Egenin Ağzından:
Bana sarılarak uyumuştu. Bugün kendimi garip hissediyordum. Içimde en ufak bir kin veya nefret yoktu. Bugün güçsüz hissediyordum. Olası bir felakette harekete geçmem gerekir ama olmuyordu. Seray beni etkilemişti. Ona aşık olmuyordum alışıyordum. Çok güzel uyuyordu onu kucağıma alır yatağa yatırdım. Ve yanına yattım. Yattığım gibi bana sarıldı. Normalde asla sarılmayı sevmem ama bu bana zorunluluk olarak geliyordu. Ona kötü davrandığımı biliyordum ama ben buydum ve değişemem. Bana aile olmayı istediğini söylemişti. Çocuk istiyordu.. Çocuklar zayıf noktamdır aslında Seray ile aramızda 5 yaş fark vardı. Kendimi onun yanında büyük hissediyordum. Ama 19 yaşında asla çocuk sahibi olmasını istemiyordum. Kendine ne kadar güvensede o bu sorumluluğu alamaz. Bende alamam çünkü sürekli yanında durmam gerekir ben ise bunu yapamam. Vakit ayıramam onunla ilgilenemem onu üzerim ve bu yüzden bu tür işlerden şu anlık uzak durma tarafındayım.
[Bir Kaç Saat Sonra]
Serayın Ağzından:
Uyandığımda yatak odasındaydım. Ege yanımda yoktu. Aşağa indim ve etrafa bakındım hiç bir yerde yoktu. İşe gitti muhtemelen. Derin bir nefes aldım ağlamaktan nefret ederdim. Tam biraz rahat kalacağım diye düşünürken arkamı dönmemle kanepeye yayılmış olan Altayı görmem bir oldu.
A: "Naber yenge?"
Bu ne biçimsiz bir terbiyesiz. Boğazına yapışmak istiyordum.
"Sanane ?! Evden git!"A: "Hayırdır kuzenimin evinden beni mi kovuyorsun? Sen kendini çok mu değerli sandın. Ege bir şey yapmadıysa 2. gün bunun hesabını iyi şekilde sorar sana. Boş boş havalara girme."
Ya bu ilişkiye niye giriyor ya niye? Bıkmıştım bunlardan.
" Onunla arama girme. O benim kocam bana yardım edeceğini söyledin ve bir halt yapmadın!"A: "Yok ya? Birde yardım etseydim. Aptal mısın kızım sen?! Kuzenime niye ihanet edeyim o senin ırzını bile siker. Tanımıyorsun onu. Ha bu arada konuştuklarımızı kayıt aldım Egeyede
şu an atıyorum. Artık eve gelince döver mi siker mi fantezisine kalmış ama sen bence kaç yoksa güzel bir şeyler yapar sana."Gülüp gitmişti..
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissizlik
FantasyGözlerimi açtığımda bir odadaydım ve kollarım & bacaklarım bağlıydı. Korku ile etrafa baktım ardından o girdi. Beni süzdü ve soğuk bir ifade ile bir kişiyi çağırdı. Adam kıyafetlerimi çıkartmaya başlayacakken bir anda konuştu.