Armin: evet eren bu parti senin içindi. Sırf sen kendi doğum gününü kutlama fırsatı bulamadığın için sana topluca böyle birşey hazırlamak istedik.
Eren: ehüğ
Jean: off martı boku ne ağladın be yeterHerkes gülmeye başlar. Bunlar konuşup kavga ederken mikasa çoktan pastayı getirir Sashanın ise heyecandan ağzının suyu akar. Hepsi bir araya toplanıp Eren'in mumu üflemesini bekler.
Sasha: hadi hadi üfleeee!
Connie: sakin amk
Jean: ulan gagalı piç üfle şu pastayı ne naz yaptın
Eren: olm durun amınakoyim bir dilek tutmama izin vermiyonuz
Jean: ulan piç kurusu dilek tutarken bir saattemi tutuyon amcık
Eren: ne bilim amk sanki her zaman dilek tutma fırsatı buluyom dur tutcam dileğimi2 dakika sonra
Eren: heh buldum
Eren pastayı üfler. Sasha tam pastaya saldıracakken mikasa onu ani bir refleksle yakalar.
Mikasa: yavaş ol Sasha ilk önce herkese bölüşücem
Sasha: ama ama-
Mikasa: tamam söz sana en büyük dilimi verecem
Sasha: anlaştıkMikasa pastayı keserken Armin Eren'in yanına gidip arkasından sarılır ve Eren'in kulağına uzanıp fısıldayarak şunu der.
Armin: eren...
Eren ise arminin sesini duyunca bir an heyecanlandı ve ona mırıldanacak şekilde cevap verdi.
Eren: e-efendim Armin
sesini biraz daha kısarak
Armin: dileğin neydi?
Eren arminin dediği şeyle bir an panikledi. Dileğini nasıl söyleyebilirdiki sonuçta dilediği şey Arminle birlikte olmaktı...
Eren: A-armin şey
Armin gülmeye başlar
Armin: evet eren dinliyorum...
Eren: d-dileğimi burada söyleyememArmin dudağını ısırdı ve erenin kulağına gene fısıldadı.
Armin: bugün benim evimde söylemek istermisin?...
Eren ise arminin bu dediğinden sonra kalbi daha hızlı atmaya başladı. Ne diyeceğini bilemez oldu bir an dili tutuldu ve yutkunup kekeleyerek armine şunu dedi.
Eren: o-olur
Armin ise sırıtır ve erene son birşey daha demek ister. Gene fısıldadı ve...
Armin: peki madem kabul ettin... sana asıl vermek istediğim hediye evimde...
Erene bunu dedikten sonra. Eren'in kulağına dahada yakınlaşıp dudağıyla kulak memesini öptü ve erenin yanından uzaklaştı. Eren ise bir an gene heyecanlandı ve yüzü kızardı. Jean ise ereni farketti ve
Jean: noldu olm sana bir an kızardın
Armin ise gene sırıttı bu ikisi dinliyordu Jean ise armine döndü.
Jean: Armin erene noldu?
Armin: bilmem ateşi çıktı herhalde
Jean: eminmisin?
Armin: bilmiyorum JeanJean ne olduğunu anlamadı ama sonra Connielerin yanına gitti.
Sasha ise elinde 2 şişeyle salona geldi.Sasha: bakın size ne getirdim!!!
Armin: Sasha cidden mi? Herkese içkimi içireceksin.
Sasha: bugün biraz kafamızın dağılmasını istedim.Sasha herkese bir bardak dağıttıktan sonra en son eren ve arminede verecekti. Armin ile eren sohbet ederken Sasha ikisinede birer bardak uzattı.
Eren/Armin: Sasha biz içmiyoruz.
Sasha: hadi bugün özel birgün hepimiz içicez sizde için hadi alın şu bardaklarıSasha iki bardağıda eren ile armine uzatır.
Sasha: bb
Eren ile armin ne yapacağını bilemedi. İkiside hayatında hiç içki içmedi ikiside kendisine neler olacağını bilmiyordu.
Armin düşünmeyi bıraktı ve bardağı ağzına dikti. Eren ise endişeli bir ifadeyleEren: A-armin?
Armin: aaaa Bu nEyDi yİahhArmin bunu bağırarak söylemişti ve Herkes armine bakıyordu. Eren ise armine birşey olmasından endişeliydi. Armin bakan herkese
Armin: nE bAKıyoN yArrAğğM
Eren ise daha ağzına sürmediği bardağı masaya bıraktı ve arminin kolunu tuttu ve ona seslendi.
Eren: Armin bu kadar yeter hadi eve gidiyoruz
Armin: nE EvMi?
Eren: evet ev
Armin: AmA DaHA karPuZ keseCEktikEren sırıttı ve arminin kulağına eğilip ona fısıldadı.
Eren: hani bana sürprizin var diyordun yoksa göstermeyecek misin?
Armin: b-ben...
Eren: neyse BİZ ARTIK EVE GİDİYORUZ HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM MİKASA VE HERKESE HEDİYELER İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM!!
mikasa: a-ama eren daha hediyele-
Eren: dursun yarın senden alırım hepsiniEren arminin kolundan çekti ikiside ayakkabılarını giydi ve evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Mystère / Thriller𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...