Deel -40-

749 13 0
                                    

POV Y/N

We zijn nu al een tijdje aan het opnemen. "Dus Y/N, hoe zit het nou met jou en Matthy?" Vraagt Char terwijl ze me aankijkt. "Wacht even!" Zeg ik, en ik loop naar Matthy. "Ehm Mat?" "Jaa?" "Is het goed als ik in de video vertel dat we het officieel hebben gemaakt?" Matthy kijkt me met een grote glimlach aan en begint me te zoenen. "Dat lijkt me geweldig!" Zegt hij. Ik geef hem nog snel een kus en loop dan naar de meiden. "Maare hoe zit het nou tussen jou en Matthy?" Vraagt Char weer aan me. "Voor dat gesprek ben ik eerst een shotje nodig!" We moeten alle drie lachen en nemen weer een shotje. Ik begin de drank nu wel te voelen. Dan komt Matthy achter me staan en geeft me een knuffel. Dan kust hij me op mijn wang, terwijl hij me blijft knuffelen. "Dus heb je t al verteld?" Vraagt Matthy. Ik begin te lachen. "Nee dat wilde ik net doen!" "Ahh, oke nou dames en heren, bij deze: ik heb de knapste vriendin!" Zegt Matthy blij. Ik begin te blozen en draai me naar Matthy toe en geef hem een knuffel. Hij kust me en loopt dan weer naar de jongens toe. Ik ben nog steeds aan het blozen. Lieke en Char kijken super enthousiast. "Omg! Dat was denk ik de beste relatie reveal ooit!" Zegt Lieke blij. "Ja maar echt!" Zegt Char. Ik moet glimlachen. "Nou dan is dit wel een goeie afsluiter van de video! Bedankt voor het kijken en laat even weten of je nog meer video's met ons wilt zien!" Zeg ik in de camera. We doen de camera's uit en lopen naar de jongens toe.

"En hoe ging het?" Vraagt Raoul. "Jaa echt super goed!" Zegt Lieke. "Het was echt gezellig!" Zegt Char. "Dat is mooi!" Zegt Raoul. Ik loop naar de bar en ik zie dat Matthy met me mee loopt. "Ik kan heus wel alleen wat drinken halen hoor." Zeg ik lachend tegen hem. "Nou ik ga je echt geen seconde meer uit het oog verliezen!" Zegt hij. Ik lach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij geeft me een kus op mijn hoofd. We bestellen wat te drinken en shotjes voor iedereen. We drinken veel en ik begin de alcohol goed te voelen. Lieke komt naar me toe en geeft me een knuffel. "Hey meis!" Zegt ze blij. Ze is overduidelijk dronken. "Hey meis!" Zeg ik terug. Iedereen moet lachen. "Nou die twee hebben ook goed wat op!" Zegt Milo lachend. "Niet te jaloers worden hè Mat en Roel!" Zegt Robbie. Raoul moet lachen. "Nou zo doen ze al zo lang als ik ze ken hoor! Ik ben het wel gewend." Zegt hij. Lieke en ik gaan aan de bar zitten. Lieke legt haar hoofd op mijn schouder en ik leg mijn hoofd tegen haar hoofd aan. "Ik heb het echt naar me zin!" Zegt Lieke. "Ik ook!" Zeg ik blij. Ik zie Char en Milo zoenen en ik wijs ernaar en Lieke ziet het dan ook. "Heel schattig!" Zegt Lieke. We moeten lachen. We nemen nog een shotje en dan komt Koen naast me zitten. "Nou dametje, dat is wel genoeg voor vanavond hè!" "Nou ik ben nog helemaal niet zo dronken!" Zeg ik. Koen moet lachen. "Nou sta eens op dan!" "Is goed!" Ik sta op en val bijna om. Robbie ziet het en begint te lachen. Dan probeert Lieke ook op de staan en valt ze bovenop me. We liggen op de grond te lachen. "Jullie zijn ook echt sukkels gewoon!" Zegt Robbie lachend. "Hey dat is niet lief!" Zegt Lieke boos. Ik moet nog harder lachen van haar reactie.

Het is nu 2 uur in de nacht. Ik ben nog steeds goed bezopen. Matthy komt naast me staan en doet zijn arm om me heen. Hij is een klein beetje aangeschoten maar lang niet zo erg als dat ik ben. "Hey schatje, alles goed?" Vraagt hij. "Jahoor! Met jou?" "Ja ook goed hoor." Ik geef hem een knuffel. "En waar heb ik die aan te danken?" "Nou gewoon. Ik wilde je even een knuffel geven." Matthy moet lachen. "Je bent echt een schatje gewoon." Zegt hij. Ik begin te blozen en zijn lippen komen dichter bij de mijne. Hij zoent me. Sterker nog, hij tongt me. "Oehhh!!!" Hoor ik Lieke enthousiast schreeuwen. "Lekker Mat!" Hoor ik Milo zeggen. Ik kijk Mat aan en ik zie hem naar me glimlachen. "JAHOOR DIE GAAT OP MIJN INSTA!" Schreeuwt Koen in mijn oor. "Nee Koen! Doe dat dan wanneer de video online staat!" Zegt Matthy. "Oja, wanneer komt die online?" "Ehh als we het morgen doorsturen naar de editor dan kan het morgenavond of overmorgen online staan." Zegt Raoul. "Oke top!" Zegt Koen. "Nou fijn dit." Zeg ik zachtjes tegen Matthy. Hij lacht en geeft me een kus. Ik probeer naar de wc te lopen maar val bijna om. "Oh, pas op! Wat ga je doen?" Vraagt Matthy. "Ik wil naar de wc." "Ik loop wel mee." We lopen samen naar de wc en Matthy loopt mee naar binnen. "Hey! Dit is de meiden wc he!" Zeg ik tegen hem. "Jaa, maar ik wil niet dat je valt, dus ik help wel gewoon!" "Oke is goed." Ik ga naar de wc en val er bijna vanaf. Matthy moet lachen. "Kijk dat bedoel ik dus."

"Hey zullen we maar eens naar het hotel gaan?" Vraagt Koen. "Jaa mee eens!" Zegt Matthy. We lopen naar het hotel. Matthy houd me vast en Raoul houd Lieke vast. Char kan nog aardig goed lopen! Ik struikel bijna maar Matthy houd me tegen. "Wacht." Zegt hij. Hij komt voor me staan en tilt me over zijn schouder heen. "AHHHHH, MAT LAAT ME LOS!" Iedereen moet lachen. "Mooi niet! Ik wil niet dat je valt. Ik hou je goed vast, dat beloof ik!" "Oke oke, maar pas asjeblieft op!" "Jaa dat komt goed!" Zegt Matthy lachend. Koen komt naast ons lopen. "Heyy Y/N! Alles goed?" "Jahoor, ik moet wel zeggen dat het erg gek is om over Mat zijn schouder heen te hangen terwijl ik dronken ben, het voelt erg gek." "Haha, ja dat begrijp ik." Zegt Koen. Ik glimlach naar hem.

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu