POV Y/N
"Nou we zijn al op 2 dates geweest, we hebben al seks gehad. Ehh ja wat wil je horen?" Zeg ik tegen Koen. "Nou ik vraag me af wanneer het officieel word!" Zegt Koen. "Koen ik weet dat je niet kan wachten maar ik weet het zelf ook niet." WAT?! hoezo je weet het zelf ook niet? Dit gaat toch niet nog maanden duren?!" "Nee dat denk ik niet, maar ik laat het aan Matthy over." Zeg ik tegen Koen. "Wat stom, ik wil het zo graag!" Ik begin te lachen. "Ik weet het Koen. Maar hoe gaat het eigenlijk met jou en Juultje?" "Ja gaat wel." Zegt Koen terwijl hij van mij weg kijkt. "Koen ik zie je wel wegkijken, wat is er? Je kunt me alles vertellen he!" "Ja oke, nouja ze laat steeds minder van zich horen en volgens mij begint ze gevoelens te verliezen voor me." Ik geef Koen een knuffel. "Dat is lastig." Zeg ik tegen hem. "Ja maar ik kan er ook weinig aan veranderen. Ze wilde vanavond even praten dus ik denk dat het klaar is." Zegt Koen verdrietig. "Het is oke, ik ben er voor je wanneer je me nodig bent. Je kunt me altijd bellen of appen of natuurlijk gewoon Matthy zijn kamer binnenlopen." Zeg ik lachend. Koen moet ook lachen. We praten nog veel en als we hebben gegeten gaan we weer richting huis.
POV Raoul
"Hey maatje, alles goed?" Vraag ik aan Matthy die voor zich uit zit te staren op de bank. "Ja gaat wel." Zegt Matthy. Hij blijft voor zich uit staren. Dan komt Lieke binnenlopen. Ze pakt wat te drinken en komt er dan bij staan. "Zijn Koen en Y/N al weg?" Vraagt Lieke. Wanneer Lieke Y/N haar naam noemt kijkt Matthy meteen op. Ik zie het en moet lachen. "Ja ze zijn al weg." Zeg ik tegen Lieke. "Maare Mat, je mist haar of niet?" Vraag ik aan Matthy. Hij kijkt me aan en begint te blozen, dan kijkt hij snel weer weg. "Jaa ik zie je wel blozen! Je mist haar! Je bent echt heel erg verliefd of niet?" Vraag ik aan Matthy. "Ja nouja eigenlijk wel jaa." "Maar waarom vraag je haar dan niet gewoon om je vriendin te zijn?" Vraagt Lieke. "Nouja ik wilde het op een speciale manier doen, en ik had wel iets in gedachte maar dat moeten we nog gaan plannen." Zegt Matthy. "Hoe bedoel je?" Vraagt Lieke. "Nouja we willen met de hele groep en eventueel de vriendinnen van iedereen, op vakantie gaan. Ik wilde haar dan vragen. Maar we weten nog niet wanneer en wie allemaal gaan en waar we heen gaan. Dus ik zit te wachten tot we een besluit maken." Zegt Matthy. Ik en Lieke beginnen te glimlachen. "Mat dat is echt heel romantisch. Dan gaan we toch nu plannen?" Zeg ik. "Jaa, en dan kunnen we het verassing houden voor Y/N. Ik regel toch meestal haar agenda qua optredens dus dan hou ik die datums gewoon vrij!" Zegt Lieke. "Goed idee Liek!" Zeg ik. Ik zie Matthy helemaal blij worden. "Ik haal de jongens en dan gaan we snel even alles bespreken." Zeg ik tegen Matthy. "Is goed! Dankje Roel." Zegt Matthy. "Geen probleem maatje!"
We zitten nu met de jongens en Lieke aan tafel. Alleen Koen is nog weg met Y/N. Dit komt goed uit wan ze mag er niet bij zijn natuurlijk. Ik heb de jongens net Matthy zijn plan uitgelegd. "Oke dus waar willen we heen?" Vraag ik. "Zwitserland is wel lijp!" Zegt Milo. "Ja of Griekenland!" Zegt Robbie. "Mat wat wil jij? Aangezien jij haar wil vragen denk ik dat je wel een idee hebt?" Vraag ik aan Matthy. "Nouja, ze vertelde me dat ze heel graag nog een keer naar Spanje wilde. Ze was daar vroeger toen ze heel klein was geweest en ziet vaak foto's van haarzelf terug. Ze kan zich er niks meer van herinneren natuurlijk, en daarom leek het haar leuk om naar ongeveer dezelfde plek terug te gaan, want het was daar erg mooi." Zegt Matthy. "Dat is echt heel schattig." Zegt Lieke. "Maar waar is dat dan Mat?" Vraag ik. "In Valencia." Zegt Mat. We zoeken wat foto's en iedereen vind het super mooi. "Nou dan is het afgesproken! We gaan daar heen!" Zegt Milo. Iedereen is het er mee eens. Matthy is erg stil. "Ey Mat? Wat is er?" Vraag ik. "Nou ik zit na te denken hoe ik haar ga vragen. Ik heb wel een idee. Als ik het weet dan vertel ik het ja, ik ga jullie hulp wel nodig zijn!" Zegt Matthy. "Is goed!" Zeggen we allemaal.
POV Y/N
Koen en ik zijn weer thuis. Het was super gezellig! Als we binnenlopen zit iedereen in de woonkamer. Ik zeg iedereen gedag en ga bij Matthy op de bank zitten. Hij geeft me een knuffel. "Hey Mat!" "Hey schat!" Zegt hij. Ik kijk hem aan en hij mij ook. We zijn allebei stil. "Ahww dat was zo schattig!!" Zegt Lieke. "Je noemt haar schat maar jullie hebben nog niks?!" Zegt Koen uiteraard. Iedereen moet lachen. "Ik vind het wel leuk." Fluister ik en Matthy zijn oor. Hij glimlacht. "Is goed, dan ga ik die vaker gebruiken." Fluistert hij in mijn oor. Dan word Lieke gebeld. We praten nog wat verder op de bank en dan komt Lieke de kamer weer inlopen. "Hey Meis, ik heb die man van die bar weer aan de lijn waar we de vorige keer ook waren, toen je ging zingen en je de jongens ontmoette. Ze vragen of je vanavond kunt komen want het meisje wat zou gaan zingen heeft afgemeld." Zegt Lieke. Eigenlijk heb ik de laatste tijd een pauze genomen zodat ik me op het eten kom focussen. Maar ik heb nu wel weer zin om weer te gaan zingen. "Jaa dat is echt leuk! Dan kunnen we weer zuipen!" Zegt Robbie. "Ja zeg maar dat het goed is!" Zeg ik tegen Lieke. Ik zie een lach op haar gezicht en ze knikt. Als ze klaar is met bellen loopt ze weer naar ons toe.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
Fiksi PenggemarIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..