S: "N-ne saçmalıyorsun sen?!"
"SERAY! Bana aptalı oynama ben aptal değilim!"
Bagirdigim gibi Seray geriye adımladı. Gözleri dolmuştu.
"Sana bağırmak canımı acıtıyor n'olur beni zorlama.."
Seray göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı. Hemen yanına gidip ona sarıldım. Onu yanağından öptüm. Bana sıkı sıkı sarıldı.
"Hâlâ zaman var mı?"S: "B-Bilmiyorum.."
Sarayın ağlamaları artmış sweatimi sıkmaya başlamıştı.
"Neden söylemedin ben sensiz ne yaparım ben senin kokun olmadan nasıl dururum? Hiç farkında mısın sen benim tek ailemsin sen benim karımsın bizim çocuğumuz var ve hatta olacak. Ama sen böyle davranıyorsun.. Ben illaki öğrenecektim farkında mısın güzelim neden beni böyle bir çıkmaza sokuyorsun?"S: "Ege çok pahalı kendim halletmeye çalışıyorum.."
"Güzelim hayatımın güzeli hiç bir şey senin sağlığından önemli değil. Isterse trilayarlar olsun ben öderim benim için para bi bok değil ama sen benim kalbimsin sen olmasan ben nefes alamam. Evet geçmişte bi boklar yedim ama bunlar için o kadar pişmanım ki.."
Göz yaşlarımı tutamamıştım çünkü hayatımda kaybetmek istemedigim tek kadındı. Kızımı saymıyorum çünkü onu asla kaybedemem ama Seray büyük bir kumar oynuyordu.S: "Ege ben özür dilerim ne yapacağım bilmiyorum. Ben kendim halletmeye çalışıyorum olmuyor. Sana yuk olmak istemedim.."
"Sen bana yük olamazsın güzelim senin en büyük yaran yanımda olmadığında oluyor. Her gece sen benim yanımdayken seni özlüyorum."
Anlından öptüm belinden kendime çektim. Serayın birden midesi bulandı. Lavoboya koştu yanına gidip saçlarını tuttum. Onun yaşadığı zorluk benim yüreğimi burkuyordu. Ben çok dengesiz bir adamım hem seviyorum hemde geçmişte yaptığım hataları unutturamıyorum.S: "Bana su getirir misin?"
"Tabi getirim ama yarın sabah direkt doktora gideceğiz neyin varsa buldurup seni tedavi edeceğiz."
Başı ile onay verdi. Bende gidip bi şişe su alıp getirdim. Ictikten sonra yere çöktü. Kucağıma alıp yatağa koydum.
"Bak zayıfliyprsun bu hiç iyi değil."S: "Elimden bir şey gelmiyor.."
"Benim elimden gelir ne gerekiyorsa yaparım gerekirse kalbimi bile veririm sana."
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissizlik
FantastikGözlerimi açtığımda bir odadaydım ve kollarım & bacaklarım bağlıydı. Korku ile etrafa baktım ardından o girdi. Beni süzdü ve soğuk bir ifade ile bir kişiyi çağırdı. Adam kıyafetlerimi çıkartmaya başlayacakken bir anda konuştu.