Gerginlik.
Masada oturan herkesin hissettiği duygu bu olmalıydı. Hepimiz Niall'ın ağzından çıkacak bir kaç kelimeye bakıyorduk. O ise suskun bir şekilde dışarıyı izlemeyi tercih etmişti. Neredeyse son on beş dakikadır böyleydi ve artık daha fazla dayanamayacaktım.
Sessizliği bozmak için konuştum. "Bir şey söylemeyecek misin?" Sanki ona seslenmemiş gibi bakışlarını camdan ayırmadı.
"Ne istiyorsun?" diye üsteledim ve sesim olduğundan sert çıkmıştı. Bu onun dikkatini çekmiş olmalıydı ki boş bakışlarını bana çevirdi. Bu kadar drama yaratmasına anlam veremiyordum. Tanrım.
"Ne duymak istiyorsun?"
Gözlerimi devirdim. "Düşüncelerini merak ediyorum. Bu kadar soğuk davranmana gerek var mı gerçekten?"
"Düşüncelerimi daha önce söylemiştim."
"Evet milyonlarca kez söylediğin kuralın, arkadaş ortamında sevgili olunmamalı kuralın vardı ve bizde onu yıktık."
"Sence sorun sadece bu mu? Bana en başında söylemek yerine..." bakışlarını masanın ucunda oturan Elle ve Louis'e çevirerek devam etti. "İkinizde ilişkinizi sakladınız."
Tekrar yüzüme baktı. Masada konuşan sadece ikimizdik ve sanırım böyle devam edecekti. Üstelik ilişkilerimizi sakladığımız konusunda haklıydı.
"Sana söylecektik. Sadece emin olmak istedik ve doğru zamanı bulmaya ihtiyacımız vardı."
"Doğru zaman Zayn'in kazağını giyerek geldiğin gün müydü? Adım kadar eminim ki Louis kazağı fark etmeseydi söylemeyecektin." Gözlerini kaçırdı ve kaşlarını çattı. Sinirleniyordu.
"Anlamıyorsun."
"Kaç gündür Zayn'de kalıyorsun? Bana sabah işin olduğunu söylerken Zayn'in yanında mıydın?"
Sesindeki ima hoşuma gitmemişti.
"Hayır. Sade-"
"Daha fazla açıklama yapma, Adela." Araya giren Zayn olmuştu. Bakışlarım onu bulduğunda Niall'dan farkı yoktu. Kaşları çatılmıştı ve Niall'ın bana karşı tutumu onu öfkelendirmiş gibiydi.
"Evet, Adela. Açıklama yapma. Zayn'i, sevgilini dinle."
"Buradaki kimse senin sikik tribini çekmek zorunda değil. Adela seninle konuşmaya çalışıyor, arkadaş olduğunuz için araya girmek istemedim fakat artık kelimelerine dikkat etsen iyi olur, Niall."
"Şu an tam olarak yaptığın şey, iki arkadaşın arasına girmek."
"Arkadaşlarının hayatlarını yönetemezsin." diye tısladı, Zayn.
En yakın arkadaşım ve erkek arkadaşım arasında kalmak istemiyordum.
"Dostum, fazla kasıyorsunuz." dedi Felix, oturduğu koltukta dik bir konuma geçerken. Aşırı gerginlik onu da rahatsız etmiş olmalıydı. "Zaman bırakın."
"Zamanla biten arkadaşlığımıza..."
"Abartma amına koyayım."
"Senin haberin vardı, Felix. Sadece ben bilmiyordum."
"Siktir git. Regl gününde misin?" dedi alayla Felix.
Felix'in tavrı Niall'ın beşe karşı bir olduğunu gösteriyordu ve bu durum Niall'ın fazlasıyla bozulmasına neden olmuştu. Koltuğun arkasına astığı montunu bir hışımla alarak masadan kalktığında refleks olarak ayağı kalktım.
"Çocukluk etmeyi bırak. Konuşuyoruz."
"Boş ver, Adela."
"Çok aptalsın." dedim umursamaz tavrına karşılık olarak.