(18. hasta ile sohbet)

37 8 5
                                    

Eren: ARMİGHHHH!!!

Eren hemen arminin yanına gitti ve onu dürterek uyandırmaya başladı. Eren arminin kafasını tutarken eline bir miktar kan geldi. Ereni bir anda korku sandı. Armine birşey olmasından korkuyordu. Hisaki ise şaşkınlıktan bir şey diyemedi ve erenin elindeki bir miktar kanı görünce hemen kimse görmeden kaçtı. Eren hisakinin kaçtığını görünce içinden küfürler yağdırdı. Şuan arminle ilgilenmesi gerektiği için birşey demedi ve armini kucağına alıp ayaklandı koşarak okulun yanındaki hastaneye doğru götürdü.
Eren hastaneye geldi. Hemşirelerden biri erenin yanına gelip neler olduğunu sordu. Eren olan biten herşeyi anlattı hemşire de anlayışla kabul etti ve içerden sedye getirdi. Eren Armini sedye nin üzerine koydu ve hemşire de armini muayene yerine götürdü.
Erenin gözleri yaşarmaya başladı kendini tutması gerekiyordu bu yüzden sakin kafayla kalmaya çalıştı. Gözyaşlarını sildi.

20 dakika sonra

Eren beklerken yanına başka bir hemşire geldi ve erene durumu anlattı.

Eren: d-durum nasıl armin iyimi?
Hemşire: durumu gayet iyi sadece ani bir panikle bayılmış fakat kafasını yere vurduğundan dolayı büyük bir darbe almış bu yüzden kafasını bandajla sardık. Hasta bugünlük burada kalması gerekiyor. O yüzden bir arkadaşı durması gerekiyor.
Eren: ben dururum
Hemşire: tamam ama siz hastanın neyi oluyorsunuz?
Eren: s-sevgilisiyim
Hemşire: pekala sizin durmanız daha uygun olur peki hastanın ailesi yakını falan varmı onların da haberi olmalı?
Eren: armin ailesini daha çocukken bir sebeple ötürü kaybetti bu yüzden tek yaşıyordu ama şimdi biz sevgiliyiz birlikte yaşıyoruz.
Hemşire: peki hastayı görmek ister misiniz?
Eren: ş-şuan görebilir miyim?
Hemşire: dediğim gibi durumu gayet iyi o yüzden şuanlık görebilirsiniz.
Eren: teşekkür ederim...

Eren bir anda heyecanlandı ve hızlı adımlarla arminin olduğu odaya gitti. Armin ise gözleri kapalı bir şekilde dinleniyordu. Eren arminin iyi olduğunu öğrenince sakinleşmişti ve arminin yanına yaklaşıp bir elini tuttu.
Arminin uyanmasını beklerken armin yavaş bir şekilde gözlerini açtı ve mayışmış yüzüyle etrafı inceledi sonrada erene baktı. Eren ise armine seslendi

Eren: A-armin ıyımısın?
Armin: b-ben nerdeyim?...
Eren: bayıldın o yüzden hastaneye getirdim seni
Armin: ö-öylemi?

Armin ayağa kalkmaya çalıştı eren ise onu durdurdu.

Eren: Oi nereye daha dinlenmen gerekiyor
Armin: e-eve gitmek istiyorum...
Eren: gıdıcez eve ama bugünlük burada dinlenmen gerekiyor kontrollerin falan olucak o yüzden
Armin: A-ama
Eren: Armin ısrar etme
Armin: peki Hisakiye noldu?
Eren: pezevenk fırsattan ötürü kaçtı.
Armin: üzgünüm
Eren: s-sen neden özür diliyorsunki?
Armin: benim yüzümden kaçtı değilmi?
Eren: n-ne niye senin yüzünden kaçsın zaten adam bulamadım diye kaçmak için yol arıyordu.
Armin: n-nasıl yani?

Eren herşeyi anlattı

Armin: o yüzden mi benden gelip özür diledi?
Eren: herhalde Armin bunu bilmemek için salak olmak lazım
Armin: anlamadım!
Eren: y-yani sen hariç bilmeyenlerin salak olması lazım ya da boşver
Armin: peki şimdi napıcaz?
Eren: nemi yapcaz dinleniceksin sonra da eve gitcez tamammı?
Armin: off peki

Arminin yüzü asıldı eren ise armine gülümsedi ve ona birşeyler daha söyledi.

Eren: Armin bu arada şuan ikimizde 12.sınıfız. Aklında herhangi bir meslek varmı?
Armin: avukat olucam
Eren: n-ne gerçekten mi?
Armin: evet eren benim 8 yaşından beri kitap okumaya merakım var heleki tarihi eski ve siyaset kitaplarını okumak hoşuma gidiyor ve ben bir meslek seçmek istedim kitap okumayla bağlantılı olan bir meslek. Çok araştırdım ve avukat olmayı seçtim. Avukat olmak hem hangi tarafın haklı olduğunu hiçbir nezaket hiçbir merhamet göstermeden kanıtlayan kişidir benim gözümde. Karşımdaki doğru insanı savunmak benim görevim olucak o yüzden bu mesleği seçtim ve bol bol kitap okudum. Her günümü her saatimi kitap okuyarak geçirdim ve amacıma ulaşmak istedim bu yüzden üniversiteyi avukatlık bölümünde okuyacağım ve notlarımda avukatlık için yetiyor da artıyor. Peki eren sen ne olmak istiyorsun?
Eren: beden öğretmeni
Armin: beden öğretmeni demek... Peki neden?
Eren: benimde senin gibi küçüklükten istediğim arzularım var diyelim. Aslında beden öğretmenliğini spor dalıyla küçüklüğümden beri ilgilendiğim için beden öğretmeni olmak istiyorum. Spor atletizm alanlarında gelişip uzmanlaşmakta istiyorum o yüzden bende üniversitesi öğretmenlik bölümünde okuyarak geçircem.
Armin: g-güzel ama...
Eren: Ama ne?
Armin: ya yollarımız ayrılırsa...
Eren: o zaman bir söz vereyimmi?
Armin: o-olur.
Eren: sözüm şu olsun... ( ister çok uzak olsun isterse en yakın ister doğuda olsun ister batı da isterse aramızda mesafeler olsun isterse de... Önümüzde engeller olsun biz bu eli asla tutmayı bırakmıcaz...sözmü?)

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin