Uyarı: Arkadaşlar bu bölümdede smut olucak. Rahatsız olacaklar varsa geçebilirler.
Armin: Hadi evimize gidelim...
İkili birlikte eve doğru ilerlediler. En sonunda eve geldiler. Bu ikisi birlikte koltuklara geçtiler.
Eren: evin güzelmiş Armin
Armin: teşekkür ederim ama evin değil evimiz demeni istiyorum. Çünkü bu ev ikimizin evi...
Eren: pekala
Armin: Eren sana inanamıyorum!Eren armine tip tip baktı.
Eren: noldu lan
Armin: saçını uzatmışsın?Eren saçından bir tutam aldı Ve nerede sorun olduğuna baktı. sonra kafasını armine çevirdi.
Eren: sorun nerde onu anlamadım Armin?
Armin: saçların uzun olduğu için yerlere dökülecek hep
Eren: sorun bumu gerçekten...?
Armin: ben onu bunu bilmem...yerde bi saç teli görürsem bütün evi sana temizletirim.
Eren: yo
Armin: EREN!
Eren: off iyi be. Bu arada birşey dicem?
Armin: de eren?
Eren: sen neden saçını kestin?
Armin: iş yaparken çok rahatsız ediyordu bende keseyim dedim.
Eren: pekiArmin ayağa kalktı.
Eren: nereye?
Armin: yemek hazırlıcam... Açıktım.
Eren: pekala gel birlikte hazırlayalım.
Armin: tamamİkisi birlikte mutfağa geçtiler. Armin çekmeceden erişte çıkardı.
Eren: hazır eriştemi yiyeceksin?
Armin: evet sanada yapayımmı bir paket?
Eren: olurArmin erişte kutusunu açtı. Ocak'taki demliği aldı ve içine şu koyup ocağa kaynatmaya koydu. O sırada eren armine yaklaştı ve arkasından sarıldı.
Armin: E-eren?
Eren: sen devam et...Armin Ocak'taki suyun kaynamasını bekledi. Eren ise arminin boynuna yumuşak, tatlı öpücükler veriyordu. Armin ise erenin bu hareketinden dolayı zorlu nefesler vermeye başladı. Arminin yüzü hafiften kızardı. Eren ise elini arminin beline götürdü ve gömleğinden içeri soktu. Arminin minik kaslarını okşamaya başladı. Armin iki elinide tezgaha koydu ve erenin bu yaptığı hareketlerden dolayı derin nefesler alıp veriyordu. Eren arminin kulağına birşeyler fısıldadı.
Eren: seni...o kadar çok özledim ki
Armin: b-bende
Eren: Armin...Eren işleri biraz daha zorlaştırdı ve elini arminin bacak arasına götürdü. Orayı okşamaya başladı. Arminin ise ağzından inlemeler çıkıyordu.
Armin: Ağhhh e-eren...
Bu hareketten dolayı Armin kalçasını erene doğru itti.
Armin: e-eren daha fazla dayanamıyorum...
Eren: o zaman...Eren ocağı kapattı. Armin ise
Armin: E-eren napıyorsun?
Eren: yemeğimizi sonra yeriz şimdi biraz eğlenicez...Eren armini kendine doğru çevirdi ve onu kucağına aldı.
Eren: doğru yatak odasına...
Armin: pekalaİkisi merdivenlerden yukarı çıktı. Odaya girdiler. Eren tam armini kucağından indirip yatağa bırakacakken armin beklemesini işaret etti.
Armin: üzerimdekilerle olmaz. Bekle geceliğimi giyeyim.
Yazar( sanırsın evde sürekli gecelikle geziyor aq )
Armin mavi bir gecelikle erenin yanına geldi.
Yazar( bu arada gecelik kadınların şu giydiği dantelli geceliklerden değil)
Eren yatakta uzanmıştı. Armin ise erenin yanına geldi ve yatağa çıkıp erenin kucağına oturdu. Armin erenin bacak arasına oturduğu için oradaki şişkinlikle beraber midesinde kelebekler uçuşmaya başladı ve ağzından küçük bir inleme kaçırdı.
Armin: A-ağh
Armin erenin üzerinde sürtünmeye başladı. Her sürtünüşünde ağzından tahrik edici bir inleme çıkıyordu. Armin bu sürtünmeyi sırf ereni azdırmak amaçlı yapıyordu. alttaki şişkinlik sayesinde neredeyse kendisininkide sertleşmişti.
Eren: A-armin...
Erenin yüzü kıpkırmızı oldu ve daha fazla dayanamadı. Armini üzerinden kaldırıp onu yatağa düz bir şekilde yatırdı. Armin ise erenin hamlelerini bekledi ve eren öne atıldı. Eren kendi dudağını armininkine bastırdı ve uzun bir öpüşmeye başladılar. Bu öpüşmenin arasına dillerde girmeye başlayınca iş çoktan çığrından çıkmıştı. Eren dudağını çekti ve armine baktı. Arminin yüzü kıpkırmızı olmuştu, hafif terlemişti terlemesi yüzünden altın sarısı saçları yüzüne yapışmıştı ve dudakları pespembe olmuştu öpüşmekten dolayı yüzüde mayışmıştı. Eren arminin bu halini görünce
Eren: A-armin...mükemmel görünüyorsun...
Armin erenin bu dediğini duyunca yüzü daha da kızardı. Yüzü şuan bir domatesten ibaretti. Eren ise küçük bir kahkaha çıkardı ağzından.
Eren: Tanrım utandığın zaman dahada tatlı oluyorsun.
Armin erene o küçük elleriyle bıtane vurdu.
Armin: GÜLMESENE! BAŞLADIĞIN İŞİ BİTİR.
eren: ayy tm tmEren arminin altını çıkardı ve o küçük emaneti ağzına aldı. Armin kafasını geriye yasladı ve kocaman bir inleme çıkardı. Eren git gel yaparak armini daha da çıldırtıyordu Armin ise dilini hafiften çıkarmış inlemeye devam ediyordu. Arminin altı dahada sertleşti ve erenin ağzına boşaldı. Eren ağzındakini yuttu ve kendi pantolonunu çıkarıp armini ters döndürdü.
Armin: N-ne Domalarak mı yapıcam?
Eren: evetEren daha hiç beklemeden pantolonunu ve boxerını çıkarır, çıkarmaz armine soktu. Armin ise kocaman bir çığlık attı.
Yazar( öldü amk)
Eren git gel yapmaya başladı. Armin ise bunun acısı yüzünden ağlıyordu.
Armin: E-eren lütfen d-dur...
Eren: merak etme zevk noktanı bulunca geçicek acısıEren biraz daha devam etti ve zevk noktasını buldu. Armin ise sakinleşti ve ağlaması durdu. Şuan acayip zevk alıyordu ve erene daha hızlı olması için yalvarıyordu.
Armin: E-eren D-daha hızlı
Eren dahada hızlandı ve kendiside inlemeler çıkardı. Şuan ikiside zevk'in doruklarını yaşıyordu. Eren daha fazla dayanamadı ve boşaldı. Arminin ise ağzından uzunca bir inleme çıktı.
Eren arminin içinden çıktı Armin ise yorgunluktan bayılmıştı.
Eren: A-ARMİN?!
Armin fazla zevk aldığından dolayı düşüp bayılmıştı eren ise armini kendisine doğru çevirdi. Arminin yüzü şuanda kıpkırmızıydı ve gözyaşları sel olmuştu.
Eren: bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum Armin...
Selamke
Bu aralar baya bir bölüm atmadığımı farkettim.
Bu yüzden size kocaman bir smut bölümü hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Mistério / Suspense𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...