POV Y/N
Ik loop naar Robbie toe en ga naast hem zitten. "Hey alles goed?" Vraag ik aan hem. "Hey Y/N! Nouja gaat wel." Zegt Hij. Meestal is Robbie heel aanwezig en nu niet, dus ik weet gewoon dat er iets aan de hand is. "Vertel op, wat is er?" "Ik weet het niet zo goed, ik zit gewoon niet zo goed in mijn vel." Zegt Robbie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen of doen om hem blij te maken. "Kun je me vertellen waarom, of weet je het zelf ook niet? Vraag ik aan hem. "Nouja, ik denk dat ik me gewoon nogal alleen voel." Zegt Robbie. Ik kijk hem sip aan. Ik sta op en geef hem een stevige knuffel. "Hey luister, je gaat echt wel iemand vinden! Soms duurt het gewoon iets langer voor je een leuk iemand vind. Maar je bent super lief en leuk! Dus je vind echt wel iemand geloof me!" Robbie kijkt me aan en knikt en geeft me een kleine glimlach. Ik bestel een bier en een passoa sinas. Ik geef het biertje aan Rob en proost met hem. "Op een leuke avond!" Zeg ik. Robbie moet lachen en geeft me een knuffel. "Thanks Y/N, die was ik even nodig." Zegt Robbie. "Geen probleem maatje! Alles om je blij te maken. Kom we gaan weer naar de rest." Hij glimlacht naar me en we lopen samen weer naar de rest. Ik ga naast Robbie en Lieke staan. "Waarom waren jullie zo lang weg?" Vraagt Raoul. "Oh gewoon even bij kletsen!" Zeg ik. Raoul knikt en we praten verder over een ander onderwerp. De jongens hebben het over voetbal, super saai dus. Ik kijk Lieke aan en we geven elkaar beide een blik dat we het gesprek maar niks vinden. We moeten beide lachen. "Dus heb je al weer een date met Matthy gepland?" Vraagt Lieke. "Nee dat niet, we zijn net op date geweest. Ik bedoel we hoeven niet elke dag wat te doen hoor, ik vind samen zijn al leuk!" Zeg ik. "Ja snap ik. Wat is eigenlijk je plan qua wonen?" "Ik weet het niet zo goed. Ik begin het eten nu al aardig in controle te krijgen, dus misschien dat ik binnenkort weer bij mijn ouders ga wonen. Of ik ga kijken naar een eigen huisje maar dan moet ik wel wat meer gaan werken." "Ja snap ik!" Zegt Lieke. Ik heb de opleiding verzorgende IG afgerond. Het leek me in het begin heel leuk, maar na het tweede jaar van de opleiding begon ik het toch wat minder te vinden. Ik heb hem wel afgerond zodat ik in ieder geval een diploma heb. Het lijkt me wel leuk om in een bejaardentehuis te werken, dus misschien dat ik daar naar ga kijken.
Het is nu 2 uur. Ik merk aan de jongens dat ze wel moe beginnen te worden, en ik begin zelf ook wel moe te worden. "Hey zullen we zo gaan?" Vraag ik aan de rest. "Vind ik een goed plan!" Zegt Koen. We lopen naar huis. Er word veel gekloot onderweg, vooral door Koen en Robbie. Ze zijn aan het stoeien en lachen. Uiteindelijk gaat Koen bijna op zijn bek. "Ja daar ga je!" Zegt Milo lachend. Iedereen moet lachen. Als we thuis zijn zegt iedereen slaaplekker en lopen we naar onze kamers. "Mat ik ga nog even douchen hoor!" Zeg ik tegen Matthy wanneer we in zijn kamer staan. "Is goed!" Zegt Matthy. Ik pak een shirt en korte broek van Matthy en ga douchen. Ik ben echt kapot en kan niet wachten om in bed te liggen. Als ik klaar ben doe ik de kleren aan die ik had klaargelegd en loop ik Matthy zijn kamer in. Hij ligt al te slapen. Ik ga onder de dekens liggen en geef hem een kus op zijn hoofd. "Slaaplekker." Zeg ik dan zacht, en dan ga ik zelf ook slapen.
POV Lieke.
Het is ochtend en Y/N slaapt nog. Het is 9 uur. Ze slaapt meestal uit en dat komt erg goed uit, ik wilde het namelijk met de jongens hebben over de vakantie. "Hey jongens, gaan we volgende week op vakantie?" "Jaa! Ik heb er echt zin in!" Zegt Koen. "Hebben we al iets geboekt?" Vraag ik dan. "Nee dat nog niet, als we dat dan nu gelijk even doen nu Y/N nog slaapt." Zegt Raoul. "Kijk dat was nou precies ook mijn plan." Zeg ik. Ik geef Raoul een kus op zijn wang. Hij glimlacht naar me. We kiezen uiteindelijk een hotel uit met voor iedereen een eigen kamer, maar natuurlijk wel de stelletjes bij elkaar. Mat en Y/N hebben dus ook een eigen kamer. Het lijkt me sterk dat ze nee gaat zeggen tegen Matthy, dus dat moet wel goed komen. Ze slapen nu ook al steeds samen dus ik denk dat er niks mis kan gaan. Het hotel heeft een groot zwembad en veel glijbanen. Het is All Inclusive dus we kunnen veel eten en drinken. Ik heb er nu al zin in.
POV Y/N
Ik word wakker en zie dat Matthy al uit bed is. Ik stap uit bed en kleed me om. Ik kies een momjeans met een wit croptop bloesje. Ik kleed me om en loop naar de badkamer. Ik was mijn gezicht en poets mijn tanden, daarna doe ik mijn sieraden om en borstel ik mijn haar door. Voor de rest doe ik niks met mijn haar. Ik heb vandaag echt geen zin in make-up dus ik doe niks op en loop naar de woonkamer. Iedereen zit in de woonkamer op de bank en aan de tafel. Als ik binnen kom lopen is het muisstil. "Eh, goeiemorgen." Zeg ik dan maar. "Goeiemorgen!" Zegt iedereen blij. "Waarom was het ineens zo stil toen ik binnen kwam lopen?" Vraag ik. "Oh nee we hadden het over niks eigenlijk, dus het was al stil." Zegt Lieke. Ik geloof het naar maar vraag er niet over verder.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanficIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..