E: "Sakın kendimi üzeyim deme. Sen çok iyi bir anne ve eşsin ayrıca genç yaşta çocuk sahibi olmak kötü değil tamam mı bebeğim?"
Kafamı salladım ve onu başımla oynaladım. Göz yaşlarımı sildi ve bana uyumam gerektiğini söyledi. Kabul ettim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Egenin Ağzından:
Baya sinirliydim çünkü benin karıma kim olursa olsun laf edemezdi. Hızla Ahmet ve Altayın yanına indim.
"Beyler şu karılarınızın dediği şeylere sahip çıkın."
Ikiside ne olduğunu anlamadılar. Anlattım ve Altay konuşmaya başladı.Al: "Sen karına sürtük demiyor muydun? Ne oldu birden?"
Altay konuyu uzatmayı seviyordu fakat ben nefret ediyorum.
"Anayın amı oldu Altay. Dediğim gibi karılarınız düzgün konuşsun burada 1 hafta kalacaksınız zaten. Her gün böyle geçerse Serayın psikolojisi sikime benzer!"
Altay başı ile onay vermişti. Bende başımı salladım.[3 Gün Sonra]
Ahmetin Ağzından:
Ege bu aralar baya kendini bozmuştu. Karısı ile pek ilgilenmiyor. Çocuğuna zaman ayırmıyor. Sürekli mekanlarına gidip başka fahişelerle beraber oluyor. Bundan Serayın haberi yoktu. Söylemek isterdim fakat beni gebertebilirdi. En sonunda Seraya deme kararı aldım çünkü oda bir şeylerin ters gittiğini anladı. Ege üstelik bi kızla ciddi ciddi konuşmaya başlamıştı. Altay bir şey demiyordu ama ben böyle bir duruma siktim sene izin veremezdim. Serayı yanıma çağıracaktım. Ilk başta bunu Belinaya anlatacaktım çünkü o bu duruma daha iyi yön verebilirdi canım karım.
"Güzelim 2 dakika benimle gelsene."B: "Geleyim."
Dedi ve bir köşeye gittik. Olanları anlattım ve Egeye iğrenerek baktı. Haklıydı..
B: "Bu adam cidden çok iğrenç. Geçen söylediklerimiz Serayı üzmek için değildi Egenin bir boklar karıştırdığını bildiğimiz içindi. Ondan soğutmak istiyorduk yanlış anladı normal. Ahmet sen gerekeni yap."
"Saygı duruşuna geçeyim mi majesteleri?"
Dediğim şey ile güldüm ardından Serayı çağırdım. Ege bana dimdik baktı ama umrumda değildi.
"Seray sana bir şey söylemem lazım."S: "Tabi diyebilirsin benim için bir sorun yok."
Derin bir iç çektim:
"Ege seni pavyonda başka kadınlarla aldatıyor."▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Yeni bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissizlik
FantasyGözlerimi açtığımda bir odadaydım ve kollarım & bacaklarım bağlıydı. Korku ile etrafa baktım ardından o girdi. Beni süzdü ve soğuk bir ifade ile bir kişiyi çağırdı. Adam kıyafetlerimi çıkartmaya başlayacakken bir anda konuştu.