Bölüm 57

1.9K 65 15
                                    

Uzun düşüncelerin sonunda duşumu tamamlamış üstümü giyip çıkmıştım. Seray yatakta oturuyordu.
"Noldu uzansana?"

S: "Sen benim saçımı kururttun bende seninkini kurutacağım."

Bana bakıp gülümsüyordu. Onu kıramadım yatağa oturdum. Saçımı kurutması beni değişik duygulara sokuyordu. Annesi olmayan birisi olarak sanki bana annelik yapıyormuş gibi hissettim. Onunda ailesini babam öldürmüştü ya.. Ve ben ona bunu söylemiştim. Iç çektim, ellerini saçlarıma daldırdı0 ve hafif oynamaya başladı. Dizlerine yattım ben huzuru sadece bu kızda buluyordum. Saçımla oynamaya devam ediyordu.

S: "Bunları toplasam sonra tekrar oynasam hazır saçın açıkken?"

"Hayır sen otur ben toplarım hem yarın işimde yok saçlarımı açık bırakırım."
Dedim ve kalktım. Etrafı toplaya başlamıştım. Her şeyi normal yerine koyup yatağa geçecektim ki. Seray gece lambalarını açmamı istedi ve bende açtım.
"Başka bir şey ister misiniz Seray Hanım?"

S: "Yok Ege Bey ben iyim böyle. Tek bir istedğim var yanıma gel."

Gülümsedim ve yanına geldim. Başımı yastığa koyup ona döndüm. O ise elini çenesinin altına koymuş dirseğinden hafif güç alıyordu. Ellerini saçlarıma daldırdı. Hafif dokunuşları olan tüm düşüncelerimi tek bir anda yok ediyordu. Biraz kendimi aşağa çektim ve karnına sarıldım. Elimi belinin arkasına koydum oda dirseğini hafifçe bıraktı ve kolunun üstüne yattı. Saçımla öyle oynamaya devam etti. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya yakınlaştı.

S: "Sana eskiden beslediğim nefret yok oldu. Bir kaç aydır sadece bunu düşünüyorum. Seninle tanışmış olmak bence en güzel ve en kötü şey ama şu an iyi tarafını yaşıyoruz , kötü taraf geçmişte kaldı değil mi?"

"Evet geçmişte kaldı bir daha asla dönmeyecek olan geçmişe. Bir daha asla sana yaşatmayacağım geçmişe.."
Gözlerimi kapattım uyumak istiyordum. Seray yanağımı öptü ve saçımla oymaya devam etti. Ardından bir soğukluk hissettim. Hemen battaniyeyi alıp üstümüzü örttüm. Kendimi halsiz hissediyordum. Veya duygularım yine Seraya karşı mı yeniliyordu? Sanmam onu gördüğümde içimde kelebek fırtınası uçar şimdi ise mide bulantısı halsizlik.

S: "Ege iyi misin hayatım? Bak kıpkırmızı olmuşsun?"

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

HissizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin