Bölüm 80

2K 59 67
                                    

"Seray mızmızlanma alt tarafı istediğin kitap bulunamadı neden abartıyorsun?"

S: "O kitap benim için çok önemli onu okumak için kaç aydır bekliyorum fakat bir sonuca varamıyorum!"

"Bari kitabın adını söyle?"

S: " 'Ölü Canlar' Gogol tarafından yazıldı!"

Seray yanında bir gülme sesi duydu. O tarafa doğru döndü, elinde istediği kitabı tutan birisi vardı. Gözlerine baktı ardından kitaba. Kaç aydır okumak için can attığı kitabı biri elinde tutuyordu.

E: "Bunu mu istiyorsun?"

S: "Evette.. Vermezsiniz diye düşünüyorum yani gerek yok sizi tanımıyorum geri vereme-"

E: "Geri vermeni istemem sende kalsın."

Kitabı kıza uzattı. Kız tereddütle kitabı aldı. Çocuğa gülümseyip teşekkür etti. Çocuk gitti kitap kaldı.

Yoğun haftası bittikten sonra kitabı okumak için evinin salonuna koyuldu. Mükkemel bir yağmur eşliğinde kitabını okuyor arada camdan bakıyordu. Kahvesi hafif soğumuş oturduğu koltuk ise konfor içerisindeydi. 216. sayfada bir not vardı. Fark etmediği için şaşırmıştı. Notu açtı okudu

'Bunada kader deriz? Seninle er yada geç beraber olacağız. Sen benim eşim olacaksın güzelim olacaksın. Evet bu kitabı ne zamandan beri aradığını biliyorum. Bu notu ise sana kitabı vermeden tam olarak 1 ay önce yazdım. Sen çok güzel bir kızsın ne kadar kendini sevmesende seninle dalga geçildiğini düşünsende ben seni seviyorum ve bu aşkım tamamen tarafsız olması beni yoruyor. Ilk defa karşılaşmıyoruz onlarca kez karşılaştık bazen ben bazen ise sen farkında değildin. Sana gelecekte büyük ıhtimal öfkeli olacağım. Bunları takmanı istemiyorum. Evet ben kötü bir insanım fakat sana iyi olmaya çalışacağım. Arkamızdan vuran olacak, beni tuzağa düşürmeye çalışan olacak fakt ben sana net şekilde söyleyeyim. Kalacağını biliyorum Karıcım ama bunun yaşanmaması için elimden geleni yapacağım. Bu yüzlerce notumun arasından bir tanesi. Seni seviyorum güzel kadın ve gelecek yüzünden senden özür diliyorum..

Ege Karakuş'

Tamamen şok içerisinde bu mektubu okumuş böyle bir şeye olanak bile vermiyordu. Kitabı devam etmeye çalıştı fakat bu nottan sonra bu kitap ne ilerler ne biterdi.

...

Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

HissizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin