POV Y/N
Ik loop naar Mike toe en kijk nog even achterom. De hele groep kijkt me verbaasd en gespannen aan. "Hey." Zeg ik neutraal tegen Mike. "Hey, wat toevallig dat ik jou hier tegenkom!" Zegt Mike enthousiast. "Nou ik denk iets te toevallig. Wat doe je hier?" Vraag ik aan hem. "Ik ben hier op vakantie." "Oh en waar precies dan?" Vraagt Lieke die ineens achter me staat. "In het hotel hiernaast." "Oke en welke kamer?" "Kamer 25, maar hoezo maakt dat wat uit?" Vraagt Mike. "Oh nee gewoon, dan weet ik dat even." Zegt Lieke terwijl ze hem boos aankijkt en weg loopt. "Zullen we even wat drinken?" Vraagt Mike aan me. "Ja is goed." We gaan aan de bar zitten en bestellen wat te drinken. Ik vraag me echt af wat hij hier doet. Ik dacht misschien als ik even met hem praat dat hij me dan voor de rest met rust laat vanavond. "Dus hoe gaat het?" Vraagt hij. "Ja wel goed, met jou?" "Ja heel goed, ik mis je alleen wel." "Ah oke." "Kunnen we het niet gewoon opnieuw proberen? Ik ben echt veranderd ik meen het!" "Luister, ik ben over je heen en het is nu gewoon klaar. Het spijt me heel erg maar ik wil niet terug naar toen." Zeg ik tegen hem. Hij kijkt me verdrietig aan. We praten nog wat verder en dan zie ik Matthy naar me kijken. Ik kijk hem aan en ik glimlach naar hem. Hij kijkt erg verdrietig naar me. Ik snap het wel, maar als ik heel even met Mike praat heb ik denk ik de rest van de avond geen last van hem.
POV Matthy
Ik vertrouw Mike voor geen meter. We zijn nog steeds bezig met de video. Na een tijdje bezig te zijn met de video kijk ik weer naar Mike en Y/N. Maar ze zitten niet meer op de plek waar ze eerst zaten. Waar zijn ze heen? Ik zoek door heel het café maar ik kan ze nergens vinden. "Hey jongens, Mike en Y/N zijn weg. Ik kan ze nergens vinden!" Zeg ik. "Wacht wat?!" Zegt Lieke. "Ja ik heb overal gezocht maar ik kan ze nergens vinden." "Mike heeft me verteld waar hij overnacht. Als daar nou even een paar mensen heen gaan, dan zoekt de rest hier nog wel verder!" Zegt Lieke. Ik en Koen gaan naar het hotel van Mike, en Milo en Raoul gaan naar onze hotel kamer. De rest zoekt in het café. Als ik bij de hotelkamer van Mike aankom zie ik dat de deur op een kier staat. Ik doe de deur open en ik zie Y/N half uitgekleed op het van Mike liggen, en Mike staat in zijn boxer aan het einde van het bed. Hij kijkt me met een glimlach aan en ik voel mezelf van binnen koken. "Kom Mat, we gaan hier wel weg." Zegt Koen zachtjes tegen me. Ik loop de kamer uit. "Ik had dit echt niet van je verwacht." Hoor ik Koen nog tegen Y/N zeggen. We lopen naar onze hotelkamer en komen Raoul en Milo tegen. Ik loop langs ze mijn hotelkamer in en gooi de deur achter me dicht. Hoe kan ze me dit aandoen? Na alles wat ik voor haar had gedaan?! En dan gaat ze gelijk vreemd?!
POV Lieke
Ik, Char en Robbie zoeken nog door het cafe. Robbie word gebeld door Milo. "Ehm jongens, Y/N is vreemd gegaan op Matthy." Zegt Robbie. "WAT?! Nee dat kan niet! Dat zou ze echt nooit doen!" Zeg ik. Ik ga aan de bar zitten om alles even te laten bezinken. "Ja Matthy en Koen zijn op Mike en Y/N ingelopen, ze lag halfnaakt op bed en hij stond in zijn boxer voor het bed." Zegt Robbie. Ik voel de tranen in me opkomen. Maar ik hou ze in. Ik kijk naar links en ik zie het glas van Y/N staan. Wacht. Wat is dat? Ik zie poeder een de zijkant van het glas, en op de bodem van het glas. "Ehm jongens, kom eens kijken!" Zeg ik tegen Robbie en Char. Milo Raoul en Koen komen net het café weer ingelopen. We kijken allemaal naar het glas. "Ehm ik denk niet dat dat erin hoort!" Zegt Robbie. "KUT! Ze is gedrogeerd!" Zegt Koen. "FUCK! We moeten haar nu helpen! Dit kan echt compleet de verkeerde kant op gaan!" We rennen met zijn alle naar Mike zijn hotelkamer. Koen probeert Matthy te bellen maar hij neemt niet op. "Laat maar Koen, hij is vast nog erg verdrietig. We gaan straks wel naar hem toe. We moeten eerst Y/N helpen." Zegt Milo.
Als we bij Mike zijn hotelkamer aankomen is de deur dicht. "Shit wat nu?" Vraag ik. "Wij halen wel een hotelmedewerker en leggen het haar uit!" Zegt Raoul. Raoul en Koen lopen naar een hotelmedewerker. Even later doet de hotelmedewerker de deur van Mike zijn kamer open. We rennen naar binnen en ziet Y/N knock-out op bed liggen. "Oke de hotelmedewerker heeft de politie al gebeld en die zijn onderweg." Zegt Koen. Dan komt Mike de badkamer uitgelopen. "Wat de fuck heb je gedaan?!" Schreeuw ik tegen hem. Hij kijkt me aan en wil dan de hotelkamer uitlopen maar Milo en Koen houden hem tegen. "Jij gaat dus echt nergens heen!" Zegt Raoul. Ik, Char, Robbie en Milo tillen Y/N op. Ze is helemaal knock-out gegaan. Milo en Robbie doen hun armen om haar heen en nemen haar mee richting haar hotelkamer. Ik en Char lopen met hun mee.
We zijn bij de hotelkamer aangekomen en leggen Y/N op haar bed. De ambulancemedewerkers zijn ook al geweest en hebben gezegd dat ze vanzelf weer bij bewustzijn komt en ze niet naar het ziekenhuis hoeft, ze heeft waarschijnlijk ook geen bijwerkingen achteraf. Dus dat is mooi. "Wacht jongens, waar is Matthy?!" Vraagt Robbie. Ik en Char rennen door heel het hotel maar we kunnen hem nergens vinden. Als we terug op onze kamer komen staan Raoul en Koen er ook. "Matthy is nergens te bekennen!" Zegt Char. "Kut, hij neemt ook niet op!" Zegt Koen.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..