Seray Egeyi az önceki yüz ifadesinden farklı bir şekilde görmüştü. Kaşlarını çatıp yanına oturdu. Ege yere oldukça düşünceli bakışlarla bakıyordu. Yavaşça ağzını açıp konuşmaya başladı:
E: "Aslında o kız sen değildin."
S: "Anlamadım ne demek istiyorsun?"
E: "Arkadaşlarım var diye sensin dedim. Yoksa sen değildin o."
Seray kaşlarını çatmış gözlerine gelen yaşları hissetmeye başlamıştı. Elini yumruk yapıp eşofmanını sıkmaya başlamıştı. Ellerindeki damar belirginleşiyor sinirleri artıyordu. Sahi artık Egenin bu tavırlarına susacak mıydı? Ayağa kalkıp Egeye sinirden kızarmış gözlerle bakıyordu. Ege yavaşça başını yukarı kaldırıp Serayın gözlerine kitlenmişti.
S: "Sokarım senin 2 kuruşluk dengesiz sevgine! Mafyasın diye duygularımla mı oynayacaksın lan sen! Çocuğun var 2 tane karın var hala aklına pavyonlarda karılarda. E bi siktir oraya seninle mi uğraşacam lan ben!"
Seray gür bir sesle bunları söylemiş gözlerindeki yaşlar ise bu sefer akmamıştı. Serayın sinirleri geriliyordu. Ege ayağa kalktı Seraya yaklaştı. Ege yüzünün sol tarafında bir yanma hissetmişti. Seray ona feci bir tokat atmıştı.
S: "Siktir git pavyon karılarınla uğraş ben öyle birisi değilim."
Seray arkasını donmuş gidecekken Ege kolundan tutup kendine çevirdi. Gülmeye başlamıştı. Seray ağzını açmış laf söyleyecekken diğerleri gelmeye başlamıştı. Herkes gülüyor bazıların elinde telefon ile video çekiyordu.
E: "Şaka yaptık ya! Neden bu kadar tepki gösterdin ay kıyamam ben sana."
S: "Komik mi be!"
T: "Biz böyle tepki beklemedik senden. Ama cidden çok iyidin bence hep böyle ol. Asilik sana çok yakışıyor."
Seray sinirden gülmeye başlamıştı.
E: "Neyse cidden o kız sensin bir daha yapma bunu bana. Seni kaybetmek istemiyorum bir daha. Zaten benim için aşk Seray demek başka bir şey değil."
S: "Sus be elimim tersi ile vuracağım şimdi sana. Sinirlerimi o kadar bozdun ki nereden çıktı bu şaka işi?!"
Ah: "Altay dedi valla bizim suçumuz yok."
Al: "Senin ben feriştahini sikeyim hemen satıyorsun. Alın bunu ya her şeyi ispiyonluyor."
E: "Ilkokul kavgalarina cevirmeyin burayı. Neyse hadi herkes Evlerine dağılsın."
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.
Gelişmelerden Haberdar Olmak Içın Instagrami Takip Edin: hissizlik.official
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissizlik
FantasyGözlerimi açtığımda bir odadaydım ve kollarım & bacaklarım bağlıydı. Korku ile etrafa baktım ardından o girdi. Beni süzdü ve soğuk bir ifade ile bir kişiyi çağırdı. Adam kıyafetlerimi çıkartmaya başlayacakken bir anda konuştu.