POV Koen
"Joo boys, gaan we vanavond nog wat doen?" Vraag ik aan Raoul en Robbie. "Ja we kunnen misschien wel naar een feestje ofzo?" Zegt Robbie. "Ja goed idee, ik vraag Y/N en Mat wel ff of ze ook mee gaan!" Zeg ik. "Is goed! Dan app ik Milo wel!" Zegt Raoul. Ik loop naar Y/N en Mat's kamer toe. "Joo, gaan jullie vanavond mee naar een feestje?" "Ja is goed! Weten we al waar?" Vraagt Matthy. "Nee dat nog niet. Milo weet vast wel waar we heen kunnen!" "Is goed! Laat maar weten." Zegt Matthy. Ik loop weer naar Raoul en Robbie. "Milo kan! En hij neemt Frank ook mee." Zegt Raoul. "Top! Dat word flink zuipen dus! Weet Milo misschien waar we heen kunnen?" Vraag ik. "Vast wel. Ik vraag hem wel!" Zegt Raoul. Ik knik. "Was Mat trouwens nog boos over dat Y/N bij je sliep?" Vraagt Robbie. "Ik heb er nog niks over gehoord, en ze lag in mijn bed toen Mat binnen kwam stormen. Dus ik ga er niet vanuit." "Beter!" Zegt Raoul.
POV Y/N
Het is nu 8 uur in de avond. We gaan zometeen naar een feestje toe. Lieke en Char konden jammer genoeg niet mee. Ik kleed me om en maakt me klaar. Ik sta nu in de badkamer mijn make-up te doen. "Heyy knapperd!" Zegt Koen die de badkamer in komt lopen. "Hey Koentje! Wat is dr?" "Oh nee niks. Ik verveelde me dus ik dacht ik kom even bij jou kijken." "Oh das niet erg hoor. Ik denk alleen niet dat je het heel boeiend gaat vinden wat ik aan het doen ben." "Nouja dat maakt niet zo veel uit, zolang we lekker kletsen is het wel gezellig!" "Ja dat is zeker waar." Zeg ik terwijl ik glimlach naar Koen via de spiegel. "Dus gaat het al wat beter na al het gedoe van het ziekenhuis en met Mat?" "Jahoor, het eten gaat ook al weer beter! En Mat en ik zijn weer helemaal oke!" Zeg ik blij. Ik borstel mijn haar door. Ik heb geen zin om er wat bijzonders mee te doen dus ik laat het gewoon los. "Nou zullen we gaan?" Vraag ik aan Koen terwijl ik me naar hem toe draai. "Jaa is goed!"
We lopen naar het feest toe. Frank en Milo zijn er inmiddels ook. Het is super gezellig en Frank en Milo hebben al wat ingedronken. We komen bij het feest aan en nemen gelijk allemaal wat te drinken. "Hey zangeresje! Hoe gaat het?" Vraagt Milo aan me. "Ja gaat wel goed hoor! En met jou?" Jaa super goed! Ik zie duidelijk dat hij al dronken is. Het liedje Brabant word opgezet. Milo doet een arm om me heen en zingt vrolijk mee. Ik kijk Matthy aan en hij moet lachen. Ik moet ook lachen. "Je hebt het wel naar je zin Milo, of niet?!" "Zeker!" Zegt hij terwijl hij me een shotje geeft. We gieten het achterover. "Gadver! Dat is echt vies." Zeg ik terwijl ik een smerige blik trek. Milo moet lachen. "Kleine speler!" "Hey ik ben geen kleine speler!" Milo moet nog harder lachen. "Neem er nog een dan?" "Is goed!" Ik pak het shotje en giet hem weer achterover. Het blijft super vies. Maar ik ben zeker geen kleine speler. "Oke oke! Je bent een iets minder kleine speler!" "Milo!" Zeg ik boos. Milo moet lachen. Milo pakt mijn hand en neemt me mee naar de dansvloer. De rest staat hier ook. "Heyy Milootjeeee!" Zegt Frank. Frank is dus ook al goed bezopen. De rest van de avond drink ik veel, vooral met Milo. Het is nu 1 uur en ik voel hem goed. Ik ben echt bezopen. Misschien moet ik even stoppen met drinken. Ik stap van de barkruk af en val op de grond. "Oke lopen is lastig." Zeg ik lachend. Milo ziet dat ik ben gevallen en begint te lachen. "Sukkellll!" Zegt hij terwijl hij me omhoog helpt. Hij is ook goed bezopen dus het omhoog helpen duurde wel even. Dan komt Matthy aanlopen. "Gaat het?" Vraagt hij. "Jahoor!" Zeg ik terwijl ik over hem heen begin te hangen. "Nou jij hebt genoeg gehad!" Zegt Matthy lachend. "Kom we gaan wel alvast naar huis!" Matthy tilt me op. "Hey boys ik breng mevrouw alvast naar huis! Ze is beetje tappie!" "Is goed! Neuk ze!" Zegt Robbie.
Mat tilt me naar huis en legt me op bed neer. Hij helpt me met uitkleden en komt dan ook tegen me aan in bed liggen. Hij doet zijn armen om me heen en we vallen in slaap.
Ik ben echt 'verliefd op Matthy.'
Heyyy dit was alweer het einde van mijn boek! Ik wist niet zo goed waar ik nog heen kon met het verhaal dus dit leek me een goed punt om er een einde aan te maken. Ik hoop dat jullie (ondanks de typfouten) genoten hebben van dit boek.
Kusjes!!
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..