POV Lieke
Nouja jongens we kunnen nu weinig doen. Hij denkt dat Y/N is vreemdgegaan dus het is niet heel gek dat hij heel even tijd alleen nodig is. We gaan nu wel gewoon slapen en dan zoeken we hem morgen wel." Zegt Raoul. "Oke, ik blijf wel bij Y/N." Zeg ik. Iedereen knikt en gaat naar zijn eigen kamer toe.
Het is nu 7 uur en ik zie dat Y/N wakker word. Ik leg haar alles uit. Ze begint te huilen in mijn armen. "Nee, waar is Mat! Ik wilde hem geen pijn doen! Ik kan me er niks van herinneren!" Zegt ze. "Ik weet het meis, hij is nu even weg maar hij komt vast wel terug." Zeg ik tegen haar. Ik pak mijn telefoon en app de rest dat Y/N wakker is. Koen komt de kamer ingerend en geeft haar een knuffel. Ze ligt huilend in Koen zijn armen en Koen komt bij haar op bed zitten. "Het is oke, je kunt er niks aan doen!" Zegt Koen. "Ik wil Matthy." Zegt ze zacht. "Ik weet het meis, we gaan hem wel zoeken!" Zeg ik. Raoul appt dat hij met Char, Milo en Robbie naar Matthy gaat zoeken.
Het is nu al 11 uur en we hebben nog niks van Matthy gehoord. Dan word Koen gebeld door Matthy. Y/N ziet het niet. "Wie is dat?" Vraagt ze. "Het is Raoul." Zegt Koen terwijl hij me aankijkt. Hij loopt naar de gang en ik loop achter hem aan. "Mat waar ben je?!" "Ik heb een ander hotel geboekt en ga vanavond met het vliegtuig naar huis, ik heb geen zin om nu te praten. Ik zie jullie wel in nederland." "NEE MAT WACHT!" Roept Koen snel voordat Matthy ophangt. "Het is heel anders gegaan!" Zegt Koen. "Ze is vreemdgegaan, wat kan daar anders aan zijn gegaan?" "Ze was gedrogeerd Mat. Luister. Nadat wij weer terug waren gegaan naar Lieke enzo, zag Lieke het glas van Y/N. Er zat allemaal poeder in en omheen. Dus Mike had haar gedrogeerd. Jij nam niet op dus we zijn naar Mike zijn hotelkamer gegaan en vonden Y/N daar knock-out op bed. Toen Mike de badkamer uit liep hielden we hem tegen en toen heeft de politie hem meegenomen, dus hij zit nu in de bak." Zegt Koen. Het blijft even stil. Dan hangt Matthy ineens op. "KUT!" Zegt Koen. "Oke en wat nu?" Vraag ik. "Geen idee. We kunnen nu niks anders doen dan de rest bellen en wachten." Zegt Koen. Dus dat doen we. Y/N ligt de heletijd tegen me aan. Ze is echt heel erg verdrietig en krijgt geen eten naar binnen. Ze hangt steeds boven de wc te kotsen. Iedereen is in Matthy en Y/N hun hotelkamer om Y/N gezelschap te houden en samen te wachten op Matthy. "Waar de fuck blijft hij?" Zegt Robbie terwijl Y/N met Char bij de wc zit te kotsen. "Geen idee, maar hij mag wel opschieten want Y/N houd het niet lang meer vol denk ik." Zegt Raoul zacht. Iedereen is weer stil. Dan neemt Koen een spraakbericht op voor Matthy. "Hey luister Mat. Het gaat niet goed met Y/N, ze zit de heletijd te kotsen van de stress en kan niks anders doen dan janken. Wij weten niet meer wat we moeten doen en je bent onze laatste hoop." Net als hij dat heeft opgenomen gaat de deur open. Matthy staat met rode ogen van het huilen in de deuropening. Hij loopt naar binnen en iedereen vliegt hem in de armen. "Waar is ze?" Vraagt hij zacht. Ik wijs naar de badkamer. Hij loopt naar de badkamer. Y/N zit tegen de muur aan met haar hoofd in haar handen. Matthy gaat bij haar zitten en knuffelt haar. Wanneer ze ziet dat het Matthy is begint ze te huilen en knuffelt ze hem terug. "Het spijt me." Zegt ze huilend. "Het is niet jouw fout, ik had niet weg moeten gaan. Sorry!" Zegt Matthy. Ze liggen huilend in elkaars armen en de rest houd het ook niet droog. Iedereen zucht diep uit van opluchting. Matthy tilt Y/N op en zet haar op bed neer. "Mat waarom duurde het zo lang?" Vraagt Milo zacht. "Ik was al onderweg naar het vliegveld, dus ik moest heel ver rijden." Zegt Matthy. Matthy loopt naar de kraan en pakt een glas water en geeft het aan Y/N. "Hier drink maar op." "Ehm Mat, ze houd niks binnen, dus dat heeft geen nut." Zegt Robbie. "Nouja we moeten het toch proberen. En misschien houd ze het nu wel binnen?" Zegt Matthy. Iedereen knikt.
POV Y/N
Ik drink het water op. Ik voel me echt niet goed. Ik ben zo bang voor de gedachte wat Mike precies bij me heeft gedaan. En dat ik Matthy er bijna om kwijt was geraakt. Ik kan me er niks meer van herinneren. "Weet iemand wat er is gebeurd?" Zeg ik zacht. "Nee, we liepen binnen toen het waarschijnlijk al te laat was." Zegt Milo. Ik knik en kijk naar beneden. Ik wil alles eruit gillen. "Zullen we ze anders even alleen laten?" Vraagt Char. "Ja wij gaan wel even, we komen met een half uurtje wel terug." Zegt Koen.
Matthy komt naast me op bed liggen. Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Is hij nog boos? Of juist niet? Hij merkt het en hij duwt me tegen hem aan. "Luister, ik had niet weg moeten gaan. Het is niet oke dat je door zo iets heen bent gegaan en je verdiende het echt niet!" Zegt Matthy. Ik kijk hem aan en hou hem stevig vast. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en gaat met zijn hand door mijn haar heen. "Mat, het is niet jou fout, je dacht dat ik was vreemdgegaan en dat is logisch. Net zo logisch als dat je dan weg wil van hier." Zeg ik. Hij kijkt me aan en krijgt een glimlach op mijn gezicht. "Ja nouja, heel Spanje heeft jouw naam erop staan, dus het maakte niet uit waar ik heen ging, ik dacht de heletijd aan je." "Huh, hoe bedoel je?" "De hele reden dat we naar Valencia waren gegaan, is omdat ik je hier wilde vragen of je mijn vriendin wilde zijn." Zegt hij met een glimlach. "NEE ECHT?! En dat zeg je nu pas?!" "Ja nouja ik kon niet het goeie moment vinden om je het te vertellen, en toen ik je hoorde zeggen dat je ja zou zeggen als ik je zou vragen, wilde ik geen moment langer wachten." Ik geef hem een kus op zijn mond. "Ik hou van je." "Ik ook van jou." Zegt hij zacht.
JE LEEST
Verliefd op Matthy
FanfictionIk ga vanavond optreden en Lieke neemt haar vriend en zijn vrienden mee. Ik kom mijn ex tegen en hij valt me lastig. Maar mijn gedachtes zijn bij een andere jongen..