Armin ile eren birlikte oturuyordu. Eren arminle tanışmak istedi.
Eren: bu arada ben eren, eren yeager
Armin: bende Armin, Armin arlert
Eren: yanlızmısın?
Armin: sayılır
Eren: arkadaş olalımmı istersen?Armin şaşkınlıkla yanındaki esmer çocuğa baktı. Şaşırmıştı çünkü ilk kez biri arminle arkadaş olmayı seçmişti. Armin ise heyecanlı bir şekilde kekeledi.
Armin: o-olur
Eren: o zaman tenefüste seni bir arkadaşımla daha tanıştırmak isterim.
Armin: arkadaşınmı?
Eren: onunla önceden aynı sınıftaydık fakat sınıflarımız ayrıldı ve bende bu sınıfa düştüm. Ama hala konuşuyoruz kendisi bana karşı çok korumacıdır ama illaki seninle tanışıp, anlaşıcağına eminim.
Armin: pekalaZil çalmıştı. Ders saati gelmişti, herkes yerlerine geçmişti. İlk dersleri kimyaydı ve bugün tanışma günü olduğu için ders yapmayacaklardı. Kimya dersine Hanji zoe giriyordu.
Hanji: MERHABALAR!!!
bazıları:( geldi gene manyak kadın )
Hanji: yeni bir okul yılı ve yeni öğrencilerle tanışmak için çok heyecanlıyım. Ben kimya hocanız Hanji zoe. Bundan sonra kimya dersleri birlikte geçiricez. Bugün tanışma günü olduğu için sadece bu ders isimlerinizi ve nerden geldiğinizi öğrenicem. listeden başlayalım. Listenin ilk sırasında Annie Leonhart var.Annie bıkkın bir şekilde kalktı ve tahtaya çıkıp kendini tanıttı. Sağ elini kalbinin olduğu bölgeye, gögüs bölgesine koyup kendini tanıtmaya başladı.
.
Annie: ben Annie Leonhart 4 yıldır bu lisedeyim.Sonra ise Armin arlert kalktı.
Hanji: sırada Armin arlert var.Armin'de tahtaya çıkıp kendini tanıtmaya geçti. Sağ elini Annienin yaptığı gibi göğsüne koyup kendini tanıtmaya başladı.
Armin: Merhabalar ben Armin arlert. Bu lisede yeniyim, kolejden geliyorum. Umarım bu sene birlikte iyi geçirmeye çalışırız.
Armin de yerine geçti. Şimdi aynı şekilde bertholdt'ta kendini tanıtmaya geçti.
Bertholdt: Merhabalar benim adım Bertholdt Hoover Annie gibi bende 4 senedir buradayım. İyi geçirmeye çalışırız umarım.
Hanji: tm buyur otur bartholt
Bertholdt: şey bertholdt hocam.
Hanji: bende öyle dedim zaten bertold.
Bertholdt: ( Allahım gene başladık )Herkes gülerken Bertholdt sıkılmış bir şekilde yerine geçti.
Sırada Connie vardı. Conniede tahtaya çıktı ve kendini tanıttı fakat elini yanlış yere koydu. Sol elini diğer göğsüne koydu ve hanji hoca onu uyardı.Connie: herneyse MERHABA BEN CONNİE SPRİNGER!!! BU SENE YENİYİM!!!.
Hanji: evladım bağırmana gerek yoktu ama neyse.
Connie: gaza geldim hocam napim.O sırada sashayı gülme krizi tuttu. Jean ise sashayı susturdu.
Jean: sasha sus herkes sana bakıyo
Sasha: ay napim ya üfff gene acıktım he
Jean: zıkkımın kökünü yeConnie havalı bir şekilde yerine oturdu. Sırada Eren yeager vardı.
Eren: merhabalar ben Eren yeager. Bu lisede bende yeniyim. Meslek lisesi'nden geldim. Umarım burada iyi geçirmeye çalışırız.
Diğerleride kendini tanıtıp yerlerine geçtiler. İlk ders kimyaydı, herkes birbirini tanıttı. konuştular, sohbet ettiler öylede bu ders bitti.
Tenefüs zili!
Eren: hadi gel Armin seni arkadaşımla tanıştıracaktım.
Armin: doğru gidelim o zamanİkisi birlikte 12/E, ye gittiler. Eren'in tanıştırmak istediği arkadaşı mikasa ackerman'dı. Eren mikasayı çağırdı.
Eren: Oi mikasa!
Mikasa: hah e-erenMikasa Eren'in yanına geldi.
Mikasa: merhaba eren kusura bakma tahtayı yazdığım için yanına gelemedim.
Eren: sorun değil ayrıca seni yeni arkadaşımla tanıştırıcam
Armin: M-merhaba
Mikasa: merhaba ben mikasa ackerman senin adın ne?
Armin: Armin arlert
Mikasa: sende bu lisede yenisin galiba
Armin: evet
Eren: yeni sınıfından memnunmusun mikasa.
Mikasa: hah bu sınıfmı aslında müdür beni senin sınıfına 12/C ye alacaktı. fakat öğrenci listesi karışmış bugünlük bu sınıftayım müdür bey yarına kadar halledicem dedi.
Eren: iyi o zaman
Armin: bahçeye inelimmi?
Mikasa/eren: olurÜçlü bahçeye inip dolaştılar sonra zil çaldı üçüde sınıflarına geçti.
Armin: gerçekten mikasa dediğin gibi çok iyi biri
Eren: şuanlık sana alıştıysa yakında senide korumaya başlar.
Armin: ackerman soyundan olduğu içinmi bu kadar korumacı
Eren: binevi Levi hocayla aynı Soydan
Armin: hah biyoloji hocasımı?
Eren: evet ayrıca ikiside baya güçlü ve korkunçlar. Sinirlendikleri hallerini gördüğünde altına yaparsın.
Armin: bu yüzden bu kadar korumacı öyle değilmi?
Eren: evetİkiside sınıfa gelmişti ve herkes hanji hoca gelince yerlerine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Gizem / Gerilim𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...