Deel -2-

1.2K 20 0
                                    

POV LIEKE

Ik heb er echt zin in. Y/N kan zo goed zingen, echt niet normaal. Raoul zegt altijd tegen de jongens dat ze de beste is. En hij heeft wel een punt. Ik merkte wel dat Y/N nogal zat te staren naar Matthy. Ik weet niet waarom, normaal doet ze nooit zo raar. We lopen naar binnen, gelijk door naar de kleedkamer van Y/N. "Wow dit is niet verkeerd." Zegt Koen. "Nee klopt." Zegt Matthy. Koen gaat voor de spiegel aan de make-up tafel zitten. "Dus hier zit je dan 2 uur om je make-up te doen?" "Nou niet twee uur hoor." Zegt Y/N. "Maar ik ga me maar klaarmaken. Over 25 minuten moet ik al op." "Ja het is al vrij druk, drukker dan normaal." Zeg ik terwijl ik Y/N aankijk. Ze kijkt me aan en geeft een nerveus lachje. "Komt wel goed meid, jij kan dit!" "Jaa, Roel heeft ons filmpjes laten zien! Je bent echt goed! Je kan dit!" Zegt Matthy. Ik zie Y/N een beetje blozen.. Wacht.... WACHT HEEFT ZE NOU EEN CRUSH OP MATTHY?! Ik kijk haar aan met grote ogen en ze ziet het via de spiegel. Ze kijkt me aan en schud haar hoofd. Maar ik weet al genoeg. "Nou jongens als jullie nou alvast naar het feest gaan dan help ik Y/N wel met klaarmaken. Ik zie jullie zo wel!" "Is goed, tot zo! Zegt Raoul. "Succes Y/N" zegt Koen. "Dankjewel!"

POV Y/N

Okee eindelijk weer rustig alleen met Lieke. Ik ben echt gestrest. Ze heeft gelijk het is echt super druk, drukker dan normaal. "Oke dus wanneer ging je me vertellen dat je een crush hebt op Matthy?" "Wat?! Nee waar heb je t over?" Ik merk dat ik begin te blozen. Nee ik kan toch geen crush op hem hebben ik heb hem amper gesproken. Hij is wel schattig maar dat is t dan wel, ik heb geen crush op hem toch? "Ohhh ik ga jullie zo hard koppelen, dit is echt shattug!" "Lieke hou op hoor, ik en Matthy kennen elkaar amper. We zien elkaar net voor t eerst." "Dat maakt niet uit, je leert m wel kennen." "Hahaha nou dit word nog wat." Zeg ik tegen Lieke. Ze kijkt me aan en ze lacht.

Net voordat Y/N het podium op gaat

"Oke jij kan dit meid! Ik ga naar de jongens, veel plezier!" "Dankje Liek!" Schreeuw ik nog naar haar. Dan word mijn naam omgeroepen "EN HIER IS ZE DAN, EEN GROOT APPLAUS VOOR Y/N!" Ik loop het podium op en doe de microfoon op de standaard. Ik kijk naar de eerste rij en zie Lieke en de jongens naar me lachen. Dan zie ik Matthy en hij lacht naar me, ik krijg het meteen warm. Shit ik word er helemaal zenuwachtig van. De muziek begint en ik begin met zingen. Het liedje is 'Don't Need A Man' van Liv Grace Blue.

I'm sorry that I missed your call
I just didn't wanna waste my time
I know exactly what you want
I don't even need to read your mind
I'm not a puppet you can't touch it
Actually, I'm not sorry
Cause I'm glad I didn't waste my
Waste my ni-i-i-i-i-i-ight
Cause I'm better than that
Run away with all your li-i-i-i-i-ies
You could take that shit back, yeah
You say that you could never live without me
Then you turn around and you be acting shady
So baby-boy by-y-y-y-y-e
You could take that shit back, yeah

Dan zie ik Mike ineens in het midden van alle mensen staan. Shit nee. Waarom nou. Ik maak oogcontact met Lieke en ik sein naar haar dat Mike in het publiek staat. Ze kijkt me aan en ze gebaart dat het wel goed komt. Dan zie ik haar praten met Raoul en Matthy en ik zie ze meteen om zich heen kijken en ik zie Lieke wijzen naar Mike. Matthy kijkt me aan en hij knikt en glimlacht. Het komt vast wel goed. Ik moet me niet zo met Mike bezighouden. Hij kan me nu toch niks doen. Dus ik zing verder.

Cause I don't need a man
No I don't need nothing
I got myself and I got my love and
I don't need a man no I don't need nothing
Cause I don't need a man
No I don't need nothing
I got myself and I got my love and
I don't need a man no I don't need nothing.

Als het liedje is afgelopen zing ik nog een aantal liedjes. Als ik klaar ben buig ik en ik zie Lieke juichen en de jongens ook. Ik kijk Matthy aan en hij Knipoogt. Koen zag het en hij geeft Matthy een stoot. Ik moest lachen en ik loop van het podium. Ik wilde naar ze toe lopen maar ineens staat Mike recht voor mijn neus. "Zozo ik pak de hint wel hoor dat je over me heen bent, ik bedoel als je dat soort liedjes zingt is dat duidelijk wat je bedoelt." Ik snap niet wat hij van me wil en zeg "Ja het is nu 2 maanden nadat je het hebt uitgemaakt, plus je bent vreemd gegaan. Verwacht je echt dat ik zo lang met jou in mn hoofd blijf zitten?" Ik wilde langs hem lopen maar hij geeft me een duw naar achter en begint te schreeuwen "JE DENKT TOCH NIET DAT JE ZO MAAR VAN MIJ AF KOMT?" Ik schrik en hij zegt ineens heel rustig "Kom op we hadden het zo leuk samen, ik mis je, kom gewoon met me mee naar huis." Ik merk dat hij duidelijk dronken is en probeer bij hem weg te komen. Dan komt Lieke aan en geeft hem een klap voor zijn hoofd. "BLIJF VAN DR AF!" Wow ik had niet verwacht dat ze dat ooit zou doen. Ik glip langs Mike maar op het laatste moment pakt hij mn arm beet. Dan komen de jongens aanrennen. "HEY LAAT DR LOS MONGOOL!" Roept Robbie. En Matthy geeft hem een duw. "Doe is rustig, ik was alleen met haar aan het praten." Zegt Mike. "Oh ja dat noem je praten?" Zeg ik tegen hem. Hij zegt "Gedraag je een beetje ofzo, je hoeft niet gelijk een grote mond te hebben." Ik merk dat de jongens erg boos op hem beginnen te worden. Dan komt de manager aangelopen. "Ja Mike, je kunt gaan." "Sorry? Zij begon!" Zegt Mike. "Nee zeker niet mijn personeel heeft alles gehoord via haar zender. Je bent hier niet meer welkom jongen." En de bewakers brengen hem naar buiten. "Gaat het?" Vraagt Lieke me terwijl ze me een knuffel geeft. Ik sta helemaal te trillen en weet even niet wat ik moet zeggen. "Matthy pakt mijn hand en zegt "Kom." Hij trekt me mee en Lieke loopt achter ons aan. We zijn nu in mijn kleedkamer. Matthy pakt een glas water en zegt "Hier drink op. We gaan de avond niet door hem laten verpesten. Hij is een lul." "Dankje." Zeg ik tegen hem terwijl ik weer begin te blozen. Hij geeft me een knuffel "geen probleem." Lieke kijkt me aan met een gemeen lachje. Ik weet meteen wat ze bedoelt. Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Kom we gaan drinken, het is even tijd om dit alles weg te drinken." Zegt Lieke. "Klinkt als een goed plan." Zegt Matthy. Ik knik en we lopen naar de bar.

Dit was alweer deel 2!!! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
Oja als je ooit zoiets hebt meegemaakt met een ex of wie dan ook en je wilt er over praten, stuur me dan een berichtje❤️❤️ im here to talk with yall😘
Thanks voor t lezen🥰

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu