Alara ile baya bi süre geçirdikten sonra anlından öptüm ve aşağa indim. Herkes baya bi mutluydu. Kendimi buraya ait görmüyordum ben bunlar gibi eğlenememiştim 19 yaşımda hamile kalıp bu iğrenç dünyayı çekmek zorunda kaldım. Kocamı %65 ni tanıyorum. Ben okumak istiyordum ben severek evlenmek istiyordum bende bu kızlar gibi bir hayat istiyordum.. Benim 2. bebeğim olacak ama bunlar daha yeni hamile.
Kendimi iğrenç hissediyorum geçmişte yapılan şeyleri unutamıyorum. Gözlerim Altaya kaydı. Mutluydu gülüyordu ama benim hayatımı o karartmıştı. Ardından gözlerim Egeye yöneldi. Gülüyordu.. Arkadaşları yanındaydı istediği gibi bir hayatı vardı onun asla umrunda değildim.
Beni acımasızca dövdüğü günler.. Altaya benim gibi bir sürtüğe dokunmamasinin gerektiğini söylemişti. Ve ben tekrardan Egeyi mi affetmiştim? Ben bu adam yüzünden kaç kez ölümden döndüm? Kaç kez boğazımın yırtılacağını sanmıştım? Kaç kez o gecelerim bitmesini istemiştim? Her şeyin asıl sebebi Ege. Ondan nefret ettiğimi fark etmeye başlamıştım. Aslında burdaki tek nefret ettiğim kişi o değil. Altaydanda nefret ediyorum.
Kaşlarım çatıldığı için herkes bana dönmüştü. Yüzümü gerdiğimi fark ettim ve o yüzden yavaşça sakinleştim ve yanlarına gittim. Egenin yanına oturdum elini belime koyup kendine çekti. Bu hareketi yapmacık bulmaya başlamıştım. Bir iç çektim ve yüzümde sahte bit gülümseme ile herkesi dinlemeye devam ettim. Bugün benim hamile olduğum soylenilecekti değil mi? Bunu kocam bile unutmuş o yüzden sıkıntı değil. Kendini değersiz hissediyordum kullanılmış hissediyordum.
Kamp fikri kesinleşmiş Alara Altayın ve Ahmetin annelerinde kalınacağı söylenmiş bana ise fikir belirtme düşmemişti. Ellerimi yumruk yaptım ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım çünkü çocuğumu sürekli benden ayırıyorlardi. Kendimi tutamayıp konuşmaya başladım:
"Ne yani sizin anneniz hayatınız boyunca yanınızda olmadığı için Alaraya sürekli böyle mi davranıyorsunuz derdiniz ne sizin?!"
Sinirlenmiştim ve ellerim titriyordu. Ahmet Altay Tanem Ege ve Belinay hepsi bana bakıyordu erkekler aşırı sinirlenmişlerdi.Al: "Iyi amına koyayım sen kal biz gidiyoruz."
E: "Hayır , Seray'da gelecek konu kapandı. Her şeyin planı yapıldı bozanı vururum."
Egenin dediği şey ile herkesin ağzı kapatıldı.
》《》《》《》《》《》《》《》《》《
Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissizlik
FantasyGözlerimi açtığımda bir odadaydım ve kollarım & bacaklarım bağlıydı. Korku ile etrafa baktım ardından o girdi. Beni süzdü ve soğuk bir ifade ile bir kişiyi çağırdı. Adam kıyafetlerimi çıkartmaya başlayacakken bir anda konuştu.