POV Matthy
Het is echt leuk om te zien hoe Lieke en Y/N doen als ze drank op hebben. Je kunt wel zien dat ze close zijn samen. Vooral Lieke. Ze ligt bijna helemaal over Y/N heen. Y/N is met haar handen door Lieke haar haar heen aan het gaan. "Beetje jaloers Mat, dat jij daar niet ligt?" Zegt Milo. "Stiekem." Zeg ik lachend. "Matthy geef ik al heel veel aandacht, Lieke mag ook even." Zegt Y/N. Lieke geeft haar een knuffel. "Ik hou van je!" Zegt Lieke. "Ik ook van jou!" Zegt Y/N. We moeten allemaal lachen. "Jullie zijn echt heel schattig als jullie dronken zijn." Zegt Milo weer. "Milo wat zei ik nou!" Zegt Lieke boos. "Oh sorry jongedame." Zegt Milo snel. Iedereen lacht weer. Ik zit niet echt op te letten. Ik ben ergens anders met mijn gedachtes. Ik vind Y/N echt heel leuk. Maar ik weet gewoon echt niet hoe ik haar moet vragen. Ik moet zeggen dat het wel gek was om te horen dat ze onze seks zo gedetailleerd uitlegde, maar dat is een meidending blijkbaar. Al viel het me wel op hoe blij ze keek toen ze het vertelde. Dat liet me denken dat ik wel een kans bij haar maak. Ik hoop echt dat het wederzijds is.
POV Y/N
Raoul komt binnenlopen met de gitaar en Lieke en ik gaan rechtop zitten. Lieke pakt de gitaar. "Dus doen we 'im not pretty?" Vraagt Lieke aan me. "Jaa is goed. Lieke begint met aftellen en dan begint ze te spelen. Het klinkt echt nog goed ookal heeft ze heel wat op. Al moet ik wel zeggen dat ze zich heel erg aan het focussen is. Het ziet er best grappig uit maar dat vertel ik haar natuurlijk niet. Dan begin ik te zingen.
Maybe I'm not pretty
Maybe I'm just fun
Cause I got a belly
And I got a bum
And I'm fuckin' jelly
Of all the other ones
With their itty bitty belly's
And their rum bum bum bumsI know that I should love myself
But it's getting kinda hard
When you're constantly feeling like garbage
Know I shouldn't hurt myself
But I can't find way to lose weight
Without literally starvin'Every other song says I'm beautiful
But what if I don't feel like I'm beautiful
I wish my body image didn't say
That I should be another kinda wayMaybe I'm not pretty
Maybe I'm just fun
Cause I got a belly
And I got a bum
But I can't be jelly
Of all the other ones
So I'm fallin' in love with my
Rum bum bum bumI'm not gunna ask for help
Cause all you're gonna say is
You're perfect and oh, you're so worth it
But sometimes I hate myself
I get inside my head and
I think that I somehow deserve thisEvery other song says I'm beautiful
But what if I don't feel like I'm beautiful
I wish my body image didn't say
That I should be another kinda wayMaybe I'm not pretty
Maybe I'm just fun
Cause I got a belly
And I got a bum
But I can't be jelly
Of all the other ones
So I'm fallin' in love with my
Rum bum bum bumAls we klaar zijn glimlachen ik en Lieke naar elkaar. "Dat heb ik echt gemist!" Zegt Lieke. "Ja ik ook!" Zeg ik tegen haar. "Het klonk echt niet slecht, terwijl jullie tappie zijn!" Zegt Milo. "Ja ik kan al niet zingen zonder drank op, laat staan met." Zegt Robbie. Iedereen lacht. Ik begin nu wel een beetje moe te worden. Matthy ziet dat mijn ogen bijna dichtvallen. "Zullen we anders zo op bed nog even een film kijken?" Vraagt hij aan me. "Jaa is goed, gaan we dan nu naar bed?" Vraag ik aan hem. "Jaa is goed." "Zullen wij dan ook naar bed gaan Liek?" Vraagt Raoul aan Lieke. "Jaa goed idee." Zegt Lieke "Nou slaaplekker allemaal" zeg ik tegen iedereen terwijl Matthy me optilt. "Slaaplekker lieverd!" Zegt Koen. Iedereen gaat nu richting bed.
Matthy zet me op zijn bed neer. "Zal ik je helpen omkleden? Of lukt dat je wel?" "Nou opzich mag je me wel helpen." Hij pakt een shirt uit zijn kast. "Ik hoef geen broek, ik heb het warm. Matthy begint te lachen. "Weet je het heel zeker?" Zegt hij. "Jaa heel zeker." "Oke is goed." Hij legt het shirt naast me neer en helpt me omkleden. "Welke film wil je kijken?" Vraagt hij terwijl we in bed gaan liggen. "Weet ik niet, iets leuks!" "Ja dat snap ik maar welke leuke film?" Vraagt hij. "Kies jij maar." Matthy kiest een film en we kijken hem samen. Ik ga tegen hem aanliggen en voel dat ik in slaap begin te vallen. Ik voel hem een kusje op mijn hoofd geven en dan val ik in slaap.
Ik word wakker door lawaai bij de voordeur. Ik hoor geschreeuw. Wat zou er aan de hand zijn? En waar is Matthy? Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 9 uur is. Wie gaat er zo vroeg zo hard schreeuwen bij de voorduer? Zou Matthy daar zijn? Misschien hebben de jongens ruzie? Ik hoop het niet. Of is het iemand anders die zo loopt te schreeuwen. Er gaan veel dingen door mijn hoofd heen. Ik sta net op en dan hoor ik Matthy zijn stem dichterbij komen. "Ze is hier niet! Laat haar met rust, ze wil je niet zien!" Hoor ik Matthy zeggen. Heeft hij het over mij? Ik blijf staan en probeer geen geluid te maken. Dan gaat de deur open. Het is Mike. Hij ziet me en kijkt erg boos. "Wat doe je hier?!" Schreeuwt hij tegen me. Matthy gaat tussen ons in staan en dan komen Robbie en Milo aan rennen. "Wtf doe jij in ons huis?!" Zegt Robbie. "Wtf doet T/N in jullie huis!" Schreeuwt Mike tegen Robbie. "Dat gaat je niks aan! Als je nu het huis niet uit gaat dan bellen we de politie!" Zegt Milo. Ik sta nogsteeds verstijfd stil en merk dat mijn handen beginnen te trillen. Ik wil niet dat er nu iets erg gebeurt. "Wat is er?" Zeg ik zachtjes tegen Mike. "Wat er is?! Wtf doe je hier! Ik sta al dagen voor je huis terwijl je niet thuis bent en dan kom ik erachter dat je hier bent!" Zegt Mike. Ik ben echt bang dat dit uit de hand gaat lopen. "Maar wat wil je nu van me?" Vraag ik met een trilling in mijn stem aan Mike. "Ik wil dat je mee komt! Wij zijn nog niet klaar en dat weet je zelf ook! We horen bij elkaar en dat ga ik je niet laten verpesten omdat het 'uit' is!" Zegt Mike. Lieke, Raoul en Koen komen nu ook aangerend. Lieke ziet Mike en ik zie haar bijna koken van binnen. "MIKE JIJ GAAT NU DIT FK HUIS UIT, JE WEET DAT HET UIT IS EN JE MOET HET ACCEPTEREN. DUS LAAT Y/N MET RUST!" Schreeuwt ze tegen Mike. Mike draait zich naar haar toe. "Wat zeg je?!!" Schreeuwt hij boos naar Lieke. "Je hoorde me wel." Zegt Lieke. Mike kijkt om zich heen naar alle jongens en dan kijkt hij mij strak aan. Hij zegt niks maar kijkt heel boos, hij kijkt net als wanneer hij me sloeg als hij boos was. Ik zie mijn handen nogsteeds trillen. "Mike ga weg, het is uit." Zeg ik zacht. Het is de eerste keer dat ik dit zelf tegen hem heb gezegd. Hij kijkt me nog even aan en dan pakt Raoul hem bij zijn arm. "Je gaat er nu uit of de politie gooit je de bak in." Zegt Raoul. Mike haalt zijn ogen niet van me af. "Je maakt een hele grote fout." Zegt hij zacht. Dan trekt Raoul hem mee naar buiten.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanficIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..