2. BÖLÜM

66 6 0
                                    

- Yapma Fatma sakin ol artık, büyü falan yok. Sen yaptın bunu.

- Ben mi nasıl olur?

- O lokumlar senin değil di sormadan izinsiz aldın. Haram sayılır. Aklından da izin almayı geçirmiyordun. Haram yediğin için o lokma bedeninden çıkana kadar ne ibadetin ne duan makbul olmaz. Melekler de seni korumaz.

- Ama ben bunu bilmiyordum.

- Neyse artık biliyorsun. Simdi beni dinleyebilirsin.

- Ne istiyorsun benden?

- Defalarca söyledim bana yardım etmeni istiyorum.

- Ben nasıl sana yardım edebilirim? Kimsin sen?

- Ben adım Nefeset. Ben müslüman bir cin prensesisiyim.

- Peki, benden ne istiyorsun?

- Bana yardım etmeni, beni buradan kurtarmanı istiyorum.

- Nasıl!

- Ben senin her ay etrafı sildiğin su yüzünden dışarı çıkamıyorum.

- O suyu Saniye yenge hazırlıyor, ben yapmazsam başkasına sildirir. Bu benim suçum değil.

- Korkmayı kes seni suçlamıyorum. Bunu biliyorum. Senden önce başka bir kadın vardı. Yaşlandığı için bırakıp emekli oldu. Saniyeye engel olmam lazım.

- Ne yapacaksın?

- Ben değil sen yapacaksın.

- Onu öldürmemi mi istiyorsun?

- Saçmalama ben müslüman bir cinim cin veya ademoğlu kimseyi isteyerek öldürmem.

- Ama kendini kurtarmak için öldürebilirsin.

- Hayır. Onu öldürmeni istemiyorum. Galiba sen onun ölmesini istiyorsun. Aslında başında beyaz hale var, Yoksa kötülüğe yatkın biri misin? Fırsat bulamadığın için mi kötülük yapmıyorsun?

- Hayır, lütfen ben iyi biriyim kimseye kötülük yapmam.

- Tamam. Bana yardım et o zaman.

- Nasıl?

- Ben bu evden kurtulana kadar. Yani bir ay geçip etrafı sildiğin suyun etkisi gecene kadar Saniye' yi etkisiz hâle getir.

- Benden ne yapmamı istiyorsun.

- Sana vereceğim tarifle bir su hazırlayacaksın ve bu sudan bir şekilde Saniye' ye vereceksin. Öylece veya yemeğine katarak.

- Yapamam, hadi ona bir şey olur, ölürse, beni hapse atarlar.

- Hayır, ona bir şey olmayacak geçici bir felç geçirecek bir süre hareketsiz kalacak kimse senin yaptığını anlamayacak, Saniye bile bunu bilmeyecek. Hastalanıp iyileştim zannedecek.

- Ne olur, ben den bunu isteme ona bir şey olursa beni hapse atarlar. Benim çocuklarım var.

- Bak biliyorum. Çocukların var. Maddi sıkıntı içindesin, ev sahibi sizi evden çıkarıyor. Aslında bu her şeyi çözecek. Saniye sadece bir süre felçli kalacak. Bu süre zarfında sen çocuklarını alıp buraya gelir ona bakarsın. Emekli maaşını çekip masraflarınızı karşılarsın. Bu evde ailenle rahat yaşarsın. Ayrıca da Saniye ye bakarsın. İşlerin düzelince ona o sudan vermezsin o iyileşir sen çekip gidersin.

- Beni kandırıyorsun, Saniye yi öldüreceksin değil mi. Hem de bunu bana yaptıracaksın.

- Hayır diyorum. Neden anlamıyorsun? Hem ben onu öldüremem o benim kaynanam.

ESİR CİN 1 Nefeset (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin