Deel -20-

901 16 0
                                    

POV Y/N

"Dames en heren, welkom bij een nieuwe video op het bankzitters kanaal! We gaan vandaag vragen beantwoorden die jullie gesteld hebben op Insta. Volg ons trouwens nog even op Insta als je dat nog niet doet!" Zegt Koen tegen de camera. "Ja en vandaag zijn we met een hele bijzondere gast! Namelijk Y/N!" Zegt Matthy. Ik loop het beeld in en ga naast Matthy zitten. "Hoi, nou jullie herkennen me waarschijnlijk wel van de verstoppertje video en de karaoke video, maar ik ben dus Y/N!" De jongens kijken me aan. "Gaan we beginnen of moet ik nog even doorpraten?" Zeg ik sarcastisch tegen de jongens. "Ja laten we beginnen!" Zegt Koen. Hij leest de eerste vraag voor. "Waar kennen jullie Y/N eigenlijk van? Nou Y/N, leg het maar uit." "Nou ik ben een hele goeie vriendin van Lieke, de vriendin van Roel. En ik zing en ik had een klein optreden op een feestje, en Lieke nam Roel mee, en Roel nam de andere jongens mee. Dus zo heb ik ze kortgeleden ontmoet!" Zeg ik. "Ja daar kan ik niet veel aan toevoegen eigenlijk, nouja naast dat wij elkaar al wel langer kende, omdat je vaak bij Lieke was en we dan vaak met zijn drieën wat gingen doen." Zegt Raoul. "Ja dat is waar! Maar de rest heb ik dus ontmoet via wat ik net vertelde." Er volgen wat vragen over de jongens en nog een paar vragen over mezelf. "Nou dan nu de laatste vraag, en de leukste natuurlijk!" Zegt Koen. "Hebben Y/N en Matthy een relatie?" Zegt Milo. Ik begin te lachen en probeer niet te blozen. Matthy begint ook te lachen. Hij pakt mijn stoelpoot vast en trekt mijn stoel dichter naar die van hem. Dan doet hij zijn arm om me heen. "Dames en heren ik heb een mededeling. Wij hebben nog geen relatie." Zegt Matthy. "HIJ ZIJ NOG, HIJ ZIJ NOG!" Schreeuwt Koen. Raoul begint hard te lachen. "De lul!" Schreeuwt Robbie. "Ja Mat daar ga je!" Zegt Milo. Iedereen lacht en ik kan mijn lach ook niet inhouden. Matthy kijkt sarcastisch teleurgesteld in de camera. "Ja dit ga ik niet meer goed kunnen praten." Zegt Matthy. "Nee en dat je dr op date hebt gevraagd ook niet!" Zegt Koen. "Koen hou je bek!" Zeg ik lachend. Matthy begint nu ook te lachen. "Nou kijkertjes dat was hem weer voor vandaag, bedankt voor het kijken. Doei!" Zegt Raoul. Ze doen de camera's nog lachend uit.

"Ik heb het weer helemaal verneukt." Zegt Matthy met tranen in zijn ogen van het lachen. "Maakt niet uit. Het gaat wel views opleveren." Zegt Milo lachend. "Maare 'nog' geen relatie dus?" Vraagt Robbie. "Ja duhu, die relatie gaat echt wel komen hoor!" Zegt Raoul. "Hey waarom bemoeien jullie je niet met je eigen vriendin?" Zegt Matthy. "Welke vriendin?" Zegt Robbie. Iedereen begint te lachen. "Nee oke jij hebt een freepass maar de rest moet zich bezig houden met hun eiegen vriendin, inplaats van die van mij." Zegt Matthy. Ik begin rood te worden. Noemde hij me nou zijn vriendin?! Iedereen begint te lachen. Vooral Koen. Hij ligt jankend op de grond van het lachen. "Oke leuk. Jullie weten dat ik dat niet bedoelde." Zegt Matthy. "Ja maar je zei het wel!" Zegt Robbie. "Matthy maak een keus, is ze nou wel je vriendin of niet? Of NOG niet?" Vraagt Raoul lachend. Matthy negeert het en loopt naar de keuken. Ik loop achter hem aan. "Hey alles goed? Vraag ik aan hem. "Jawel. Alleen weet ik soms niet wat ik met die opmerkingen van de jongens aan moet. Wat moet ik op zoiets zeggen?" Zegt Matthy lachend. "Ja dat snap ik." Zeg ik terug. Ik geef hem een knuffel en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Ahww schattigg!" Zegt Milo die ene camera in ons gezicht duwt. "Milo optyfen nu!" Zegt Matthy. "Ja ja dit komt nog even in de video!" Zegt Milo lachend. Milo loopt lachend weg. "Kom." Zeg ik tegen Matthy, en ik trek hem mee naar zijn kamer. "Hier kunnen we wel praten zonder dat ze irritant doen." Zeg ik tegen Matthy. We gaan op bed zitten. "Tja nu staat onze hele relatie op het internet." Zegt Matthy. "Nouja wat dit ook mag zijn." Zeg ik. Matthy kijkt me geschrokken aan. "Nee niet dat ik het erg vind, totaal niet zelfs. Ik weet gewoon niet hoe ik dit moet noemen." "Weet je het zeker?" Vraagt Matthy aan me. "Honderd procent! Ik heb het super leuk met je, ik ben nog nooit met iemand zo blij geweest als met jou!" Zeg ik tegen hem. Ik zie hem blozen. "Haha nu bloos jij een keer in plaats van ik." Zeg ik tegen hem. Hij gooit zijn kussen naar me toe, en ik gooi hem terug. We beginnen te lachen. "Gaan we nog wat doen met zijn allen vanavond?" Vraag ik aan Matthy. "Niet dat ik weet." Zegt Matthy. "Oh, oke." "We gaan morgen wel een video opnemen. In de tuin. Als je wilt kun je meedoen?" "Nou ik denk niet dat ik mee doe, maar ik wil op zich wel helpen hoor! Anders zit ik straks in al julliw video's." "Ja dat is waar. Maar dat vind ik niet erg hoor!" Zegt Matthy met een glimlach op zijn gezicht. Ik begin te blozen. "Haha nu bloos jij!" Zegt Matthy lachend. Ik gooi mijn kussen tegen hem aan, en hij gooit zijn kussen tegen mij aan. We beginnen een volledig kussengevecht. We zijn aan het stoeien en Matthy heeft me uiteindelijk vast bij mijn handen, hij drukt mijn handen naast mijn hoofd terwijl ik op mijn rug ligt. Hij kijkt me aan en we beseffen ons in wat voor positie we liggen. Dan geeft hij me een kus op mijn voorhoofd. Ik ruk mijn armen los en geef hem een kus op zijn lippen. Mijn hart gaat helemaal te keer. Hij lacht naar me en gaat tussen mijn benen liggen met zijn hoofd op mijn borst. "Ik ben kapot." Zegt hij. "Ik ook." Zeg ik buitenadem. Ik ga met mijn handen door zijn haar en val langzaam in slaap.

Deel zoveel weer af!! Hopelijk genieten jullie er nog een beetje van.
Xx

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu