(43.Emanet...)

30 4 3
                                    

Eren son hızla uçağına bindi ve ilk uçakla Japonya'ya, Tokyo'ya doğru yol aldı. Mikasa armine birşey olduğunu söyledi ve bu sebepten ötürü eren okulundaki işi yarım bırakmak zorunda kaldı. En azından bir süre boyunca...

Aradan 4-5 saat geçmişti. Eren uçağıyla geldi Tokyo'ya, hemen bir hızla arminle kaldığı evin oraya doğru gitti. Bir minibüs'e binmişti ve hızla eve doğru yol almasını istedi minibüscüden. Eren evin önüne geldi fakat gördüğü şeyle resmen donakalmıştı. Arminle birlikte kaldığı ev kiralık olarak kabul edilmişti. Bunun sebebini anlamamıştı ve içerden gelen mikasa elindeki büyük kutuyu yere koydu. Erenin geldiğini görünce ona seslendi.

Mikasa: demek geldin eren...

Eren hiçbirşey anlamamış şekilde mikasa ya sorular sormaya başladı.

Eren: mikasa burda neler oluyor? Hem armin nerde?
Mikasa: ....
Eren: mikasa cevap versene?!

O sırada eşyaları taşımaya yardım eden d.cameron ereni farkedince elindeki yükü bıraktı ve erenin yanına gitti.

Eren: d.cameron armin nerde?
D.cameron: g-gel benimle...

Eren hala birşey anlamamıştı. Armin nerdeydi sevgilisi neredeydi?
D.cameron yakınlardaki mezarlıkların oraya götürdü ereni. Eren neden mezarlıkların oraya geldiğini anlamamıştı. D.cameron mezarlıkların etrafından dolanarak arminin olduğu mezarlığın başına geçtiler.
Eren ise gördüğü şeyle dudağı titremeye başladı. Doktor bunu farkedecek ki erene birşeyler söylemeye başladı.

D.cameron: işte armin burada eren...bu mezarlığın içinde...

🥀 𝐀𝐑𝐌𝐈̇𝐍 𝐀𝐑𝐋𝐄𝐑𝐓 🥀
𝟎𝟓-𝟎𝟕-𝟐𝟎𝟐𝟑

Eren mezarlığa bakarken gözyaşlarını serbest bırakmıştı. Büyük bir güçsüzlükle yere çökmüştü. Bir elini mezarlığın taşına, bir elinide kafasına koymuştu. Hiçbirşey duymuyor, göremiyordu sanki, sanki sesini çıkarsa boğazı düğümlenecek sesi çıkmıcakmış gibi olacaktı. Doktor çaresizce erene bakıyordu.

Eren: b-bu nasıl oldu...armin nasıl öldü...
D.cameron: ben anlatamam ama size nasıl öğreniceğini gösterebilirim...

Doktor cebinden mavi günlüğü çıkardı ve erene verdi.

D.cameron: Armin ölmeden önce size bu günlüğü yazdı...okumanız için...nasıl öldüğünü ve neden öldüğünü herşey bu günlükte...
Eren: D-demek günlüğe yazdı.

Doktor bir anda ağlayan gözleriyle gülümsedi. Eren ise bunu farketti ve sinirlendi.

Eren: N-NEDEN GÜLÜYORSUNUZ...?
D.cameron: gerçekten armin gibi bir sevgilin olduğu için çok şanslısın eren...
Eren: N-ne demek istiyorsunuz?
D.cameron: günlüğü okuyunca anlarsın...
Eren: p-peki

Doktor bir elini erenin omzuna koydu ve son birşey söyledi.

D.cameron: eren günlüğü arminin mezarında oku ve ona Almanya'da neler yaptığını anlat...elbetki çok mutlu olacaktır, o seni şuan gökyüzünden izliyor olacaktır...senin asla üzülmeni istemez o...

Eren gözyaşlarını kolunun tersiyle sildi ve doktora gülümsedi.

Eren: p-peki...okuyacağım...

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin