Eren arminin üzerindeki tişörtü çıkardı ve arminin birazcık tahrik olması için meme uçlarını emmeye başladı.
Armin: ığhhh e-eren ben....
Armin erenin her yalayışında belini geriyor ve kafasını geri atıyor. Ama eren onu durduruyor ve Armin bu yüzden hareket edemiyor. Daha sonra eren armine sürtünmeye başlıyor. Armin ise ağzı açık bir şekilde inlemelerini arttırıyor. Armin erenin dudağına yapışıyor, araya dillerde girince iş çığrından çıkıyor.
Armin: Ağhh...E-eren... Ş-şuan ben...
Eren: söyle güzelim?
Armin: l-lütfen devam ett...Eren daha sonra arminin boynuna geçip boynunu ısırıyor ve ısırışında boynunda küçük küçük izler çıkıyor.
Eren: canın yanıyormu?
Armin: E-evet ama önemli değil sadece...devam etEren kendi üstündeki gömleğini çıkarıyor ve bir köşeye atıyor. erenin vücudunu her görüşünde Armin hayranlıkla kas bölgelerini inceliyor. Eren bir beden öğretmeniydi ve bu vücut ona fazlasıyla yakışıyordu. Eren daha fazla dayanamadığı için komidinin içinden bir tane krem çıkarıyor.
Eren: Armin altını çıkar
Armin sorgulamadan altını çıkarıyor. Bacak arasını erene açıyor.
Eren: canının yanmaması için krem kullanıcam.
Armin: e-eren aslında kreme ge-
Eren: henüz iyileşmedin bu yüzden şimdilik krem kullanıcam.Armin onaylar biçimde kafa sallar erende deliğe kremi sürer ve parmaklarıyla git gel yapar. Armin erenin bu hareketinden dolayı dilini hafif dışarı çıkarır ve inlemeye başlar.
Eren işini bitirdikten sonra kendi pantolonunu ve boxerını çıkarır armine yavaştan hazırlıklı bir şekilde sokmaya başlar.
Ereninki armine tam girdiğinde Armin gözlerini kapatır ve bu anın keyfini çıkarır.Bu şekilde birazcık eğlenirler ve işleri Bitince ikiside duşa girer.
Sabah olur.
-Havalimanındalar-
Armin: Eren dünki gece için sana minnetarım...
Eren: bende sana Armin...senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım
Armin: ne zaman geri döneceksin?
Eren: 6 ay sonra ve merak etme düğünümüze yetişicem...
Armin: peki...
Eren: malesef senide yanıma almak isterdim, birlikte olalım isterdim ama orada çok yoğun olucam. Benim için sakın üzülme ve ben yokken eğlenmenin keyfine bak.Arminin gözünden iki damla yaş dökülür. Ve erene sıkıca sarılır.
Armin: beni sakın unutma eren tamam mı...
Eren: tabikide unutmayacağım...ve geri döndüğümde sana harika bir hediye getiricem...Erende armine sıkıca sarılır ve kahkülünü çekip arminin alnını öper.
Sarılmayı bırakıp vedalaşırlar. İkiside birbirine el sallar.Sonunda uçak kalkar... Bu çift tekrar ayrı yollarda kalırlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Gizem / Gerilim𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...