TRIGGERWARNING⚠️: SMUT
POV Y/N:
We zijn nu op de hotelkamer en Matthy legt me op bed neer. "Zal ik je even helpen omkleden?" Vraagt Mat. "Jahoor!" Zeg ik terwijl ik languit over het bed lig. Hij moet lachen. "Kom, dan doe ik je schoenen wel uit." Ik ga op bed zitten en hij helpt me met omkleden. "Wat wil je aan voor het slapen?" Vraagt Matthy. "Gewoon mijn bh en string wat ik nu aan heb!" "Zeker?" "Jaa, zeker!" Zeg ik. Ik ga weer op bed liggen en Mat kleed zich ook uit. Hij komt in zijn boxer naast me liggen en geeft me kusjes in mijn nek. Ik moet lachen. "Hey Mat." "Hey Y/N." We moeten nu beide lachen. Ik kijk hem aan en hij mij ook. Ik druk mijn lippen tegen de zijne aan, en tong hem. Hij gaat bovenop me liggen en gaat met zijn hand langs mijn nek naar mijn borsten toe en knijpt er zachtjes in. Ik ga met mijn handen van zijn nek door zijn haren heen. Hij stopt met zoenen en begint me zuigzoenen te geven in mijn nek, langzaam door naar mijn borsten. Dan begint hij aan mijn tepels te zuigen. Langzaam gaat hij met zijn hand door naar beneden en trekt hij mijn string uit. Hij begint me te vingeren en ik kreun. Hij legt voorzichtig zijn andere hand over mijn mond heen. Tegelijkertijd begint hij me zuigzoenen te geven op mijn borsten. Dan trek ik mijn bh uit, en hij zijn boxer. Hij heeft al een stijve. Ik druk hem opzij zodat hij op zijn rug zit en ik ga bovenop hem zitten en druk zijn lul in me. Dan ga ik langzaam op en neer en dan steeds sneller. Hij pakt mijn heupen vast en kijkt me aan, ik knik naar hem. Dan begint hij me heel snel te neuken en ik hou mijn hand voor mijn mond zodat mensen in andere hotelkamers mij niet horen. Dan draait Matthy me om zodat ik onderop lig. "Ik kom bijna." Zegt Matthy hijgend. "Is goed." Zeg ik ook hijgend. Matthy begint te kreunen en dan komt hij in me klaar. Hij komt naast me liggen. Hij heeft het zweet op zijn voorhoofd staan. Hij geeft me een kus op mijn wang, en ik kijk hem met een glimlach aan. "Ach schatje toch, je bent helemaal bezweet." Zeg ik. "Jaa, zullen we anders even samen douchen?" Vraagt hij met een glimlach. Ik knik en we staan samen op naar de douch. We gaan samen onder de douch staan en Matthy kijkt me met een glimlach aan. Ik geef hem een kus. "Ik kan echt niet geloven dat jij van mij bent." Zegt hij. Ik moet lachen. "Nou ik kan anders ook echt niet geloven dat jij van mij bent hoor." Zeg ik. We moeten beide lachen. Ik geef hem een knuffel en zo blijven we nog even onder de douch staan. Even later gaan we naar bed. Matthy kruipt dicht tegen me aan en we liggen lepeltje lepeltje. "Slaaplekker schatje." Zeg ik zacht. "Slaaplekker liefie." Zegt hij terug.
"Goeiemorgen tortelduifjes! Ik hoop dat ik jullie niet stoor!" Zegt Koen die naar binnen komt lopen met een camera op ons gericht. "Hoe kom jij aan onze sleutel?" Vraagt Matthy slaperig. "Gewoon gevraagd om een extra sleutel aan de hotelmedewerker." Zegt Koen. "Hoe laat is het?" Vraag ik zacht. "10 uur!" "Veel te vroeg dus!" Zeg ik terwijl ik me naar Matthy omdraai en mijn hoofd tegen zijn borst aan duw. Ik hoor Matthy zachtjes lachen. "Nou jullie hebben een wilde nacht gehad of niet?" Vraagt Koen. "Hoezo?" Vraag ik. "Nou je nek staat vol zuigzoenen, en je bent naakt!" Zegt Koen. Ik schrik. Oh gelukkig. Ik dacht even dat hij alles kon zien maar hij ziet natuurlijk mijn schouders die boven de dekens uitkomen. Koen moet lachen. "Nou komen jullie eruit?" "Nee nog niet." Zegt Matthy. "Nou dan komen we jullie straks wel weer wakker maken!" Zegt Koen, en hij loopt de kamer uit. Ik val weer in slaap tegen Matthy aan.
Ik word wakker omdat iemand op het bed springt. Het is Koen, uiteraard. Ik kijk op en zie iedereen neer binnen lopen. Mijn schouders zitten nog boven de dekens en ik ben nog steeds naakt. Snel schiet ik nog verder onder de dekens tegen Matthy aan. Matthy moet lachen en doet zijn armen om me heen. Aha hij was dus ook al wakker. "Nou tortelduifjes! Nog steeds niet omgekleed?" Zegt Koen lachend. Iedereen moet lachen. "Het is al half 11 geweest!" Zegt Milo. Ik kijk naar Milo en kijk weer weg. Milo moet lachen. "Zozo, jullie hebben een wilde nacht gehad!" Zegt Raoul. Iedereen kijkt ons aan en wanneer ze mijn nek zien, beginnen ze te lachen. "Zo Mat! Je hebt het goed voor elkaar gehad vannacht!" Zegt Robbie. "Lekker bezig Y/N!" Zegt Lieke lachend. "Nou ga weg! Ik ga zo uit bed! Maar niet met jullie hier!" Zeg ik. Iedereen moet lachen en Matthy geeft me een stevige knuffel. "Schattig hoor!" Zegt Char. "Nou wij gaan wel even." Zegt Lieke, en iedereen loopt onze kamer uit. "Mooi, nu kan ik weer slapen!" Zeg ik. Matthy moet lachen. "Nee we moeten eruit! Ik we gaan zometeen zwemmen, en daarna een video opnemen in de stad!" "Oeh doen Lieke, Char en ik ook mee?" "Jaa Milo zei van wel." "Leuk!" Zeg ik enthousiast. Ik stap uit bed en doe een korte broek en een shirt van Matthy aan. "Staat je goed hoor!" Zegt Matthy terwijl hij me een knipoog geeft. Ik glimlach naar hem en ik loop naar de badkamer. Ik borstel mijn haar, poets mijn tanden en was mijn gezicht. Ik doe mijn haar in een knot en trek mijn bikini aan. Ik loop naar de kast en pak een strandjurkje die ik over mijn bikini heen aan doe. Matthy kijkt me aan. "Kun je het zien?" Vraag ik lachend. "En of ik het kan zien!" Zegt hij terwijl hij naar me toe loopt en me een knuffel geeft. "Zullen we maar gaan?" "Ja is goed! Ik pak even een camera en dan gaan we!" Zegt Matthy.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..