam mert nagyon aranyosnak találtam ahogy mutogat eközben. -És a fanok akkor...most min mosolyogsz? -kérdezte.
-Semmi, semmi mondd csak nyugodtan. -simogattam meg a vállát és hallgattam tovább ahogy mesél.
-És veled mi történt? -hagyta abba a mondandóját mire elmosolyodtam és egyből belekezdtem az én storymba.
-Hát..igazából a Le Sserafimmal volt órám és nagyon aranyos lányok! Sokat beszéltem velük és elmondták mi lesz a következő számuk neve. A koreót arra később találjuk ki majd együtt de már várom, hogy újra velük dolgozhassak! -mondtam csillogó szemekkel mire Jungwonon megakadt a tekintetem. -Van valami baj?
-Nem dehogy csak..azon gondolkoztam, hogy lehetek ennyire szerencsés! -döntötte hátra a fejét a kanapén.
-Ezt most mire érted? -kérdeztem értetlen fejjel.
-Rád. Rátok. A bandára. -sorolta mire nagyot dobbant a szívem. Fejemet a kezembe temettem mint aki még nem szokta meg ezeket a bókokat. Jungwon kezeit éreztem meg az enyémen ahogy az ölébe rakja. Megcsókolt és a vállára döntöttem a fejem.
Így ültünk egy ideig aztán megszólalt.
-Ugye tudod, hogy még be kell fejeznünk amit elkezdtünk? -nevetett fel mire én megdobtam egy párnával.
-Hülyee! -feküdtem el a kanapén ő pedig elkezdett csikizni.
Mikor befejezte a kínzásomat végre, eldöntöttem, hogy elmegyek fürdeni.
Levettem a ruhám és beléptem a zuhany alá. Megmostam a hajam is mert már nagyon koszos volt és így nem maradhattam. Zuhanyzás közben eszembe jutott a reggeli dolog Jungwonnal..meglepett hisz ezt az oldalát még sosem láttam. Valamiért egy kis hang a fejemben reménykedett, hogy talán megtörténik megint..de ezt próbáltam hagyni hisz most végre pihenhetnék ha nincsenek itt a többiek. De amit mondott Jungwon azok után nem igazán tudtam másra gondolni..

Kiléptem a zuhany alól felvettem a pizsamám ami egy túlméretezett szürke póló és egy fekete rövidnadrágból állt. A hajamat kiengedve hagytam, hogy száradjon. Mikor kiléptem a fürdőszobából kicsit lefeküdtem az ágyra és elővettem a könyvemet. Huu, de rég olvastam már. Bele is kezdtem és nagyon meglepődtem mikor konkrétan alig emlékeztem valamire ezért vissza kellett sokszor lapoznom.
Már 1 órája ott feküdtem az ágyon és el is felejtettem, hogy Jungwon lent vár. Gyorsan letettem a könyvem de hallottam az ajtót nyitódni. Barátom jött be rajta aki bezárta az ajtót majd zsebre tette a kezét. Vizes haja a szemébe lógott és egyre közelebb sétált.
Hogy nézhet ki mindig ilyen jól?

-Nem megyünk le? -kérdeztem megilletődve.
Nézett rám egy ideig és nem szólt semmit. Kezdett még jobban zavarba hozni, így inkább elindultam ki a szobából mire hallottam ahogy mögém sétál és megfogja a csuklóm. Visszarántott és pár centi volt közöttünk.
-J-Jungwon? -égő vörös fejjel néztem rá. A földet néztem mert egyszerűen a tekintete annyira zavarba hozott, hogy majdnem összeestem. Még közelebb hajolt és felemelte a fejem.

Hirtelen ajkaimon az ő ajkait éreztem, és hevesen elkezdett csókolni. A derekamnál fogva szorosabban magához húzott én meg a hajába belemarkoltam. Elváltunk levegővétel miatt egymástól, majd újra elkezdett csókolni. Nyakamnál éreztem ahogy kicsi szívás nyomokat hagy. Mielőtt megint nekem eshetett volna megálítottam.
-V-Várj Jungwon.. -döntöttem homlokom az övének.
-Hyejin..bízol bennem? -kérdezte mélyen a szemembe nézve. Nem kellett sokat várnia hisz egyből rávágtam a választ.
-Bízok.

Combomnál fogva az ölébe rakott és most még hevesebben kezdett el csókolni. Éreztem ahogy keze a pólóm alá csúszik mire sóhajtottam egyet, ő pedig belemosolygott csókunkba. Levette a pólóját majd engem is elkezdett vetkőztetni..

[After "the" night]

Reggel 7kor felébredtem és Jungwon mellkasán feküdtem. Elmosolyodtam ahogy hallgattam a szuszogását majd felültem az ágyon és körbe néztem a szobába. Ruháink hol a szoba sarkába, hol a szoba közepén volt. Hirtelen visszajátszodott az este a fejembe és akaratlanul is elmosolyodtam rajta. Felszedtem a ruhákat, összehajtogattam őket és letettem a komódra. A szekrényből kiszedtem Jungwon egyik pólóját, egy feketét amin a Tokyo Ghoulból egy kép volt rajta. Kedvenc animém így felvettem és kivettem még egy fehér melegítőt ami már a sajátom volt. Egyszer csak megéreztem a derekamon két kezet ahogy átölel. Megfordultam és Jungwon nézett velem szembe.

-Jó reggelt, kincsem. -puszilta meg a számat-Ez az én pólóm? -mutatott a fekete ruhadarabra ami éppen rajtam volt.
-Ömm..nem? -hazudtam. Jungwon összehúzta szemeit és emelte a kezét, hogy elkapjon. Gyorsan kinyitottam az ajtót és rohadt gyorsan leszaladtam a nappaliba. Megfogtam két párnát védekezés képpen. Hallottam ahogy Wonie is szalad le. A kanapé körül köröztünk egy ideig majd mielőtt észbe kaptam volna Jungwon elkapott és combomnál fogva felkapott az ölébe.
-Maradhat rajtad. Jól áll! -mosolygott és egy hajtincset a szememből elsöpört. Egyszer csak ajtó nyitódást hallottunk. Jungwon gyorsan letett és megálltunk mintha mi sem történt volna. Egy kis probléma volt..a mellettem álló fiúnk csak egy rövidnadrág volt. Jó, a banda 3 éve együtt él már láttak egymást így, de ez mellettem állva elég érdekesen fog kijönni.

-Megjöttüüünk!!! -nyitott be a mindig mosolygós Sunoo. Levette a cipőjét, aztán jött volna megölelni de hirtelen megállt és csípőre tette a kezét, mint valami anyuka.
-Na mit látnak szemeim? -mosolygott és elkezdte húzogatni szemöldökét.
-Sunoo, ne. -mosolyogtam gúnyosan mire elnevette magát és odajött megölelni. Sorra jöttek be a többiek majd végül Heeseung belépett a házba legutolsónak.
-Ajaj, gyerekek még egyben van a szobátok? Vagy egyátalán a ház?! -kérdezte riadtan és körbe nézett, hogy nincs-e eltörve semmi.
-Haha, nagyon vicces vagy Hee. -felröhögött aztán odajött mindkettőnket megölelni.
-Jungwon menj öltözz fel és gyertek mert megbeszélni valónk van! -mutatott az emelet irányába és a leader már el is indult.

Mikor mindenki leült végre a nappaliba Heeseung a TV elé állt és elmondta a hírt.
-Tehát hívott a főnök és előrébb hozták a Japáni koncerteket!! Így Hyejin, Jiwoo és Ni-ki is hamarabb láthatják családjukat és hamarabb megcsináljuk a koncerteket..
-ÉS TÖBB LESZ A SZABADIDŐNK! -pattant fel Jay a kanapéról így befejezve a legidősebbik mondatát.
-És több lesz a szabaidőnk, igen! -mosolygott Hee és mindenki ugrált fel és alá. Valaki azért mert végre lesz soook szabadidejük, mi legjobb barátnőmmel azért mert végre láthatjuk a családunkat, Sunghoon azért mert láthatja végre Kyujint.

Mindenki jó keddvel csinálta a teendőt a nap további részébe. Mi Jiwooval elvonoltunk a szobájukba Ni-kivel, hogy elmeséljem mi volt. Sokszor el sem hitte, hogy Jungwon mert hát ezt az oldalát ő sem ismerte. És szerintem senki sem. Persze nem mindent mondtam el neki mert ránk tartozik, de legjobb barátnőm, így nem lehet kihagyni ebből. Ő is elmesélte mi volt a buliba és nagyon jól érezte magát! Aztán áttértünk a Japáni koncertekre és mennyire várjuk, hogy visszatérhessünk végre a családjainkhoz!
Vigyázz Japán, 2 nap és jövünk!

Future Perfect [ Jungwon ff.]Where stories live. Discover now