„Já věděl, že se přidáš k nám." Zajásal Shay. Alex vedle mě nervózně popocházel. „Co se děje?" Chytla jsem ho za ruku. „Neměním se, byl to je trik, to je dobrý ne?" Vymanil se z mého sevření. „Něco mi tu nehraje." Zamumlal. Nechápala jsem. „Cože?"
„Chápej, jestli Proměna byla jen kamufláž rady, aby jsi nepomohla vlkům kvůli proroctví, proč tvoje matka je upír a celá tvoje rodina taky a ty ne? A co tvoje špičáky? To tě najednou nebolí?" Vysvětlil mi. Na tom něco bude, pomyslela jsem si.
Přejela jsem si rukou po svých špičácích. Nezmenšily se, povyrostly. Lekla jsem se. „Alexi, co se to děje?" Zeptala jsem se. „Lžou." Zašeptal. „Meč potřebují k vymýcení upírů a převzetí vlády, proto ti mažou med kolem pusy." Odmlčel se. „Měníš se a jelikož jsi u zkoušky propadla, Proměna tě pomalu zabíjí."
Chvíli jsem nebyla schopná slova. Komu mám věřit?
Najednou mě Alex chytl za ruku. „Musíme odsud zmizet. Věříš mi?" Najednou se mi vybavila slova z proroctví. Na jejím rozhodnutí bude stát, jestli náš svět čeká pád.
Doufala jsem, že se rozhodnu správně. „Ano." Vydechla jsem. Alex pokýval hlavou. „Vlci chodí večer na hlídky, chytili by nás, ale hlídky se střídají přesně každou celou hodinu a toho my musíme využít k útěku." Vysvětlil mi Alex. Moc jsem ten plán nepobrala, ale i tak jsem kývla na souhlas.
Na dveře od mého pokoje se ozvalo tiché zaklepání. Věděla jsem, že je to Alex. otevřela jsem dveře a pustila ho dovnitř. „Připravená?" Blýsklo se mu v očích, když na mě vycenil špičáky. „Alexo děsíš mě." Poznamenala jsem. Jen se pousmál.
Pokusila jsem se neslyšně otevřít okno. Naštěstí se mi to povedlo. Oddechla jsem si. Alex se podíval z okna dolů a prostě vyskočil. Nutno podotknout, že jsme asi ve třetím patře.
Alex dole gestikuloval, abych ho napodobila. „Ty ses úplně pomátl." Zasyčela jsem. To že je on upír,neznamená, že si kvůli němu zlomím nohu.
Alex zakroutil hlavou a v mžiku byl zpět v okně. „Vylez mi na záda." Radši jsem udělala, co po mě chtěl, lepší než se rozplácnout, jako lívanec.
Přistáli jsme na zemi a slezla jsem Alexovi ze zad. Všimla jsem si, že mu ve tmě svítí oči červenou barvou. „Nekoukej na mě tak blbě, taky ti svítí oči." Ohradil se Alex. Jasně, já zapomněla, umí číst myšlenky, ale moment, mě taky svítí oči?
„Jak mi můžou svítit oči ksakru?" Otočila jsem se na Alexe. „Můžeme to probrat jinde, cítím vlky. Hlídka se bude střídat." Založila jsem ruce na prsou.
Alex mi pokynul rukou, ať jdu za ním. Schovali jsme se na kraj lesa a mohutné stromy a čekali. Dva vlci se převtělili zpátky v lidi a druzí dva provedli přeměnu naopak. Alex mi poklepal na záda. „Jdeme."
Běželi jsme hustým lesem, když se Alex zastavil. „Sem hlídky nechodí. Jsme v bezpečí." Řekl. Oddechla jsem si. Pořád mě hryzalo svědomí, že jsem udělala chybu, ale vem to čert. Jsem ráda, že jsem utekla. Věřím mu.
„Ale co teď?" Zeptala jsem se. „Hlavně musíme zvrátit Proměnu." Odvětil Alex, zatímco se rozhlížel kolem sebe. „Jak?" Nechápala jsem. Otočil se směrem ke mně. „Jeden z rady musí provést rituál Očištění, jen tak se zbavíš Proměny." Zašeptal. „Ale ty jsi jeden z rady, udělej to ty!" Nevědomky jsem vyštěkla. Zarazil se. „Zapomněl jsem dodat, určití členové."
„Brandon." Vydechla jsem. „Nejen on, ještě ty dva chlápci, co za ním pořád lezou a tvoje matka." Vysvětlil.
„Myslíš, že to udělá moje matka?" Zeptala jsem se. Pokýval hlavou, ale najednou se zarazil. „Co se děje?" Zeptala jsem se. „Přešli jsme na území upírů."
To byla změna. Tady nás všichni hledají, přeci tu nemůžeme zůstat. „Tady ale nemůžeme zůstat." Sykla jsem. „Řekni mi něco co nevím Carrie, ale musíme." Řekl. „Proč zase?" Natočil hlavu. „Musíme najít tvou matku, dokáže ti pomoct."
„Ale jak ji najdeme, aniž by nás chytli?" Povytáhla jsem obočí. „To nevím, ale..." Zasekl se. „Co zase?" Vyštěkla jsem. „Tím, že nám pomohla si podepsala rozsudek smrti, zabijou ji a my ji musíme najít dřív."
*********************************
Omlouvám se, že mi to tak trvalo. :/ Ale není čas. Každopádně nová, kratší část je na světě! :) Podpořte příběh votes a komentáři, ať vím, že musím pokračovat dál!:) Děkuji:) Další část bude další!:)
ČTEŠ
Proměna
VampireCarrie bude brzy 18 let. Když se jí stane v noci nečekaná příhoda, její život se zcela změní. Carrie začíná odhalovat jedno tajemství po druhém, jako třeba temnou historii její rodiny.