(7. uyku problemi)

51 8 19
                                    

Armin ile eren mesajlaşmaları bittikten sonra bütün mesajları tekrar okuyup gülme krizine girmişlerdi. Eren'in hafiften uykusu gelmişti ve yarın okul için erken kalkması gerekirdi.

Eren: Armin benim uykum geldi saatte baya geç oldu
Armin: geçmi? Eren saat daha 10:30 bu kadar erkenmi yatıyorsun hep?
Eren: okul günleri normalde 10:00 da yatarım ama tatil günleri full bilgisayar oyunları oynadığım için 3 te falan yatarım.
Armin: peki zaten benimde hafiften uykum gelmişti. O zaman sen benim yatağımda yat ben salonda koltukta yatarım.
Eren: hayır kabul edemem sen yatakta yat ben burada mışıl mışıl uyurum
Armin: ama sen misafirsin geç benim yatağımda yat işte
Eren: bişey olmaz koltukta uyumaya alışığım zaten
Armin: (madem böyle olmuyor o zaman başka bir fikrim var) eren?
Eren: buyur Armin?
Armin: aklıma bir fikir geldi ama hiç hoşuna gitmiycek
Eren: ne fikri?
Armin: b-birlikte yatsak?

Armin bunu derken utancından yüzü kızarmıştı ve kekekeyerek söylemişti. Eren ise arminin dediği soruya hem şaşırmıştı hemde sakince yanıt vermişti.

Eren: olur ama sen rahatsız olmazmısın?
Armin: neden olayımki?
Eren: yani kusura bakma ama camış gibi yatarım. yayıla yayıla yattığım için seni rahatsızda ederim ya ondan.( y:olm çok komik geldi)

Armin Eren'in bu dediğinden sonra gülme krizine girmişti. Eren ise hafiften sırıttı ve şunu dedi.

Eren: doğru diyom ha valla gece sakın deme bana ( eren sen nasıl yatıyorsun diye heryere yayıldın ) dersin falan aman ha
Armin: ayyy ayy dur eren hahahahahahhah
Eren: olm sakin ol lan o nasıl bir gülüş anıra anıra gülüyon
Armin: offf eren dur tm yeter ha hadi yatağa
Eren: ee birlikte yatıyoz dimi?

Eren bunu sırıtarak söylemişti. Armin ise erene ters ters baktı ve şunu dedi.

Armin: tabi tabi aynı yatakta yatcaz ama araya yastık koyucaz öyle yatıcaz tm mı?
Eren: peki

İkisi çoktan yatağı bitirmişti ve birlikte uyumaya başlamıştı. Armin ise eren uyuduktan sonra çantasını hazırladı ve çalışma masasına oturup günlüğüne birşeyler yazmaya başladı.

Sevgili günlük...
Hayalime ortak olacak birini buldum. Onun adı erendi. Kendisi ile daha bugün çalıştık ve birlikte çok güzel birgün geçirdik. Okulun ilk gününden ilk arkadaşımla tanışmak beni bir o kadar şaşırtmıştı ve mutlu da etmişti. Ve ikinci yeni bir arkadaş daha edinmiştim onun adıda mikasaydı. Kendisi korumacıdır ama gerçekten anlaşabileceğim bir arkadaştı. Bu ikisiyle bu yılımı güzel geçirmeyi düşünüyorum. Ve yarın yeni bir gün için sabırsızlanıyorum...

Armin günlüğüne bunları yazdıktan sonra dolaptan 3 tane yastık çıkardı ve yatağın ortasına yastıkları düz bir şekilde dizdi. Kendiside huzurla uykusuna geçti.

Sabah olur.

Armin: HEY EREN!!!

Eren uykulu bir sesle

Eren: noldu Armin...
Armin: okula geç kalıyoruz kalksana artık
Eren: NE!! NİYE SÖYLEMEDİN!!
Armin: sana 5 dakika içinde uyanmanı söylemiştim eren.
Eren: offf bugünün ders kitapları da yanımda değil napıcam ben ya
Armin: birşey olmaz zaten şansına bugünki dersler gene aynı o yüzden sorun olmicağına eminim.
Eren: iyide ben ne giyicem okul için
Armin: benimkilerden giyersin
Eren: sence seninkiler bana olurmu?
Armin: niye olmasın?
Eren: senin bedenin küçük çünkü

Eren gülmeye başladı

Armin: n-ne alakası var hem ben bol giyiyorum olur sana benimkiler.

Eren: eh peki o zaman sen ver bana ben giyerim
Armin: hiç uğraşamam dolabımdan sen seç giy ben aşağıda bekliyorum ayrıca hızlı ol yoksa kafanı kırarım!
Eren: off iyi be

Eren üzerine beyaz bir t-shirt, altınada siyah bir eşortman giydi. Ve her zamanki yaptığı saçını bağladı. aşağıya arminin yanına indi. ( bu nasıl bir cümle aq)

Armin: sağol sayende ağaç oldum😁Eren: istersen balta ol bu en hızlı hazırlanmamdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Armin: sağol sayende ağaç oldum😁
Eren: istersen balta ol bu en hızlı hazırlanmamdı.
Armin: bu hızlı hazırlanmansa yavaş olanını düşünemiyorum...
Eren: neyse çok konuşma sarı civciv seni
Armin: sarı civciv mi?
Eren: noldu beğenemedinmi?
Armin: yanı şaşırdım... Neyse hadi gidelim ilk ders Levi hocanın dersi
Eren: LAN!
Armin: noldu?
Eren: ARMİN NİYE SÖYLEMEDİN!
Armin: neyi aq
Eren: LEVİ HOCANIN DERSİ OLDUĞUNU?
Armin: bilmem o zaman aklıma gelmedi.
Eren: ulan sen varya KOŞ KOŞ KOŞŞŞŞŞ!!!

ikisi birlikte koşarak okulun yolunu tutmuştu. İkiside nefes nefese okula gelmişti ve hızlıca sınıfa girdiler. fakat girmeden önce kapıyı iki kez tıktıkladılar çünkü Levi hoca çoktan derse  başlamıştı.

Levi: gir!

Eren ile Armin sınıfa girer

Levi: Oİ siz iki veletler bu saatte kadar neredeydiniz!
Eren: aslınd-
Armin: gerçekten çok üzgünüz Levi sensei Eren'in dün gece ateşi çıkmıştı o yüzden bu sabaha kadar zar zor kalktı sonra bende geç kaldım çünkü bende biraz geç uyandım o yüzden ikimizde karşılaşınca birlikte geldik.
Levi: tch* bidaha olmasın veletler şimdi geçin yerlerinize

Eren ile Armin yerlerine geçti daha sonra Levi hoca derse başladı. Levi hoca biyoloji öğretmeniydi ve ondan daha iyi biyolojiyi anlatabilecek bir hoca yoktu.
.
.
.
Neyseki bu günüde birlikte güzel bir şekilde geçirdiler, herkes evlerine dağıldı...

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin