Probudila jsem se úplně bez energie. Ta lavička byla tvrdá. Na tom se nedalo spát. Protáhla jsem se a v tu chvíli přede mnou stál Alex, syn Brandona z upíří rady a vedle něj ještě jeden chlápek. Nejspíš trenér.
„ Posaď se, Carrie. Vysvětlíme ti pravidla zkoušky. " Řekl Alex a mě přeběhl mráz po zádech. má tak temný hlas, ale stejně je úžasný, pomyslela jsi.
Sedla jsem si a slovo si vzal můj trenér. „ Abych se nejdříve představil, já jsem Jack. " řekl temným hlasem. To tu mají všichni takový hlas a oči bez duše?
„ Carrie. " odpověděla jsem. Pokýval hlavou. „ Nebudeme to prodlužovat, na to nemáme čas. Zkouška spočívá v tom, žesi vytáhneš z posvátného poháru 5 zkoušek, které prověří tvé schopnosti. Zkoušek je celkem 30. Nemůžeme natrénovat všechny,ale pokusíme co nejvíc. Připravená? " zeptal se. Trochu zmateně jsem kývla hlavou.
Jack luskl prsty a najednou jsme byli v lese. Au, zase jsem spadla přímo na zadek. Oni normálně stáli, to není fér!
Jenom na mě zírali těma očima bez duše. Bylo to strašidelný. „ Takže Carrie, tady mám klobouk a v něm papírky s názvy zkoušek. vytáhni si zkoušku a uvidíme na co jdeme trénovat. " Řekl Jack a vytáhl klobouk s papírky.
Chvíli jsem měla ruku v klobouku a rozmýšlela se, jaký papírek vzít. A co, všechny zkoušky jsou určitě stejně hrozný. Pomyslela jsem si a konečně vytáhla papírek.
Jack přečetl co na něm je. " Tanec s vlkodlaky. "
Panebože co to je? Pomyslela jsem si, když jsem to slyšela. Jack si povzdechl. To asi není dobré. „ No, tahle zkouška spočívá v boji s vlkodlakem a následně jeho zabitím. Hodně těžká zkouška. " Vysvětlil mi. „ To jako mám teď zabíjet vlky?! " zhrozila jsem se. Odpověděl mi Alex, který všechno z povzdálí sledoval. „ Obávám se, že když si tuto zkoušku vytáhneš z poháru nic jiného ti nezbývá. My však natrénujeme jen boj s vlkodlakem. Opravdovým. " A snad se i trochu pousmál. Ale jen na chvíli. Už má zase kamenný výraz.
Jak ale chtějí toho vlka přivolat?
Jako by četli mé myšlenky Alex položil velký kus masa na zem a něco zašeptal. A jako na zavolanou, už k nám mířil jeden vlk. Ustoupila jsem o krok, jenže Jack mě strčil dopředu. „ Základ boje s vlkem je moment překvapení. Vlk je mnohem silnější než ty. Překvap ho svými útoky. U zkoušky není povoleno používat upíří schopnosti, musíš se spolehnout jen na svůj mozek." Dokončil pravidla zkoušky a rady.
Teď už je to asi na mě. Přistoupila jsem k vlkovi. Jack s Alexem od nás odstoupili a vytvořili kolem mě a vlka ohnivý kruh. Vysvětlením mi bylo, že je to vymezení bojiště.
Bezva, takže jako buď tady přemůžu vlka, nebo se spálím nebo umřu, fakt velký výběr.
Rozhodla jsem se teda postavit vlkovi. Moment překvapení. No dobře.
Přiblížila jsem se k němu. Přestal si všímat masa a začal na mě vrčet. Začala jsem pomalu couvat. Žádné prudké pohyby.
Jak jsem tak ustupovala, najednou byl za mnou oheň. „ Auuu. " vykřikla jsem, když jsem se spálila. Měla jsem celou popálenou ruku. Vlk se na chvíli zarazil. „ Waúúúú. " zavyl jenom. Aha, on si myslí, že ho volám nebo volá smečku?
Nevím proč se znovu ozval ten šeptající hlas. " Carrie, důvěřuj své intuici, nezradí tě. " řekl mi. Tak trochu mi došlo, že mě pořád někde pozorují Alex a Jack. Přeci se neztrapním. Tak pojď ty vlčí nádhero!
Cítila jsem se sebevědomě. Popošla jsem blíž k vlkovi a rychle mu skočila na záda. Začal sebou házet, jak pominutý, ale já se ho nehodlala pustit. A znovu se ozval hlas v mé hlavě. " Carrie, máš špičáky. Kousni ho! Zabije tě! Rychle!" a to bylo všechno.
Jelikož poslouchat rady od toho hlasu se vyplatí, na nic jsem nečekala a kousla vlka někam do oblasti krku. Zavyl bolestí a spadl na zem.
Ohnivý kruh zmizel. Uviděla jsem Alexe a Jacka, jak se blíží ke mně. Ale bylo mi na nic. Tomu vlkovi jsem způsobila bolest. Tohle nejsem já!
Jack mě ale pochválil. Já se ale rozbrečela. Tohle nechci dělat! Nechci jiným působit bolest. Ty dva na mě koukali s kamennými výrazy, oni snad vážně nemají emoce nebo co?!
„ Carrie, tohle byl jen slabý odvar toho, co tě ve zkoušce čeká. Vlk bude zuřivější, krvežíznivější a půjde po tobě. Tohle bylo nic. Šup! Jdeme trénovat dál. " popoháněl mě. Ale já jsem odmítla. Nechci, prostě ne!
„ To vážně chceš, aby tě při zkoušce zabil vlk? Carrie, je tam hodně složitějších zkoušek než je tato. Rychle pojď sem. " Řekl Jack a naznačil mi rukou, kam mám jít. „ Dáme si nácvik zkoušky znovu. Tentokrát s větším vlkem a uvidíš, co tě čeká, jestli si tuto zkoušku vylosuješ. Snaž se! " Skoro na mě zařval. Ne, nerozbrečím se. Už jenom kvůli Alexovi. Nechci se před ním ztrapnit.
Ohnivý kruh vytvořen. Jen já a vlk. Opravdu velký vlk! Naháněl mi strach. Ale i tak se pokusím ho srazit na zem.
„ Sss. " zasyčela jsem, když jsem se opět popálila o plameny. Už nemám kam couvat a ten vlk jde stále blíž. Pomóc!
Kopla jsem ho přímo do tlamy a získala čas opatřit si lepší pozici na útok. Jenže tím kopnutím jsem ho asi vážně naštvala. Rozběhl se proti mě a skočil na mě.
Vykřikla jsem. Drtil mi páteř, je vážně těžký. Nemohla jsem nic dělat. „ Waúúúúúú. " napadlo mě jenom zavýt. Kupodivu vlk slezl a zavyl taky. Tak tohle na ně funguje, pecka!
Jenže než jsem se nadála, vlk na mě už zase vrčel. Pomalu jsem začala chodit do kruhu. Zahrajem si hru, kdo z koho. Tak pojď!
Nečekaně, jako první vyrazil proti mě vlk. Nestihla jsem zareagovat ani když mě kousl do nohy. „ Au! " vykřikla jsem bolestí. On mi tu nohu snad ukousl!
Díkybohu ne. Oddechla jsem si. Radost mi ale nevydržela dlouho, vlk vyrazil znovu a kousl mě do druhé nohy a tentokrát už jsem se se slzami v očích a bolestí v nohách skácela k zemi.
ČTEŠ
Proměna
VampireCarrie bude brzy 18 let. Když se jí stane v noci nečekaná příhoda, její život se zcela změní. Carrie začíná odhalovat jedno tajemství po druhém, jako třeba temnou historii její rodiny.