Arminin vücudunda bir yara izi vardı. Bu izin nerden geldiğini bir türlü anlayamamıştı Armin. Fakat bu iz sadece vücudunda değil, kollarında, bacaklarında ve boğazındada vardı. Armin bu izin nereden geldiğini bilmiyordu' ama erenin görmesinide bir yandan istemiyordu.
Armin yarın işe gidicem bahanesiyle doktora gitmeye karar verdi. Akşam oldu. Armin akşam yemeği hazırlamaya koyuldu fakat karnına bir ağrı girdi. Armin bir elini tezgaha diğer elinide karnına koydu. ne olduğunu anlamaya çalışır şekilde düşündü ve bir yandan da karnına giren ağrıyla derin derin nefesler vermeye başladı. Eren mutfağa su içmeye gitti fakat armini bu halde görünce bir anlık endişe ve panikle armine ne olduğunu sordu?
Eren: Armin bir sorunmu var?
Armin: ş-şey karnıma hafif ağrı girdi.Armin zorlanarak elini tezgahtan çekti ve erene doğru döndü.
Eren: Armin iyi olduğuna eminmisin?
Armin erenin sorduğu soruya evet anlamınca baş salladı ve lavaboya gitmesi gerektiğini söyledi.
Armin lavaboya geldi. Tişörtünü çıkardı aynadan vücudundaki yaralara baktı. Fakat yaralar dahada artmıştı. Armin bir anlık endişe ile ne yapması gerektiğini düşündü. Yarın kesin doktora gitmeliydi ve bunu eren öğrenmemeliydi.Armin hiçbirşeyi umursamadan tişörtünü geri giydi ve erenin yanına indi. Armin koltuğa oturdu. Eren ise armine arkadan sarıldı.
Armin: A-a e-eren
Eren: bugün biraz eğlenelimmi ne dersin?Armin suratını astı ve erene cevap verdi.
Armin: E-eren bugün yapmayalım...kendimi iyi hissetmiyorum.
Eren: Ama a-armin
Armin: Eren lütfen ısrar etme!Armin o anki siniriyle ayağa kalktı ve yatak odasına çıktı. Odasına girdi ve kapıyı kitledi. Eren ise hala ne olduğunu anlamadı ve bir yandanda Armine kırılmıştı. Arminin yanına odaya çıktı. Odanın kapısını tıklattı.
Armin: Eren gelme istemiyorum.
Eren: Armin battaniye alıcam.Armin fazla üstlenmedi ve kapıyı açtı. Geri yatağına yattı. Eren battaniyesini almadan önce yatağın bir köşesine oturdu ve arminin ayağını okşamaya başladı. Eren durgun bir şekilde
Eren: sevgilim...neyin var?
Armin ağlamaklı oldu.
Armin: B-birşeyim yok eren b-ben iyiyim.
Eren bir anda ağlamaya başladı.
Eren: sana inanmıyorum...
Armin Eren'in ağlamaklı sesini duyunca ayağa kalktı.
Armin: eren sen neden ağlıyorsun?
Eren: Armin bana yalan söylediğini biliyorum. Söylesene ne olduğunu?Armin daha fazla dayanamıyordu. Eğer erene durumunu şuan söylemezse daha çok üzülecekti eren.
Eren: Armin cevap versene?
Armin: tamam eren sana nolduğunu göstericem.Armin ayağa kalktı. Eren'in önüne geçti.
Eren: A-armin
Armin derin bir nefes aldı ve tişörtünü çıkardı. Eren gördüğü şeyle gözleri dahada yaşardı. Armin ise yavaş yavaş gözyaşları dökmeye başladı.
Eren: S-sen bana neden bunu söylemedin...
Armin: çünkü...senin üzülmeni istemedim. Kendim halledebilirim diye düşündüm.Eren ayağa kalktı ve arminin arkasına geçip ona sarıldı. Onun omzundaki morarmış yere tatlı bir öpücük verdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Misterio / Suspenso𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...