(27. büyük tesadüf)

18 3 7
                                    

Aradan tamı tamına 5 yıl geçmişti. Eren hala hapisten çıkabilmek için günler sayıyordu. Eren hapiste yatarken içeriye bıtane polis girdi.

Polis: EREN YEAGER BURADAMI?
eren: E-evet benim
Polis: BABANIZ GRİSHA YEAGER SİZİ ZİYARETE GELDİ.
Eren: p-pekala

Polis erenin iki kolunuda kelepçeledi. Sonra hapisten çıkardı. Grisha bir odada oğlunu bekliyordu bir konuyu konuşmak için gelmişti. Eren odaya geldi sonra polis kapıyı kitledi ve ikisini aynı odada bıraktı. Polisin kendiside kapının önünde nöbet tuttu.

Grisha: nasılsın oğlum?
Eren: hiç iyi değilim baba...
Grisha: seni anlıyorum.
Eren: niçin geldin?
Grisha: seni ziyaret etmek için ve bide sana avukat ayarladığımı söylemek için geldim.
Eren: A-avukatmı?
Grisha: senin suçsuz olduğunu ispatlamak istiyorum ve bir avukat buldum. Arayıp o avukatla konuştum ve senin geçmişin hakkında herşeyi bildiğini söyledi.
Eren: g-geçmişimimi? İyide nasıl?
Grisha: bilmiyorum baya detaylı konuştuk. Kendiside sana yardımcı olabilmek için çok ısrar etti. Bende avukatımız olmasını istedim.
Eren: p-peki karşı tarafta kim var?
Grisha: Mike luzz ve avukatı
Eren: mahkeme ne zaman?
Grisha: haftaya oğlum
Eren: peki haber verdiğin için teşekkür ederim baba
Grisha: ne demek oğlum seni buradan çıkarabilmek için elimden ne geliyorsa yapacağım, söz veriyorum.

İkiside ayağa kalkıp birbirlerine sıkıca sarıldılar. Eren eskiden babasıyla bu kadar samimi ve yakın değildi ama şimdi ikiside birbirlerini özlemişcesine değilde bidaha hiç göremeyecekmişcesine sarılıyordu. Eren kapıya doğru ilerledi ve seslendi. Polis cebinden anahtarı ve kelepçeyi çıkardı. İlk önce kapıyı açtı sonrada erenin kollarını tekrardan kelepçeledi. Eren babasına "tekrar görüşürüz" demişti. Polis ereni hapse soktu ve kapıyı kitledi. Polisin kendiside nöbete geçti.

1 hafta sonra

Aradan 1 hafta geçmişti. Babası erene kıyafet falan getirmişti. Eren güzel bir duş aldı hapishanede. Sonrada üzerine babasının getirdiği gömleği ve siyah pantolonu giydi. Bugün mahkeme günüydü. Eren henüz avukatıyla tanışmamış olsada avukatına güveniyordu. Bunun nedenini bir türlü anlamamıştı. Geçmişi hakkında herşeyi bilmesinden değilde sanki avukatının kim olduğunu biliyormuş gibi bir düşünce vardı kafasında. Eren mahkeme salonuna geldi. Arkasından Mike luzz ve avukatı miranda crow'da gelmişti. Mike luzz ve avukatı karşıya geçmişti. Erende o ikisinin karşısına geçmişti. Orta Sandalyelerdede grisha yeager ve dina yeager vardı. En son hakimde masasına geçti.

Hakim: EVET BUGÜN EREN YEAGER TARAFI VE MİKE LUZZ'UN TARAFI HAKKINDA BİR KONUŞMA GERÇEKLEŞECEKTİR. KİMİN SUÇSUZ OLDUĞU KANITLANACAKTIR. BU YÜZDEN LÜTFEN BU İKİ TARAF ARASINDAN KİMSE KONUYA KARIŞMASIN. EĞER BİR DİYECEKLERİNİN OLURSADA AYAĞA KALKIN.
Eren/Mike: pekala
Hakim: Eren bey sizin avukatınız nerededir?

Eren bu sorunun arkasından hiçbirşey diyemedi. Daha sonra grisha erenin durumunu anladı ve ayağa kalktı.

Hakim: buyurun?
Grisha: hakim bey avukat biraz geç gelicek izninizle bekleme fırsatı tanıyabilirmisiniz?
Hakim: pekala ama 20 dakika içinde gelmesi gereklidir. 20 dakika içinde gelmezse kazanan taraf Mike luzz'un tarafı olucak.
Eren: p-peki

Herkes birşeyler konuşurken koridordan ayak sesleri geliyordu.

Mike: kesin avukata verecek paranız yoktu da bizi bekletiyorsunuz?
Eren: neden yalan söyleyelim?
Mike: o zaman avukatının şimdiye kadar gelmesi gerekmezmiydi?
Eren: hayır! gelicek geç kalmış olabilir
Mike: yazık sizi nasılda kandırmış...neyse benim zamanım bol beklerim her türlü.

Aradan 20 dakika çoktan geçti. Hakim artık başlaması gerektiğini söyleyecekti.

Hakim: Eren bey 20 dakikadır bekliyoruz avukatınız hala gelmedi. O halde kazanan-

mahkeme salonuna bir avukat girdi.

Armin: DURUN!!

Erenin gördüğü kişiyle resmen dili tutulmuştu ve kalbi hızlanmıştı. Karşısında hafif uzamış bir sarışın, kısa sarı saçlarını arkaya atmış ve üzerindeki koyu mavi olan kravatlı takım ile bir avukat duruyordu. Eren gördüğü bu sarışına sadece şunu diyebilmişti;

Eren: A-armin...

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin