(17. Bayılma)

46 8 22
                                    

Hisaki miaru 19 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hisaki miaru
19 yaşında

Armin: S-SEN!!
Hisaki: ağhhh Armin sendemi bu okuldaydın?
Jean: tanışıyormusunuz?
Hisaki: arminle kolejde aynı sınıftaydık birlikte çok güzel günlerimiz oldu. değilmi Armin?

Arminin dili tutulmuştu. Konuşamayacak hale gelmişti resmen elleri titremeye sanki çığlık atmak istermiş gibi boğazı düğümlenmeye başladı. Armin iki eliyle'de başını tuttu ve kendini sakinleştirmeye çalıştı şuan kriz geçirebilirdi.
Arminin şuan tek istediği bu sınıftan koşarak kaçmaktı.
Erwin hoca bunu farketti ve armine seslendi

Erwin: Armin iyimisin lavaboya gitmek istermisin?
Hisaki: ağhhh Armin beni gördüğün için heyecanlandınmı?
Armin: s-sen... n-neden... B-bu-

Eren arminin bu halini görünce daha fazla dayanamadı. Sıktığı eli masaya vurarak ayağa kalktı.

Eren: hocam ben armini lavaboya götürebilirmiyim?
Erwin: tabiki eren gidebilirsiniz

Eren arminin kolundan tutup çekiştirmeye başladı. Onu sürükleyerek lavaboya götürdü hisaki ise bir yandan sırıtmaya başladı. Hisaki içinden şunları söyledi.

Hisaki( ağhhh zavallı Armin benden kaçışın yok)

Eren ile Armin birlikte lavaboya geldiler. Armin erenin elini bıraktı ve boğazını yaralayacak şekilde kaşımaya başladı. Bağırarak çığlık atarak ağlamaya başladı Armin. Eren daha fazla dayanamıyordu arminin bu halini daha fazla görmek istemiyordu.

Armin: AĞHHH O-O ARTIK BURDA BURADAN KAÇMAM GEREKİYOR N-NEDEN BEN!
eren: Armin.
Armin: OFFF BURAYI NEREDEN ÖĞRENDİ O?
Eren: Armin?
Armin: DOĞRU KAÇMALIYIM TEK ÇÖZÜM-
Eren: ARMİN!
Armin: NE!!

eren armine yaklaştı ve onun iki elinide nazikçe tuttu Armin ise hala yere bakıyordu.

Eren: Armin yüzüme bak.
Armin: i-istemiyorum...
Eren: Armin yüzüme bak lütfen

Armin yavaşça kafasını kaldırıp erene baktı. Eren ise armine hafif gülümsedi.

Eren: Armin artık hisaki'den korkmana gerek yok ve kaçmana'da gerek yok çünkü senin yanında ben varım. Sana hiçbişey yapamaz artık Armin bu yüzden sakın korkma güçlü ol tamammı?
Armin: eren sen... Sen hisakiyi tanımıyorsun onu tanımadan nasıl böyle birşey söylersin o bu hayatta ki en acımasız insanlardan biri hatta ben onu insan olarakta kabul etmiyorum kendisi tam bir şeytan eren onunla uğraşırsan... Kim bilir sana napar bu yüzden lütfen eren buradan kaç-
Eren: Armin kaçsan bile seni hep takip edicektir bu yüzden sana diyorumki ona haddini bildirmemiz gerekiyor yoksa akıllanmıcak
Armin: nasıl yapcaksın peki intikamı?
Eren: ilerde öğrenirsin

Armin bir anda sakinleşti ve eren'e sımsıkı sarıldı. Arminin içi rahatlamıştı güvende olduğunu hissetmek onu mutlu etmişti ama bir yandan da eren'e birşey olacak diye endişeleniyordu. Armin elini yüzünü yıkadı daha sonra ikisi birlikte sınıfa gitti. Gittiklerinde çoktan ders başlamıştı eren ile armin sıralarına geçti ve dersi dinlemeye başladı. Armin bir türlü derse odaklanamıyordu çünkü hisakinin gözleri onun üzerindeydi. Ne kadar korksa'da eren arminin elini sıkıca tuttu ve fısıldayarak.

Eren: sakın korkma armin ben varım
Armin: t-tm

20 dakika sonra tenefüs çaldı eren ile armin sıralarının altından okuma kitaplarını çıkarıp kitap okumaya başladılar. Hisakinin içinde ise huysuzluk sabırsızlık vuruluyordu. Hisaki sinirlenmeye başladı sabretmeye çalıştı. İçinden milyonlarca küfür yağdırdı.

Hisaki: şu siktiğimin oğlu bir türlü arminin yanından ayrılmıyor ama ben ona napması gerektiğini iyi bilirim. Çıkışta görücem seni eren yeager...

Çıkış saati gelir herkes çantalarını alıp okuldan ayrılır. Hisaki ise ereni bahçe önünde bekler. Hisaki ilk önce ereni sakince yanına çağıracaktır sonra ise gereken konuşmayı yapcaktı. Eren ile armin bahçeye el ele tutuşarak çıktı hisakinin ise sinirden eli ayağı titremeye başladı. Hisaki eren ile arminin yanına yaklaştı. Ve hisaki sakin bir tavırla

Hisaki: merhabalar
Eren: merhaba
Hisaki: armin bugün sana dediklerim için özür dilerim
Armin: ö-önemli değil ama-
Eren: neden özür dileme gereği duydun hisaki
Hisaki: yaptığım hatanın farkına vardım.
Eren: gerçekten geri beyinlilerin bazı hataları geç aldırmalarına inanmazdım ama senin gibi biri bunu bana kanıtlamış oldu. sağol hisaki

Hisaki dahada sinirlendi resmen sinirden yumruğunu sıkıyordu fakat gene sakince.

Hisaki: demek öyle eren... Peki eren daha sana inandırmam gereken çok şeyler var

Hisaki armine ters ters sırıtarak baktı daha sonra sözüne devam etti

Hisaki: aslında biz Arminle eskiden sevgiliydik desem buna inanırmıydın eren yeager
Armin: N-ne hay-
Eren: gerçekten inanmazdım çünkü senin gibi nefsini koruyamayan insanlar fazlasıyla akli denge sorunları yaşar ve karşısındakilere zarar verir öyle değilmi?
Hisaki: e-eren gerçekten fazlasıyla cesur birisin ama şuan bir kumarın içindesin ve ben bu kumarı senden söke söke alıp bitirebileceğim bir oyun olarak seçtim. Yerinde olsam yol yakınken geri dönerdim.
Eren: niye geri döneyim... ha doğru pardon sen daha adam toplayıp kabadayılık yapmaya başlamadın değilmi?
Hisaki: benim adama ihtiyacım yok istesem leşini buraya sererim
Armin: d-durun artık...
Eren: pekala deneyelim o zaman kim kimin leşini seriyor he ne dersin kumara başlamadan bitirebilirim.
Armin: n-ne h-hayı-
Eren: Armin sen çekil bu işi halledicem.

Arminin bir anda başı dönmeye başladı şuan etraf fazlasıyla gergindi. gene geçmişteki olan şeyler aklına gelince dayanamayacak hale geldi. Armin dayanmaya çalışıyordu.

Hisaki: heheeheheh s-seni küçük pislik
Eren: gel bakalım

Bu ikisi tam kavgaya başlayacakken. Arminin bir anda gözleri karardı ve yere yığıldı. Eren ise armini görünce gözleri fal taşı gibi açarak Armin diye bağırdı.

Eren: ARMİĞHHHHHH!!!!

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin