Pov Matthy
Jezus ik had niet verwacht dat die ex van Y/N zo heftig zou doen. Toen Lieke hem aanwees dacht ik nou ik hou hem wel in de gaten met Roel. Maar even later was hij ineens weg. Roel kon hem ook al niet vinden. Echt niet oke. Ik wilde hem zo hard slaan toen ik zag wat hij bij Y/N aan het doen was. Ik hoop dat ze een beetje oke is. "Hey aarde aan Matthy, gaat t met je?" oh Koen staat achter me. We staan inmiddels aan de bar en was blijkbaar helemaal weg in mijn gedachtes. "Ehh ja gaat wel. Hoezo?" "Oh nee gewoon, omdat je zo voor je uit liep te staren." "Ahh nee was niks hoor, gewoon aan het nadenken." "Ahh nee oke. Kom we gaan ff wat te drinken bestellen." "Ja is goed." Zeg ik tegen Koen. Ik kijk naar links en ik zie Y/N voor zich uit staren. Hmm. Ik denk dat het niet goed met dr gaat. Maar ik wil haar ook niet lastig vallen.. "Hey Lieke." Ik roep Lieke wel, zij weet wel wat we kunnen doen. "Ja wat is er?" "Ik heb het gevoel dat het niet zo goed gaat met Y/N. Ik weet niet zo goed wat we kunnen doen om haar op te vrolijken." Lieke begint te lachen. Ik snap niet waarom. "Nou, for starters kun je met dr gaan praten en dr een drankje aanbieden." Ik kijk haar aan. "Ik wil haar niet lastig vallen." "GELOOF ME, dat doe je niet." Ehm oke, dat was raar. Heb ik iets gemist ofzo. Hoezo weet ze zo zeker dat ik haar niet lastig val. Nouja. Het valt te proberen. "Hey Y/N. Wil je wat drinken?" "Oh ehm ja lekker." Ze keek me aan en keek meteen weer weg. Waarom doet ze zo gek. "Wat wil je hebben?" "Passoa sinas is wel oke." "Ofc alles voor t zangeresje!" Ze lacht. Mooi, ik ben blij dat ze al wat vrolijker is.
POV Y/N
OMG. Heeft Matthy nou net een drankje voor me gehaald. Nee nee stop, ik moet niet nu al gevoelens voor m krijgen. Ugh misschien heeft Lieke gelijk. Ik ben bang dat ik al een crush op hem heb.. Ik krijg mijn passoa van de barman en ik neem het aan. Matthy geeft de barman muntjes voor het drankje en ik kijk Matthy aan. Hij heeft echt mooie ogen omg. Maar dat word toch niks. Ik bedoel hij zo knap, hij kan echt wel beter krijgen. "Hey ga je mee dansen?" Vraagt hij. "Natuurlijk wil ik dat." Ze draaien echt goede muziek hier. We staan te dansen en hij heeft een arm om me heen. De andere jongens komen erbij staan, en Lieke komt naast me staan. Raoul en Koen lopen keihard mee te schreeuwen en we moeten er allemaal om lachen, want het klinkt nergens naar. "Raoul hou je bek maar weer." Zegt Milo. K moet echt heel hard lachen en Lieke ook. "Nou Lieke je vriend kan er wat van." Zeg ik lachend tegen Lieke. Lieke lacht zo hard dat ze met tranen in haar ogen naar me knikt.
Na een paar uur en heel veel drank en gedans, voel ik de alcohol zeker werken. Ik ben nog net niet dronken. Koen komt naar me toe lopen. "Heyyy Y/N, nog goed gezongen trouwens. Je moet een keer mee gaan naar een feestje bij ons!" Robbie komt erbij staan. "Ja dat is echt een fucking goed idee!" Zegt Robbie. "Haha ja dat moet wel goed komen." "Hey kom morgen gewoon." Het is dan zaterdag en ik ben dan, en die dag erop vrij. Dus dat kan wel. "Jaa super gezellig, doen we! Maar ik weet niet waar jullie wonen he?" "Oja nou dat komt wel goed we halen je wel op." Zegt Robbie. "Okee is goed, gezellig!" Zeg ik terug. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 3 uur is. Iedereen is goed dronken en ik begin me te beseffen dat ik nog naar huis moet. SHIT. Hoe kom ik nou thuis? Iedereen is bezopen. Ik loop naar Raoul. "Ehhh Raoul." "Jaa?" "Hoe kom ik nou thuis?" "Ja dat is een goede vraag. Ik was het compleet vergeten, het spijt me." Lieke komt erbij staan en ze had alles gehoord. Ze fluistert in Raoul zijn oor. "Ohhhh nou Y/N je kan ja gewoon met ons mee en dan kan je wel bij Matthy slapen. Wij wonen op loopafstand." Zegt Raoul. Ik kijk Lieke boos aan. "Lieke ik ken die jongen amper." "Ja maar je vind hem wel leuk." "Nou hou eens op." Zeg ik tegen haar. "Heyy hier zijn jullie." Ik draai me om en zie Matthy staan. Ik begin meteen te blozen. Hij ziet het. "Haha je ziet er wel schattig uit als je bloost." Omg nee dit meent hij toch niet. Neee hij is gewoon bezopen. Nee nee haal het maar weer uit je hoofd. Lieke geeft me een duw en ik struikel. Matthy houd me tegen. "Zo volgens mij heb jij wel genoeg gedronken voor vanavond." Zegt hij lachend. Ik draai me om naar Lieke en wilde net wat zeggen, maar ik zie Lieke haar hoofd schudden. Wat is nou haar plan? Ik snap er niks van maar ik houd me stil. "Oja Matthy, ik was vergeten dat Y/N nog een lift naar huis moest maar iedereen is nu al te bezopen om te rijden. Ze kan wel bij jou slapen toch?" Vraagt Raoul. Voordat ik überhaupt wat kan zeggen reageert Matthy al. "Oh ja nee dat is geen probleem. Maar zullen we dan wel zo gaan? Het is al laat." "Ja lets goo." Zegt Lieke terwijl ze naar me glimlacht. "Hey Koen Milo Robbie, we gaan!" Roept Raoul. "Jooo we komen!" Roept Robbie die bijna te bezopen is om rechtop te staan.
Heyy dit was alweer deel 3! Ik weet dat het allemaal heel gedetailleerd is, maar ik hoop dat jullie het wel leuk vinden!!
Xx
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..