Deel -23-

865 17 0
                                    

⚠️TRIGGER WARNING: SMUT⚠️

POV Koen.

Matthy en Y/N zijn net naar hun kamer gelopen. Ik sta met de jongens en Lieke in de woonkamer. Ik vind Mat en Y/N zo een leuk stel! Ik hoop echt dat dat wat word. Maar dat moet wel want ze zijn echt perfect samen en ze zijn nu al een tijdje een soort van samen. Ze slapen elke nacht samen en zijn 24/7 met elkaar, hoe hebben hun nog geen relatie?! "Hey jongens, hoe lang gaat het denk je nog duren voordat Mat en Y/N het officieel maken?" Vraag ik aan de jongens. "Ik denk dat dat nog wel even duurt." Zegt Robbie. "Denk je? Ik denk dat dat deze week nog gaat gebeuren hoor!" Zegt Lieke. Raoul begint te lachen. "Wat is er zo grappig Roel?" Vraag ik aan Raoul. "Nou Mat kwam naar me toe en vroeg om advies." Zegt Raoul. Ik spring op. "Wat voor advies?!!" Vraag ik. "Nou hij heeft me verteld dat hij verliefd is. Maar dat moet je echt niet doorvertellen! Hij vroeg zich alleen af op wat voor date hij haar moest meenemen en we hadden het erover hoe hij haar wil gaan vragen om zijn vriendin te zijn." Zegt Raoul. "ONG!" Zeggen Lieke en ik tegelijk. "Koen jij bent soms echt een wijf." Zegt Robbie lachend. Ik negeer hem. "Maar vertel verder, wat zei Matthy?" Vraagt Lieke. "Hij zei dat hij haar mee uit eten gaat nemen, wat dus vanavond is zoals we net hoorden. En dat hij haar wel op een romantische manier wil vragen. Maar hij weet nog niet hoe en wanneer." "Omg, dit is alsof ik een romantische serie aan het kijken ben!" Zegt Lieke. Ik loop weg richting de kamer van Matthy. "Hey Koen, wat ga je doen?" Hoor ik Milo zeggen. "Niks, ik ben zo terug."

Ik doe de deur van de kamer van Matthy open. Ik weet toch wel dat ze nog geen seks hebben dus het ergste wat ik ga zien is dat ze elkaar een kus geven, zoenen zou nog net kunnen misschien. "Hey tortelduifjes!" Zeg ik enthousiast. "Ook hallo Koen." Zegt Matthy. "Hey Koen!" Zegt Y/N. "Hey Y/N, kan ik even met je praten?" "Jahoor." We lopen naar de gang. "Hey heb je zin om morgen mee te gaan naar een terrasje ofzo? Gewoon even net zijn twee om te kletsen?" "Jaa lijkt me leuk Koentje!" Ze geeft me blij een knuffel. "Is goed, dan gaan we morgen om twee uur weg oke?" "Ja is goed." "Is goed!" Zeg ik.

POV Y/N

"Hey waar ging dat over?" Vraagt Matthy als ik weer binnen kom lopen. "Oh nee gewoon, ik en Koen gaan morgen even een terrasje pakken samen." "Oeh mag ik mee?" Vraagt Matthy. "Nee Mat dat kan niet. Ik en Koen gaan even met zijn tweetjes." Hij kijkt me met een zielige blik aan. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. "Sorry lieve schat maar wij gaan een andere keer oke? En we gaan zometeen samen uiteten!" "Oke is goed." Zegt Matthy teleurgesteld. "Oke ik ga me even omkleden." Ik sta op en wacht tot Matthy zich om gaat draaien. "Mat draai je is om." "Nouuu waarom?" "Omdat ik me ga omkleden lieve schat." "Jamaar ik vertel het niet door wat ik heb gezien." Zegt Matthy met een glimlach op een kinderachtige toon. "Nou oke is goed." Zeg ik lachend. Ik pak een satijnen jurkje uit de kast en trek mijn kleren uit. Ik voel me erg op mijn gemak bij Matthy dus ik vind het niet erg om me om te kleden voor zijn neus ookal is het wennen. Net als ik mijn kleren uit heb, en in mijn lingerie sta, pakt Matthy me bij mijn heupen en trekt hij mij het bed op. Hij geeft me kusjes in mijn nek en ik moet lachen. "Mat wat doe je? We moeten zo weg!" Zeg ik lachend. "Jamaar ik wil nog even knuffelen." Zegt hij lief. "Mat je weet dat we dan te laat komen." "Nee heel even maar!" "Oke oke is goed." Ik ga bij hem onder de dekens liggen en hij kruipt tegen me aan. Hij legt zijn hoofd op mijn buik en geeft me kusjes op mijn buik. Ik ben erg onzeker over mijn lichaam, maar Mat geeft me altijd het gevoel alsof ik super knap ben. Ik ben echt verliefd op deze jongen. Dan word er op de deur geklopt. Ik schiet onder de dekens en Matthy gaat rechtop zitten. Ik heb alleen nog mijn hoofd boven de dekens. Dan komt Lieke binnenlopen. "Oh gelukkig jij bent het." Zeg ik opgelucht. "Oh ik wilde vragen wanneer jullie weg gaan, maar ik laat jullie wel even alleen." Zegt Lieke met een grote glimlach. "Is goed doei!" Zegt Matthy snel en hij begint me kusjes te geven op mijn hoofd. Ik begin te lachen om de hele situatie en Matthy ook. We liggen daar lachend voor twee minuten lang. Dan kijk ik Matthy aan en hij mij ook. Het is even helemaal stil. Dan zoent hij me. Dit mag wel uren duren. Hij heeft zijn handen om mijn middel en gaat daarna met zijn handen door mijn haar heen. Ik heb mijn handen op zijn gezicht en verplaats ze langzaam naar zijn borst. Daarna duw ik hem nog zoenend op zijn rug en ga ik bovenop hem zitten. Hij trekt zijn shirt uit en gooit het op de grond. Hij begint me een zuigzoen te geven in mijn nek en draait me om, zodat ik onderop lig en hij bovenop mij ligt. Hij gaat van mijn nek naar mijn borsten en kijkt me dan aan. "Weet je het zeker?" Vraagt hij. "Ja!" Zeg ik terug. En we hebben seks. Als we klaar zijn blijven we nog even uitgeput op bed liggen. We moeten over 10 minuten weg. Matthy kijkt me aan met de liefste glimlach. "Ik hou van je." Zegt hij. Ik kijk hem geschrokken aan. En hij mij ook.

Dus dit was deel zoveel. Eindelijk een SMUT!!! Ik heb mijn beste gedaan maar ik wilde het niet te veel details geven. Ik hoop dat jullie hem alsnog leuk vinden!

Xx

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu