POV Y/N
Vandaag gaan de jongens een video opnemen vertelde Matthy me. Ik weet niet wat voor video, maar ik zie hem vast vanzelf wel op YouTube verschijnen. "Nou wij gaan er vandoor!" Zegt Koen. "Is goed, Doei!" Roep ik. "Tot straks!" Zegt Lieke terwijl Raoul haar een kus geeft. Als iedereen de deur uitloopt komt Matthy terug rennen. Hij vliegt in mijn armen en tilt me op. "Ja ik wilde geen domme opmerkingen van de jongens." Zegt hij terwijl hij me neerzet en knuffelt. "Ahwwww dit is zo cute!" Zegt Lieke. "Ja die opmerkingen dus." Zegt Matthy lachend. Ik moet ook lachen. Dan kijkt hij me aan en ik hem ook. Ik kan hier wel uren naar kijken. Zijn lippen komen dichterbij en hij drukt zijn lippen op de mijne. Hij zoent me gewoon terwijl Lieke ernaast staat!!! Ik zoen hem terug en wanneer hij zijn lippen van de mijne haalt, houd hij me nog even vast. Ik geef hem een kus op zijn wang. "Ga maar, ik zie je straks jaa!" Zeg ik tegen hem. Hij loopt richting de deur. "Tot straks lieve schat." Zegt hij terwijl hij me met een glimlach aankijkt. "Doeg lieverd." Zeg ik nog zacht terug tegen hem. "OMG DAT WAS ZO FK SCHATTIG!" Schreeuwt Lieke in mijn oor wanneer Matthy weg is. Ik begin te lachen. "Nouja, eigenlijk doen we de laatste tijd altijd wel zo maar niet echt als iemand anders het kan horen of zien." Zeg ik tegen Lieke. "Mijn god, ik smelt. Doe dit vooral vaker voor mijn neus!" Ik begin te lachen. "Lieke doe even!" Lieke en ik lachen nu beide. "Zal ik maar wat eten gaan maken?" Vraag ik aan Lieke. "Jaa is goed!"
We zijn net klaar met eten. "Hey zullen we zo anders even winkelen?" Vraagt Lieke aan me. "Ja is goed! Gewoon hier in het dorp?" "Jaa is goed!" Zegt Lieke.
Matthy🤍
Jij:
Hey Mat!
Ik ga zometeen met Lieke naar de winkels in het dorp hoor, dan weet je dat even!😚Matthy🤍:
Is goed! Veel plezier!
App me als er iets is!😚Jij:
Is goed! Dankje!🤍We trekken onze schoenen aan en pakken onze jas. De winkels zijn niet ver weg dus we gaan gewoon lopen. We gaan een paar kleding winkeltjes in en Lieke vind een heel schattig shirtje, en een korte broek. Ik ben een zomerjurkje tegengekomen die ik echt heel leuk vind. Het is nu lente dus op zich is het wel handig om alvast wat kleren te hebben voor de zomer. We passen de kleren in een pashokje. "Ahw dat staat je echt leuk!" Zegt Lieke tegen me. "Dankje! Dat shirt met dat broekje is echt een leuke combi!" Zeg ik tegen Lieke. Lieke kijkt me aan en glimlacht. Als we hebben afgerekend kijken we nog een paar winkeltjes. Uiteindelijk komen we bij een lingerie winkel. "Kom! We moeten even een bikini halen alvast!" Zegt Lieke. "Hoezo nu al? Het is nog midden lente!" "Nou ehh..." "Ja zeg maar?" "Nou ehm.. Ohja de jongens gaan een video opnemen in een zwembad en vroegen of we mee willen. Dus we moeten even een leuke bikini halen allebei." "Ohh oke." Zeg ik. Gek dat Matthy me dat nog niet verteld heeft, maar het zal wel. Ik kies een zwarte bikini uit met een strikje in het midden. Lieke heeft een mintgroene met witte bikini uitgekozen. Als we helemaal klaar zijn met winkelen lopen we weer terug naar huis. Het voelt nu echt alsof ik er woon. Misschien maar eens tijd dat ik weer terug bij mijn ouders ga wonen, of op mezelf. Ik vind het echt super gezellig bij de jongens in huis, maar ik wil ze niet tot last zijn.
Als we weer thuis komen zijn de jongens al terug. Het is nu 15 uur. "Jezus dat duurde lang!" Zegt Milo. "Ook hallo Milo." Zegt Lieke lachend. "Oh hebben jullie gewinkeld?" Vraagt Raoul. "Oh ja sorry, vergeten te zeggen." Zegt Lieke. "Ja wel handig dat Y/N Matthy wel heeft geappt." Zegt Raoul. "Als dat niet was gebeurt had ik me echt kapot veel zorgen gemaakt." Zegt Matthy. Ahw dat is wel echt heel lief. "Ja ja Mat, je vind haar leuk. We weten het nu wel." Zegt Robbie lachend. Ik zie Matthy rood worden. Hij geeft Robbie een stoot. "Hou je bek smurf." Zegt hij tegen Robbie. Iedereen moet lachen. "Ik ga even mijn spullen wegleggen hoor!" Zeg ik terwijl ik naar Matthy zijn kamer loop. Ik pak mijn bikini en jurkje en prop het in de kledingkast. De kast zit nu zo vol dat de deur van de kast nu niet meer fatsoenlijk dicht kan. Ook niet gek want Matthy en mijn kleren zitten erin, en ik denk dat het meer bedoeld is als een kast voor 1 persoon. Er word op de deur geklopt. "Ja kom maar binnen." Zeg ik. "Hey alles goed?" Vraagt Matthy die naar binnen komt lopen. "Ja nouja met mij wel maar met die kast niet echt." Matthy kijkt naar de kast en probeert hem dicht te doen. Maar de kast zit te vol dus het leuk niet. "Nouja, dan maar even een grotere kopen." Zegt hij terwijl hij me met een glimlach aankijkt. Hij gaat op zijn bed zitten. "Is het niet de bedoeling dat ik binnenkort uit huis ga? Want dan hoef je echt geen grotere kast te kopen voor die korte tijd hoor, ik kan ook wel wat kleren in tassen doen." Zeg ik. Hij kijkt me vragend aan. "Heb je al gepland dat je weg gaat dan?" Vraagt hij sip. "Ja nouja, ik kan hier niet voor altijd blijven. En hoe gezellig het ook is, ik wil jullie niet tot last zijn." "Je bent echt niemand tot last! We vinden het juist super gezellig met je!" Ik moet lachen. "Mat, ik snap dat jij dat zegt. Maar ik weet niet of de rest dat nou ook vind." "Jawel! Anders waren ze allang naar mij toegekomen ermee. En Lieke slaapt hier ja ook heel vaak, dus het maakt ze echt niks uit geloof me!" Hij pakt mijn hand en kijkt me even aan. "Jamaar Mat-." Dan trekt Mat mij ineens bij mijn hand op zijn bed en geeft me een knuffel. "Ik vind het echt heel gezellig dat je er bent, je hoeft echt nog niet weg. Dat wil ik niet." Fluistert Matthy in mijn oor. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zoveel om me geeft als hoe Matthy nu laat zien. Ik begin er emotioneel van te worden en probeer mijn tranen in te houden.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
Fiksi PenggemarIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..