Hisaki: ben öldürdüm...
Arminin bu son duyduğu şeyden sonra kulakları çınlamaya başladı. Yere çömelip kafasını aşağa eğdi. İki elinide kulaklarına götürüp kafasını sıkıca tuttu. Şuan çığlık atmak istermiş gibi inleyerek ağlamaya başladı. Sonra bu ağlayışın inlemesi koca bir ÇIĞLIĞA DÖNDÜ...
Eren: A-armin...
Armin: ığhhhh ığhhhh AĞHHHHHHHHHHH!!!!Armin kafasını yukarı doğru kaldırdı çığlık ata ata içindeki bütün sessizliği dışarı vurdu. Bağırarak ağlamaya devam etti. İçindeki bütün sessizlik, mutsuzluk, sabır, dayanılmaz acılar, çekilmeyecek çileler heleki bunca yaşadığı şeylere karşı sessiz kalınışını hepsini bütün çığlığıyla yaydı. Görenler onun nasıl acı çektiğini tahmin edebilirdi. Armin bunca zaman sessiz kaldı hemde büyük azim ve sabırla. Ama artık içindeki canavar uyandı ve armine büyük bir uyarı verdi. Armin daha fazla sabredemezdi bunca acıyı.
Armin daha sonra kendini topladı. Şuan içinde büyük bir intikam ateşi yükselmişti. Armin yavaşta yere tutunarak ayağa kalktı ve erene doğru yürüdü. Eren ise sessiz bir şekilde ne olucağını düşünmemeye çalıştı.Armin: çakmağı ver...
Eren: A-armin sen-
Armin: SANA ÇAKMAĞI VER DEDİM!!Eren ne kadar istemesede armine çakmağı verdi. Armin ise hisakiye doğru yürüdü ve ona birşeyler söylemeye başladı.
Armin: s-sen nasıl bu kadar acımasız biri olabiliyorsun...
Hisaki: Armin ben gerçekten-
Armin: SUS ARTIK!! SENİ DAHA FAZLA DUYMAK İSTEMİYORUM!!Armin gene ağlamaya başladı ve ağlayışıyla birlikte yüksek bir şekilde bağırdı.
Armin: BUMU SENİN SEVGİN! SENİN SEVGİ ANLAYIŞIN BUMU?
hisaki: ben gerçekten özür-
Armin: DİLEME ARTIK ÖZÜR!!Armin kendini yerden yere vurdu. Hem büyük çığlıklar attı hemde bağırarak hisakiye nedenini sordu.
Armin: senin bu dediğin şey ne sevgi nede aşk? Senin bu yaptığın düpe düz SAPIKLIK ŞİZOFRENLİK!!! S-sen nasıl bir insansın? Bunca zaman sana hiçbirşey demedim heleki hep sessiz kaldım. Ama sen bunu hep kötü amaçlı kullandın. Bana vurulmayacak darbeler vurdun. Namusumu elimden aldın. Şimdi senin ağzından ailem öldüğünü duyuyorum. Artık tek istediğim şey ne biliyormusun?
Armin gülmeye heleki kahkaha atmaya başladı sonra sözüne devam etti...
Burada seni öldürmeyi... Kanlarının dışarı yayılmasını. Tişörtüme senin o pis kanının sinmesini istiyorum ve acılar içinde çığlıklar attığını duymak istiyorum. Yani tek istediğim şey senin geberip gitmeni istiyorum...artık gerçekten bunu istiyorum.
Hisaki: ö-özür dilerim...
Armin: GEBER ARTIK!! YAŞAMANI İSTEMİYORUM...
Armin poşetten bir tane bıçak aldı. hisakiye doğru yavaş yavaş yürümeye başladı ve bu yürüyüşün arkasından kahkahalar atmaya başladı.
Hisaki: Armin lütfen y-yapma
Armin: GEBER!!!!o sırada Eren'in bunlar konuşurken çoktan aradığı ambulans geldi. Ve arkadan bıtane hemşire sessizce arminin arkasına yaklaşıp onu bayılttı. Armin tam hisakiye bıçağı saplıyacakken Hisaki bir kez daha kurtulmuştu ve arkadan hemşirenin geldiğini farketmemişti. Resmen arminin ne yapabileceğine odaklanmıştı.
Hemşire armini kucağına aldı. Onu aşağı indirdi ambulansa bindirmeye gitti. Eren ise hisaki ile ilgilenecekti ve arminin yerine onu kendi pataklayacaktı. Ama şuan zamanı değildi diye düşündü ve hisakiyi öylece bıraktı. Kendisi hemşirenin arkasından ambulansa doğru ilerledi. Eren ile Armin ambulansa bindi.
Hisaki ise sırıtmaya başladı. Yerde duran bıcağı almak için sandalyeyi devirdi ve ağzıyla bıçağı aldı ipi çözdü. Hisaki bir kez daha kaçabilmişti. Ama bu sefer başka bir planı vardı...Eren'den
Erenler ambulansla çoktan hastaneye gelmişti. Armini yatırdılar ve kriz geçirmesinden dolayı tedavi altına aldılar. Ona şuanlık sakinleştirici ve uyku hapı verdiler. Aradan 2 saat gibi bir zaman geçti. Hemşirelerden biri Eren'in yanına geldi.Eren: armini görebilir miyim?
Hemşire: malesef şuan hala sakinleşmedi. Size zarar verebilir
Eren: A-armin öyle birşey yapmaz
Hemşire: eren bey odama gelebilir mısınız? Bir konu hakkında sizden bilgi almak istiyorum.
Eren: tabikiEren hemşireyle birlikte doktorların kendilerine ait olan bir tane odaya gitti. Hemşire masasına oturdu ereninde karşısına oturmasını istedi ve birkaç bilgi almak için sorular sordu.
Hemşire: Armin bey daha önceden herhangi bir ilaç kullanıyormuydu?
Eren: ş-şey evet
Hemşire: ne gibi ilaçlardı?
Eren: bildiğim kadarıyla sakinleştirici ağrı kesici ve uyku ilacı gibi ilaçlar kullanıyordu.
Hemşire: hmm şimdi anlaşılıyor
Eren: N-ne anlaşılıyor
Hemşire: eren bey size bunu söylemem biraz ağır ve kabaca gelicek ama... Arminin bir süreliğine akıl hastanesinde tedavi görmesi gerekiyor
Eren: n-ne ama neden?
Hemşire: ne demek neden? Yaptığı hareketi gördüğümde delirmiş bir hali vardı ayrıca şimdi onu test edicez. eğer birşey kesinleşirse siz değil biz akıl hastanesine kendimiz göndericez.
Eren: a-ama
Hemşire: bakın arminin bu hali hiç normal değil. Hatta normaldende öte. Gördüğüm manzara beni bir o kadar korkuttu bir o kadarda bu çocuğu bu halinden kurtarmam gerektiğini düşündürdü. Bu yüzden sizdende ricam lütfen Armin bizim elimizde akıl hastanesi'ndeki doktorların emniyetinde kalsın. Onu bir süreliğine tedaviye alıp sakinleştirmemiz gerekiyor.
Eren: Anlıyorum.
Hemşire: anlayışınız için teşekkür ederim eren yeager...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Детектив / Триллер𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...