Deel -22-

880 15 1
                                    

POV Y/N

"Dus wat is er in de tussentijd gebeurt?" "Nou ik lag gister met hem op bed en we waren wat aan het stoeien. Uiteindelijk had Matthy mijn handen vast naast mijn hoofd en toen gaf hij me een kus op mijn voorhoofd. En toen maakte ik mijn handen los van de zijne, en gaf ik hem een kus op zijn mond!" "Omggg dat is echt sexy, het feit dat jullie geen sex hebben gehad daarna is echt ongelofelijk!" "Ja ik moet zeggen dat het erg heet werd, maar ik voel me er fijner bij om nog even te wachten denk ik." "Ja dat snap ik." "Hij heeft me wel in mijn lingerie gezien trouwens." "Echt? Hoezo?" "Nou het was drie uur in de nacht en ik had nog mijn normale kleren aan omdat we in slaap waren gevallen, en toen wilde ik me omkleden en werd hij wakker en toen zag hij dat. Daarna gingen we in de woonkamer samen een film kijken en blijkbaar viel ik in slaap." "Omg dat is echt schattig!" Zegt Lieke.

POV Matthy

Ik begin denk ik verliefd te worden op Y/N, maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Moet ik haar nog een keer mee uit vragen? En wat gaan we dan doen? Naar een restaurant? Of iets wat iets minder serieus is? Lieke en Y/N staan nog op de gang dus misschien kan ik Raoul even om advies vragen. Ik denk dat hij mij nu het beste advies kan geven. "Hey Roel." Zeg ik terwijl ik bij Raoul in de keuken kom staan. "Ik heb dus een vraagje." "Zeg het eens." Zegt Raoul. "Ik denk dat ik verliefd ben op Y/N en ik wil haar nog een keer op date vragen. Maar ik weet niet hoe, en wat we dan kunnen doen." "Als ik jou was zou ik haar nu naar iets romantisch meevragen. Jullie zijn nu al een tijdje met zijn tweeën bezig, dus ik denk dat een romantische date wel leuk is!" Zegt Raoul. "Dankje Roel." "Geen probleem. Ik zou trouwens ook goed nadenken over hoe je haar wilt gaan vragen om je vriendin te zijn. Doe iets romantisch wat ze niet snel gaat vergeten! Als je hulp nodig bent dan hoor ik het wel!" "Is goed Roel dankje! Je bent geweldig!" "Geen probleem maatje."

POV Y/N

"Lieke, Y/N! Komen jullie? We gaan eten!" Hoor ik Raoul roepen. "Lekker tosti's!" Zegt Lieke wanneer we aanschuiven aan tafel. Raoul legt een tosti op mijn bord. Ik eet de hele tosti op zonder de rest aan te kijken. Als ik hem eenmaal op heb ik ik naar de rest. Ik zie ze allemaal naar me kijken met een glimlach. "Hey maatje, ik ben trots op je!" Zegt Milo. Ik glimlach naar hem. Matthy legt zijn hand op mijn been en ik voel gelijk vlinders in mijn buik. "Wat gaan jullie eigenlijk opnemen in de tuin vandaag?" Vraag ik. "We gaan een begin maken aan eigen casa en tuin." Zegt Matthy. "Ben ik even blij dat ik nee heb gezegd." Zeg ik lachend tegen Matthy. Matthy begint ook te lachen. "Waar heb je nee tegen gezegd?" Vraagt Robbie. "Matthy vroeg of ik mee wilde doen aan jullie video vandaag. Maar ik dacht straks zit ik in al jullie video's, dus ik zei dat ik wel wilde helpen met filmen ofzo." Zeg ik. Ze beginnen te lachen. "Maar hoezo maken jullie een begin aan eigen casa en tuin? En niet gewoon de hele video?" Vraagt Lieke. "Nou we hebben nog niet alle spullen binnen die we hebben besteld." Zegt Koen. "Ah ja dat snap ik." Zegt Lieke. Na het eten beginnen we met de video. Ik en Lieke helpen met filmen. Het duurt erg lang en we zijn pas tegen 16 uur klaar terwijl we rond 12 uur begonnen.

Ik ben naar binnen gelopen om wat drinken te pakken. Ik pak mijn telefoon en kijk op insta. Ik zie dat het bankzitters account en de jongens me zijn gaan volgen. Ook zie ik heel veel meldingen. Ik ben in veel dingen getagt en heb veel dm's gekregen. Ik open een filmpje waarin ik ben getagt en zie dat het een filmpje is wat een fan heeft gemaakt van foto's van mij en Matthy. We hebben weinig foto's samen, en die staan al helemaal niet op internet. Dus het zijn vooral screenshots van video's. 'Het schattigste koppel!' Staat er onder het filmpje. Ik like de post en kijk nog wat verder. Dan kom ik een filmpje tegen met foto's die iemand van Matthy en mij heeft gemaakt op onze date. Er staan foto's en filmpjes in dat we ons ijsje halen. En ook onze kus! Ik loop naar Matthy toe en laat het filmpje aan hem zien. "Oh eh ja, sorry." Zegt hij. "Hoezo sorry, dat is niet jou schuld. En ik vind het helemaal niet zo erg hoor. Ik had gewoon niet door dat we gefilmd werden." "Oke dan is het goed, ja dat gaat nog vaker gebeuren ben ik bang." Zegt Matthy. "Hey waar kijken jullie naar?" Vraagt Koen. Ik laat het filmpje aan hem zien. "Jaa die had ik al gezien!" Zegt Koen. "Echt?" "Jaa, de rest heeft hem ook al gezien denk ik. Hij kwam gister ineens op mijn for you page voorbij op tiktok. Wel schattig hoor. Maar wanneer gingen jullie vertellen dat jullie hebben gekust?" Vraagt Koen. De rest komt er ook bij staan. "Ja dat vroeg ik me ook af!" Zegt Raoul met een glimlach. Lieke begint te lachen. "Wisten jullie dat nog niet?" Zegt ze. "Wist jij het wel dan?" Vraagt Raoul. "Ja, Y/N belde me gister en toen heeft ze het verteld." Zegt Lieke. Matthy kijkt me met grote ogen aan. "Oops.." Zeg ik tegen hem. Hij begint te lachen en de rest ook. Ik loop weer naar de keuken en ik zie dat Matthy achter me aanloopt. "Hey!" Zegt Matthy. "Hey Mat!" "Ik vroeg me af of je vanavond zin had om met me uit eten te gaan?" Ik begin te glimlachen. "Jaa lijkt me leuk!" Ik voel overal vlinders in mijn buik. Ik geef hem een knuffel. "Ahwww wat cutee!!!" Zegt Lieke die net binnen komt lopen. Ze had de deur nog open staan dus de jongens konden ook alles horen. "Lekker Mat!" Zegt Koen. We beginnen te lachen. "Dit is ook wel weer typisch he." Zegt Matthy. "Ja wat verwacht je als je met elkaar in een huis woont!" Zeg ik lachend tegen Matthy.

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu