14.

17.1K 1K 603
                                    

Tüm gün boyunca, dün gördüklerimi düşünmüştüm. Hala hasta olduğum için gene okula gidememiştim. Gördüklerimin rüya olduğunu düşünüyordum. Peki ya değilse? bi tarafım da rüya olmadığını söylüyordu. Belki de değildi. Tüm bunları düşünürken, Sude kolumu dürttü ve, "ne düşünüyorsun?" diye sordu. Yutkundum ve, "öyle düşünüyordum bir şeyler" diye cevapladım. Sude gülmemek için kendini sıktı ve, " bende ne düşündüğünü sordum zaten" diye cevapladı. Güldüm ve telefonumu elime alıp, dedikodu sayfasında dolaşmaya başladım.

***

dedikoduvardedikodu; efsun günlerdir okulda yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dedikoduvardedikodu; efsun günlerdir okulda yok. Sahalardan çekildi mi dersiniz?

Pelopelo; Efsunun ne zaman sahadan çekildiğini gördünüz?

userr2628; efsunsuz okulun çok sessiz olduğunu fark ettik.

halill; Alp de dün okulda yoktu. Neler oluyor?

Rüya; Efsun ortalığı patlatacak ben size diyeyim.

Masalmasal; fazla güzel

useeerdr; EFSUUUN SENSİZ OKULUN TADI TUZU YOK. DURU OKULUN BAŞKANIYMIŞ GİBİ DAVRANIYOR!! LÜTFEN GERİ GEL.

***

tüm yorumları okumuştum, herkes Durudan bahsediyordu. Nasıl olur da bensizliği görüp yerime geçmeye çalışırdı? üstüne üstlük Alp de dün okulda yokmuş. Yani gördüklerim gerçek miydi? kafam gerçekten çok karışmıştı. Kızlar evden gittiğinde, düşüncelerimle boğuşuyordum. Birden aşağıdan kız çocuk sesleri gelince, balkona çıktım ve aşağıya baktım. Alp, yanında kahverengi saçlı bi çocukla oyun oynuyordu. Kız Alpin saçlarına dokundu. Ardından Alp kızı gıdıklamaya başladı. Gerçekten çok tatlı gözüküyorlardı. Bu kız Alpin kardeşi miydi? kardeşiyse neden birlikte yaşamıyorlardı? Alp ve yanında ki kızı daha iyi izleyebilmek için aşağıya birazcık sarktım. O sırada kafamda ki Şapka bahçeye düştü. Sinirle gözlerimi yumdum. Üstüme kahverengi eşofmanımı giydim ve kapıyı açıp, Merdivenlerden aşağıya indim. Bahçede şapkayı ararken, ayağımın ucuna gelen topla şaşırdım. Karşımda Alple oynayan kız duruyordu. Bana şok içerisinde baktı ve "sen Merida mısın?" diye sordu. Yere eğildim ve topu elime alıp kıza uzattım. Ardından kız saçlarıma dokundu ve, "sen gerçekten Meridasın" diye fısıldadı. Gülümsedim ve, "maalesef ben Merida değilim. Ancak onun gibi olmayı çok isterdim" dedim. Kız gözlerini heyecanla açtı ve, "abim binada peri kızı olmadığını söylüyordu. Meğersem varmış" dedi ve saçlarıma tekrar dokundu. Kahkahalarla güldüm. Çocukların iltifat etmesi gerçekten çok hoşuma gidiyordu. Kız tam bir şey söyleyecekken, Alp kızı kucağına aldı ve, "Merve, hani tanımadığımız insanlarla konuşmuyorduk?" diye sordu. Merve heyecanlı sesiyle, "tanımadığım birisi değil ki. Bak abi, Merida o" diye cevapladı. Alp şaşkın bir şekilde, "Merida kim bilmiyorum. Ama onun adı Efsun" diye cevapladı Merveyi. Merve heyecanla, "demek ki tanıdığımız birisiymiş" dedi. Gülümsedim, ardından "bende Meridayı çok seviyorum " diye yanıtladım. Merve, şaşkınlıkla "sen gerçekten de Meridayı biliyor musun?" diye sordu. Ardından, "benim abim birazcık yaşlı olduğu için bilmiyor" demesine kahkahalarla gülmeye başladım. Ardından, "evet biliyorum" diye yanıtladım. Alp sinirle gözlerini devirdi, o sırada bizim kızlar ve Özgürler gelmişti. Kızlar Merveye şaşkınlıkla bakıyorlardı. Kızlara, sonra anlatacağım bakışı attıktan sonra, Alp Merveye döndü ve "Özgür abin seni çok özlemiş. Hadi eve çık" dedi. Özgür Merveyi kucağına aldı, ardından kızlara da gidin bakışı attım. Kızlar eve çıktığında Alple baş başa kalmıştık. Alp sinirle gözlerini yumdu, ardından "Merida kim?" diye sormasıyla kahkahalarla güldüm. Ardından telefonumdan Meridayı gösterdim. Sonra da "Merida, Disney prensesi" diye cevapladım. Alp gözlerini devirdi ve Mervenin çantasını sırtına takıp binaya girdi.

Komşu Düşmanlığı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin