POV Y/N
Als Matthy en ik binnen komen lopen zien we een brief op de tafel liggen, en staat er een camera op ons gericht die op de tafel staat. Matthy opent de brief en leest hem voor. "Welkom Matthy en Y/N, bij een nieuwe verstoppertje video! Jullie hebben vanaf het moment dat je klaar bent met de brief lezen, 1 uur de tijd om ons te vinden: Raoul, Koen, Milo, Robbie en Lieke. Lukt dit niet binnen de tijd, dan krijgen jullie een straf. Lukt dit wel, krijgen de verstoppers de straf. Wat de straf is gaan we jullie nog niet vertellen. Veel succes!" "Mijn god." Zeg ik terwijl ik Matthy aankijk. Matthy begint te lachen. "Nou laten we maar beginnen dan." Zegt Matthy. "Oke waar beginnen we?" "Laten we beginnen op de begane grond, daarna naar boven en dan naar buiten." "Oke top plan, doen we." Zeg ik tegen Matthy. Ik pak de camera en begin met praten. "Nou hallo kijkers. Ook leuk jullie te ontmoeten." Matthy begint te lachen. "Nou een echt natuurtalent!" Zegt hij sarcastisch. "Ja sorry hoor, dit is ook de eerste keer dat ik dit doe!" Matthy lacht nog steeds. We lopen een washok in. "Heyy wie hebben we daar! Die kale zit achter de wasmachine!" Zegt Matthy. "KUTZOOI!" Hoor ik Milo schreeuwen van achter de wasmachine. "Nou dat is dus al 1, en binnen 5 minuten ook nog!" Zeg ik. "Ja ja leuk." Zegt Milo sarcastisch. "Kom we gaan verder." Zegt Matthy. Ik loop nogsteeds achter Matthy aan met de camera. Weet ik veel waar je je hier allemaal kunt verstoppen. Ik hou de camera wel gewoon vast en loop achter Matthy aan. Want ik ga ze toch niet kunnen vinden. "Hey er kan ook iemand in die luiken zitten in de kelder!" Zegt Matthy. "Nou dan lopen we daar toch heen?" "Ja kom!" Ik begin te fluisteren tegen de camera. "Ik ben hier nu 2 keer geweest. Weet ik veel waar verstop plekken zijn. Maar nee hoor ik ga even wat kleren halen en ik kom terug en doe ineens mee aan een video. Super logisch toch? Vond ik ook! Ik laat Matthy wel gewoon iedereen zoeken en ik loop wel gewoon achter hem aan. Dat lijkt me het beste plan." Dan begint Matthy ineens te springen. We staan in een hok en we horen onder de vloer ineens gegil. "Omg dat is Lieke!" Zeg ik tegen Matthy. "Haha ja we hebben er weer een!" Zegt Matthy. "Als we zo door gaan winnen we gewoon!" Zeg ik tegen Matthy.
Na 55 minuten hebben we iedereen gevonden. Ik en Matthy zijn helemaal enthousiast en hij tilt me op omdat hij zo blij is dat we hebben gewonnen. We lachen ons helemaal dood. De rest kijkt wat minder blij. "Ja ja leuk jullie hebben ons allemaal gevonden. Zullen we maar wat eten bestellen? Zegt Robbie. "Nee zeker niet wat is de straf voor jullie?" Zegt Matthy. "Oh ja ik was het al bijna vergeten!" Zeg ik. Koen komt aanlopen met een taart. "Ja oke dus het was niet de bedoeling dat jullie ons zouden vinden en dan konden we deze in jullie gezicht gooien." Zegt Koen. "Maar nu mogen wij hem in jullie gezicht gooien!" Zegt Matthy enthousiast. Ik begin heel hard te lachen en zie veel boze blikken naar mij en Matthy. We lopen naar buiten en zonder dat iedereen al klaar stond geeft Matthy me een seintje. Hij rent naar Koen toe en duwt de taart vol in Koen zijn gezicht. "HEY LUL WE STONDEN NOG NIET KLAAR!" Schreeuwt Koen met een halve taart in zijn mond. Iedereen rent weg en Lieke komt naar mij toe gerend. Matthy rent achter Milo aan. "HÉ NEE OPTYFEN MET DAT DING KWAL!" Schreeuwt Milo terwijl hij wegrent van Matthy. Uiteindelijk heeft Matthy hem te pakken en iedereen ligt in de slappe lach. "Nou we hebben in ieder geval weer een goeie video." Zegt Raoul. Iedereen gaat naar binnen. Het is inmiddels 16:00, en om 20:00 begint het feestje. "Zullen we over 1 uur pizza bestellen?" Zegt Robbie. "Ja ik ga eerst douchen!" Zegt Koen die onder de taart zit de trap op rent. Lieke en ik lachen nog steeds en Matthy komt naar ons toe gelopen. Hij geeft me een knuffel. "Dit was echt geweldig!" Zegt hij. "Ik heb het echt naar mijn zin gehad!" Zeg ik tegen hem. Hij kijkt me lachend aan. "Zullen we ons maar alvast klaarmaken?" Zeg ik tegen Lieke. "Jaa is goed!" Zegt ze.
Ik ben naar Matthy zijn kamer gelopen en heb mijn spullen die ik mee had genomen neergelegd. Matthy komt binnenlopen. "Heyy, ik ga zometeen even een video opnemen hoor, maar het duurt niet heel lang." "Oh ja is goed ik zal je niet storen." "Oh nee dat maakt niet uit hoor. Maar dan weet je het even." "Is goed!" Zeg ik tegen hem. Hij glimlacht. "Hey ik ga zo even douchen. Is dat oke?" "Jaa tuurlijk je weet waar alles ligt he?" "Jahoor!" "Wil je nog makkelijke kleren mee die je daarna aan kan doen?Je mag wel wat van mij uit de kast pakken?" Ik krijg gelijk overal vlinders in mijn buik. "Oh ja, is goed dankje." Ik merk dat ik begin te blozen. Hij lacht naar me. "Oke dan zie ik je zo!" "Is goed tot zo!" Zegt hij.
Ik heb een korte broek en een trui van hem meegenomen voor als ik klaar ben met douchen. Als ik eenmaal klaar ben met douchen, kleed ik me om en föhn ik mijn haar. Ik ga er vanuit dat hij nu wel klaar is met opnemen. Hij zei dat het niet lang zou duren. Ik loop zijn kamer voorzichtig in. Oh shit hij is nog wel aan het opnemen. "Oh sorry, ik dacht dat je al klaar was." "Nee nee maakt niet uit hoor! Wil je nog even hoi zeggen tegen de kijkers?" "Heyy kijkers!" "Jaa dus dit is Y/N, ze slaapt hier een paar dagen samen met Lieke, de vriendin van Raoul. Je zult haar waarschijnlijk nog wel vaker tegenkomen in video's." Hij kijkt me aan en glimlacht. Ik weet even niet wat ik moet zeggen dus het is even stil. Hij heeft zulke mooie ogen. "Ehh ja klopt." Zeg ik tegen de camera. Ik loop naar mijn tas en zie ineens dat deze leeg is. "Oh ehm Matthy, waar zijn mijn kleren?" "Oh ja sorry, vergeten te zeggen, ik heb ze in mijn kast gedaan. Ik dacht dat is wat makkelijker voor jou." Wacht mijn kleren in zijn kast?!?! Omg! Ik probeer niet te blozen. "Oh ja is goed, dankje!" "Geen probleem hoor!" Zegt Matthy met een lach op zijn gezicht.
Heyy dit was alweer het zoveelste deel. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
Xx
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanficIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..