Deel -39-

837 14 0
                                    

POV Y/N

"Hey zullen we anders vanavond anders samen pizza eten en een film kijken?" Vraagt Matthy aan me. "Jaa, een pizza date!" Zeg ik enthousiast. Ik kruip dicht tegen Matthy aan en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik kan me geen beter vriendje wensen. "En je hebt nog niet weer overgegeven he!" Zegt Matthy. "Omg je hebt gelijk!" "Ik ben trots op je!" Zegt Matthy terwijl hij me een kus op mijn hoofd geeft. "We gaan nog wel leuke dingen doen in Spanje toch? Ondanks dit alles?" Vraag ik. "Tuurlijk! Daarom zijn we hier! Maar als het je te veel word dan moet je het zeggen. Ik ga je niet meer uit het oog verliezen nu!" Zegt Matthy. Ik glimlach naar hem. Dan komt Koen binnenlopen. "Hey, alles goed hier?" Vraagt Koen voorzichtig. "Jaa super goed!" Zeg ik enthousiast. "Wow! Jij bent echt opgeknapt in dat half uurtje zeg." Zegt Koen. Ik glimlach naar Koen en hij komt naar me toe lopen. Ik sta op en geef hem een knuffel. Dan komen langzaamaan de andere ook binnenlopen. "Dus wat is het plan voor vanavond?" Vraagt Robbie nadat we even bijgekletst hebben met iedereen. "Nou ik en Y/N gaan vanavond lekker pizza eten op onze kamer!" Zegt Matthy terwijl hij naar me glimlacht. "Jamaar ik wil wel wat leuks doen vanavond!" Zegt Koen. "Ja dat komt wel goed Koen! We kunnen ook gaan drinken vanavond?" Zeg ik. Iedereen is ineens stil en kijkt me met grote ogen aan. "Wat? Mike zit in de bak, en ik heb geen bijwerkingen en mag weer drinken van de ambulancemedewerkers!" Zeg ik. Het blijft nog even stil. "Weet je het heel zeker?" Vraagt Lieke. "Jaa echt!! Anders zou ik het niet voorstellen. Tuurlijk ik zit er nog wel een beetje mee dat het gebeurd is. Maar dat houd me niet tegen om hier een leuke vakantie van te maken!" "Oke dan! Dan gaan we zuipen vanavond!" Zegt Milo enthousiast. "Als jullie nog een video nodig zijn, dan kunnen ik, Lieke en Char misschien wel vanavond wat opnemen in de kroeg?" Zeg ik. Ik kijk Lieke en Char aan en ze knikken enthousiast. "Jaa dat is echt een goed idee!" Zegt Robbie. "Afgesproken!" Zegt Raoul. Ik ben zo blij met mn mensen, ik kan niet geloven dat ik hun als vrienden heb. Ze zijn echt geweldig!

Matthy en ik hebben net pizza besteld en wachten nu tot het bezorgt word aan onze deur. "Dus welke film wil je kijken?" Vraagt Matthy. "Hmmmm. Kunnen we die video van Koen niet kijken? Dat we hem gingen pranken?" "Jaa goed idee!" Er word op onze deur geklopt. Het is de pizzabezorger! Matthy pakt de pizza's terwijl ik de video opzoek. Ik scroll door de comments heen, en zie dat er weer heel veel over mij en Matthy gaan. Ik kijk daar inmiddels niet meer van op. Ook veel roddels. Dat ik en Matthy al super lang een relatie hebben bijvoorbeeld. Ik kom weinig haatcomments tegen, gelukkig maar. Het maakt me echt best wel onzeker als ik veel haatcomments tegenkom. Matthy gaat naast me op bed zittene n ik scroll snel weer naar de video. "Zat je nou de comments te lezen?" "Misschien.." Matthy moet lachen. "Waren het een beetje lieve comments?" "Nou, mensen denken dat we al jaren een relatie hebben." "Ja er zijn heel veel theorieën over onze relatie." Zegt Matthy lachend. Ik moet ook lachen. We kijken de video en eten onze pizza op.

Na het eten kruip ik dicht tegen Matthy aan. We knuffelen nog wat, en dan komen Lieke en Char binnenlopen. "Matthy, Y/N is nu voor ons! Jij kunt wel naar Koen ofzo toe! Het is nu onze beurt!" Zegt Lieke. Ik moet lachen en Matthy houd me stevig vast. "Zeker niet, ze is van mij!" Zegt Matthy. Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen. Lieke en Char trekken Matthy van het bed af. Matthy springt snel het bed op en geeft me een kus op mijn lippen. "Oke ik zie je zo ja schatje?" Zeg ik tegen hem. "Oke oke is goed." Zegt Matthy op een verdrietige toon. "Ik hou van je!" Zegt hij. "Ik ook van jou!" Zeg ik terug. Als Matthy weg is springen Char en Lieke naast me op bed. "Oke we gaan over een uur naar het café. Wat is ons plan voor de video?" Vraagt Char. "Ik dacht een meidenpraatje! Gewoon kletsen en praten over meiden dingen en onze relaties enzo!" Zeg ik. "Lieke en Char kijken me met grote ogen aan. "Ga je het dan ook van jou en Matthy bekend maken?!" Vraagt Lieke. "Jaa misschien wel. Maar dat wil ik wel even bespreken met Mat." Zeg ik. "Omg fk leuk!!!" Zegt Char enthousiast. "Gaan we dan tussendoor zuipen?" Vraagt Lieke. "Ja duhu! Dat maakt het juist leuk!" Zegt Char. We lachen alle drie. We gaan ons allemaal klaarmaken. Ik doe het jurkje aan wat ik had gekocht met Lieke. Hij staat echt heel leuk! Als we bijna klaar zijn, komen de jongens al binnenlopen. "Nou dames. Bijna klaar?" Vraagt Milo. "Jazeker!" Zegt Char. Matthy gaat op het einde van het bed zitten en ik zie hem via de spiegel naar me kijken. Ik draai me naar hem toe. "Kun je het zien?" Zeg ik plagerig. Hij staat op en doet zijn armen om me heen. "Jazeker, en ik vind het helemaal niet erg wat ik zie!" Zegt hij terwijl hij me kusjes geeft in mijn nek. "Hey niet zo klef doen jullie!" Zegt Robbie. Iedereen moet lachen.

We lopen nu naar het café, Milo en Raoul hebben de camera spullen mee, want ze vertrouwden ons er niet mee. Kan ik enigszins begrijpen. We hebben 2 camera's mee voor als er 1 leeg is of kapot gaat ofzo. Ik, Char en Lieke gaan aan de bar zitten en bestellen wat te drinken en een aantal shotjes. Ik heb uiteraard weer passoa sinas. De jongens staan bij ons. "Nou wij gaan nu opnemen dus weg jullie!" Zegt Lieke. Ik en Char moeten lachen. Lieke kan soms zo direct zijn. Matthy geeft me nog snel een kus en dan gaan de jongens aan de andere kant van de bar staan. Ze kijken ons vaak aan en ik merk dat ze eigenlijk graag aan de video mee willen doen. Maar ze hebben pech want dit is een meiden video! "Nou hallo dames en heren! En waarschijnlijk vooral dames. Vandaag een iets andere video zoals jullie zijn. De jongens zijn er namelijk niet bij!" Zegt Lieke. "Nee dat klopt! Vandaag gaan wij samen een video opnemen waar we vooral gaan drinken en praten over meiden dingen en relaties enzo!" Zeg ik. "Ja en blijf kijken want we gaan het ook hebben over Matthy en Y/N!" Zegt Char. We moeten alle drie lachen. "Laten we dan naar beginnen met een shotje!" Zegt Lieke.

Verliefd op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu