POV Y/N
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon. Het is 3 uur in de nacht. Ik heb erg dorst dus ik stap uit bed. Ik loop naar de woonkamer en schenk een glas water in. Ik neem het mee naar de slaapkamer. Ik heb mijn kleren van gister nog aan. Misschien moet ik me even omkleden. Ik kijk in de kast en pak een korte broek en een t-shirt van Matthy. Ik trek mijn kleren uit. "Oh sorry!" Hoor ik opeen achter me. Het is Matthy. Kut. Ik sta hier in mijn lingerie en hij heeft me gezien. Ik pak snel de kleren van de grond en hou het voor me. "Oh eh, ik dacht dat je sliep." "Ja ik sliep maar ik werd net wakker. Kleed je maar om, ik draai me wel om." "Oke is goed." Ik kleed me snel om. "Je mag weer kijken hoor." "Zozo dat ziet er schattig uit." Zegt hij met een glimlach. "Komt omdat het jou kleren zijn." Zeg ik terug met een glimlach. "Nou vooral omdat jij ze aan hebt. Al vond ik het uit ook niet erg." Zegt Matthy. Hij begint te lachen. "Nou Mat doe even." Zeg ik lachend. Hij houd de dekens omhoog en ik kom weer bij hem in bed liggen. Ik kruip dicht tegen hem aan en hij doet zijn armen om me heen. "Gaan we weer slapen?" "Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo moe ben." Zegt Matthy. "Nee snap ik. We vielen ook al vroeg in slaap." "Ja klopt, zullen we anders een film kijken op de bank?" "Ja is goed." We lopen naar de woonkamer en gaan op de bank liggen. Het is een brede bank dus we kunnen nog net naast elkaar liggen. We kiezen een film uit en gaan hem kijken. Na een tijdje begin ik in slaap te vallen en ik voel dat er een dekentje over me heen word getrokken.
"Goeiemorgen tortelduifjes!" Hoor ik Koen in mijn oor schreeuwen. Ik draai mijn gezicht weg van Koen, tegen Matthy aan. "Niet nu Koen." "Jawel wel nu! We gaan zo opnemen." "Laat me raden je bent al begonnen?" Vraagt Matthy slaperig aan Koen. "Misschien.." Ik kijk naar Koen en zie een camera op me gericht. "Heel leuk dag ik hier mag slapen, maar er werd me niet verteld dat ik elke ochtend door Koen wakker gemaakt zou worden. En al helemaal niet dat dit 9 van de 10 keer met een camera zou gebeuren." Zeg ik. Ik hoor de jongens lachen. Ik heb nog niet echt om me heen gekeken maar hoor Milo Raoul en Robbie ook lachen. Dus ik ga ervan uit dat iedereen beneden is. "Hey Koen, ik weet dat je enthousiast bent maar laat ze even lekker liggen. Doe gewoon wat ik doe, geniet ervan dat zo zo liggen. Als je ze wakker maakt staan ze op, en ze liggen nu juist zo schattig." Zegt Raoul. "Zo kannie wel weer Roel." Zegt Matthy. Ik hoor Milo lachen. "Mat, ben heb je wel genoeg kleding om met zijn twee in te leven." Vraagt Milo. "Jongens ik ben moe laat me nog even 5 minuten liggen." Zeg ik. Ik hoor de jongens lachen, en Matthy ook. Ik voel Matthy met zijn hand door mijn haar heen gaan, en dan geeft hij me een kus op mijn hoofd. Ik hou hem wat steviger vast. "Ik kan dit niet aan, dit is te schattig!" Hoor ik Lieke ineens zeggen. "Lieke!!" Ik ga gelijk rechtop zitten. Ik zie Lieke staan en sta op en geef haar een knuffel. "Hey meis! Jij hebt me gemist zo te zien!" "Ja dat doe ik altijd!" Zeg ik tegen Lieke. "Nou Mat, je bent snel ingeruild!" Zegt Raoul lachend. "Neehoor." Zeg ik en ik ga weer bij Matthy liggen. "Het was gewoon even een knuffel geven aan Lieke. Maar nu wil ik wel weer slapen. Hoe laat is het ook eigenlijk." Vraag ik. "Het is 9 uur zegt Lieke." "Aha, veel te vroeg dus." Zeg ik terwijl ik mijn hoofd weer tegen Matthy aan duw. Ik voel Matthy weer met zijn hand door mijn haar gaan. Dit mag wel uren duren van mij. "Hoe laat gaan we de video opnemen?" Vraagt Matthy. Om 11 uur. Zegt Raoul. "Dan had ik gewoon nog kunnen slapen. Koen volgende keer maak ik jou om 3 uur in de nacht wakker met pannendeksels oke?" Zeg ik tegen Koen. "He nee hoezo, ik maak jullie altijd gewoon wakker om een normale tijd." Zegt Koen. "Nee de normale tijd is wanneer ik vanzelf wakker word, of als mijn wekker gaat." Zeg ik tegen Koen. Iedereen begint te lachen. Ik ben hier echt te moe voor. We hebben tot iets van half 5 een film gekeken, en toen viel ik in slaap. "Hey Y/N, heb je zin in tosti's?" Vraagt Raoul. "Nee ik heb zin om te slapen." Zeg ik terug. Iedereen begint te lachen. Het is niet dat ik geen ochtend persoon ben, maar als je met geschreeuw en een camera word wakker gemaakt ben ik zeker weten geen ochtend persoon. "Hey als jullie gewoon allemaal iets stiller zijn kunnen wij nog even slapen." Zegt Matthy. "Ja goed idee!" Zeg ik half slapend. Iedereen lacht weer. "Is goed!" Zegt Koen.
Ik slaap nog even verder en voel even later dat er weer met een hand door mijn haar word heen gegaan. Ik word wakker en kijk Matthy aan. Hij lacht naar me en geeft me een kus op mijn hoofd. "Goeiemorgen." Zegt hij lief. "Goeiemorgen." Zeg ik terug. "Nou je klinkt al een stuk blijer! Of komt dat omdat Matthy je wakker maakt in plaats van Koen." Zegt Milo met een glimlach. "Nouja Mat maakt me wakker door met zijn hand door mijn haar heen te gaan en Koen maakt me wakker door te schreeuwen in mijn oor. Dus welke zou jij kiezen?" Vraag ik aan Milo. "Nou eigenlijk geen van beide. Koen is irritant, en als Mat met zijn hand door mijn haar gaat dan voel ik me gelijk gay." Zegt Milo. Iedereen begint te lachen. Lieke komt naast me zitten op de bank. Ik lig nog steeds tegen Matthy aan. "Hey is er al iets in de tussentijd gebeurt?" Fluistert Lieke in mijn oor. "Hey! Niet fluisteren in gezelschap!" Zegt Matthy. Ik moet lachen en ga rechtop zitten. "Oke dan gaan wij wel naar de gang om te praten." "Nee dat is niet eerlijk, nu wil ik het ook wel weten!" Zegt Robbie. "Nee dat is meidenpraat!" Zegt Lieke. We lopen snel naar de gang. "Dus wat is er gebeurt?
Deel 21 alweer. Damn dat gaat hard.
Xx
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..