Balkondan dışarı bakarken, Alp ve arkadaşları çıktı. Alp gülerek, "Eren hadi be kardeşim" dedi. Ardından, Eren hızlıca geldi ve aralarına girdi. Alp, Ege'nin koluna omzunu atmıştı. Ege ise Ulaşın. Ulaş da Erenin omzuna kolunu atmıştı. Bu dostluk görüntüsüne gülümsedim. Gerçekten çok tatlı gözüküyorlardı. Kızlar mutfaktan çağırınca balkondan çıktım ve mutfağa geçip oturdum. Beyza kahvaltıyı hazırlıyordu. Pelin ve İrem de Beyzaya yardım ediyorlardı. İrem bi yandan bir şeyler anlatıyordu.
Ardından, Sude karışmış kıvırcık saçlarıyla mutfağa girdi. Saçları kabarmış, çok komik gözüküyordu. Sude yanıma gelip oturdu. Ardından, "günaydın Efso" dedi. Gülümsedim ve, "günaydın kıvırcığım" dedim. İrem yanımıza oturdu ve, "havuç, bugün okul günü heyecanlı mısın?" diye sordu. Güldüm ve, "hiçte bile, ilkokul çocuğu muyum heyecanlı olacağım?" dedim. İrem kahkahalarla güldü, "bilmem, belki heyecanlı olursun diye dedim" dedi. Gülümsedim, ardından Sude "sahte dostlukların olduğu yerde heyecanlı olunmaz diye düşünüyorum" dedi. Beyza ve Pelin de masaya oturunca, kahvaltı yapmaya başladık.
***
Taksiden inip, okula doğru yürümeye başladık. Okula girdiğimiz anda, tüm gözlerin bize dönmesi bir oldu. Etrafıma baktığım sırada, Duru ve arkadaşları arka bahçeye ilerledi. Arkasından ilerleyeceğim sırada, İrem kolumdan tuttu ve, "Efsun, napıyorsun?" diye sordu. Sinsi bir şekilde gülümsedim ve, "ufak bi muhabbeti çözmeye gidiyorum" dedim. İrem, "bi plan yapmayacak mıyız kızlar?" diye sordu. Beyza kahkahalarla güldü ve, "plan falan yok, bam bam bam" demesine güldüm ve arkalarından ilerlemeye başladım. Banklarda oturduklarını görünce, Durunun önünde dik bir şekilde durdum. Duru beni görünce ayağa kalktı, "vay vay vay, bizim sahte havuç da burdaymış" dedi. Gülümsedim ve, "Duru, öne çıkma planını anlıyorum ama bende işe yaramaz" dedim. Ardından, "Melisa gibi arkadaşlarınıda kapıma gönderme lütfen. Sen olduğun fazla anlaşılıyor" diye ekledim. Durunun arkadaşı Merve, birden ayağa kalktı ve, "sen yettin artık" diyip elini kaldırdı. İrem, Mervenin elini tuttu ve, "bana bak çakma Duru, yolarım seni" dedi. Bakışlarımı Duruya çevirdim ve, "biraz daha benimle uğraşırsan Duru, sana yemin ederim okulun kapısından giremeyecek kadar rezil olursun" dedim ve Durunun diyeceği şeyi önemsemeden arkamı dönüp bahçeye doğru ilerledim.
Pelin gülerek, "İrem sen neymişsin ya? içinden ufak bi Efso çıktı" demesine kahkahalarla güldüm. Ardından, karşımda Okan ve Barını görünce gülümsedim. Okan, "sensiz buraların tadı tuzu yok kızım ya" dedi. Ardından, "seni öyle hastanelerde görünce, herkes bi değişti" dedi. Gülerek, "Aslan yaralı hâliyle de aslandır unutmayalım" dedim. Barın gülerek, "Efso özledik cidden" dedi. Barının kolunu sıvazladım, "yani okul havasını özlemedim diyemem" dedim.
Gözlerim Alpe kaydığında, Melisayla konuştuğunu görünce şok oldum. Alp gülümseyerek, Melisanın kolunu sıvazladı. Fısıldayarak, "yaptığımı mı yapıyor?" diye sordum kendi kendime. Sinirle Kızlara döneceğim sırada, kızların da Alp'in arkadaşlarıyla sohbet ettiklerini görünce sinirlerim iki katı attı. Barın gülerek, "gel bak sana ne göstereceğim" dedi. Zor da olsa gülümsedim ve ilerlemeye başladım. Bir ağacın karşısında durduğumuzda şaşkınlıkla Barına döndüm, "sadece bi ağaç mı gösterecektin?" diye sordum. Barın kahkahalarla güldü ve, "hayır Efsun, sadece bir ağaç değil. Bu bir dilek ağacı" dedi. Şaşkınlıkla ağaca yaklaştım. Kurdeleler vardı, şaşkınlığım iki katı artınca Barın güldü ve, "yani sadece dilek ağacıdır belki de" demesine güldüm. Tam kurdelelere dokunacakken, Barın elimi tuttu ve, "hayır hayır kurdalelere dokunma" dedi. Adından, "ama dilek dileyip, kurdale asabilirsin" dedi. Gülmemek için kendimi sıktım, "benim dileyecek bi isteğim yok ki" dedim. Barın şaşkınlıkla, "nası yok? illa ki vardır" dedi. Ardından, "yada, ben Efsunum ve Dilek işine ihtiyacım yok. Kendim halledilirim modunda mısın?" dedi ve güldü. Gülümsedim ve, "hayır yani ciddiyim, öyle dilek dileyecek bir şey gelmiyor aklıma" dedim. Barın kafasını salladı ve, "ben hala bu imanın altında, benim adım Efsun, ne istersem o olur imajı alıyorum" dedi. Ve kahkahalarla gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Düşmanlığı.
HumorKız öğrenci eviyle Erkek öğrenci evinin savaşıdır! • Gece yarısında alt komşusu yüksek sesle müzik açtığı için rahatsız olup, konuşmaya giden Efsun. Komşusunun, erkek öğrenci evi olduğunu bilmiyordu. |Tamamlandı.