(33.kanser)

24 3 11
                                    

Eren: bidaha benden birşey saklamanı istemiyorum...
Armin: A-ama eren ben...

Armin kafasını aşağı eğdi eren ise arminin önüne geçip çenesinden tuttu ve kendisine bakması için kafasını kaldırdı. Eren arminin alnındaki kahkülü çekti ve oraya küçücük bir buse kondurdu. Armin erenin nefesini alnında hissedince bir anda yüreği titremeye başladı, gözleri hiç durmayacak olan bir şelale gibi akmaya başladı. Erene sıkıca sarıldı, erende arminin kafasını tuttu.

Eren: b-biraz uyuyalımmı?

Armin erene sarılmayı bıraktı ve gözlerini sildi.

Armin: olur...yatalım.

Ertesi gün.

Doktor: girin.
Eren: merhabalar
Doktor: buyurun oturun.

Eren ile armin Doktor'un dediğini dinledi ve ikiside karşılıklı oturdu. Doktor bilgisayara yazdığı şeyi bir kenara bıraktı ve ikisinede cevap bekler bir şekilde bakmaya başladı.

Doktor: Evet, şikayetiniz nedir?

Armin erene baktı, eren ise onaylar şekilde ve rahat olması için bir gülümseme sundu armine. Armin doktora döndü.

Armin: Benim vücudumda değişik morluklar çıkmaya başladı ve ayrıca dün dışardayken boğazımda yanan birşey varmış gibi bir öksürük boğdu.

Doktor: şu morluklara bide ben bakabilir miyim?
Armin: tabikide
Doktor: Eren bey siz dışarda beklermisiniz?
Eren: pekala.

Eren dışarı çıktı. Armin ise üstündeki mavi tişörtü çıkardı ve vücudundaki morlukları doktora gösterdi. Doktor bey omzundaki morluğa dokununca armin bir anca tısladı.

Doktor: Anlıyorum. Seni emara almamız gerekiyor, mümkünse bugün yapalım yarında sonuçları alırsınız. Olurmu?

Armin onayladı.

Armin emar işlemlerini bitirdikten sonra erenle birlikte eve doğru yol aldı. Doktor ise sonuçları öğrenebilmek için birkaç hemşireyi yanına çağırdı.

Doktor: evet sonuçlar hazırmı?
Hemşire: hazır! Buyurun hocam
Doktor: pekala, teşekkürler

Doktor kendi odasına çıktı ve sonuçları incelemeye başladı. Doktor gördüğü sonuçla birlikte şaşırmıştı. Beklemediği bir şekilde gelen bu sonuç onun için artık yolun sonu demekti.

Sabah olur.

Armin ile eren sonuçları almak için ertesi gün hastaneye giderler. Kendi sıralarını beklerler o sırada arminin doktoru. "Gelebilirsin" diyince kendini toparlar ve o vücudundaki izlerin neden olduğunu öğrenebileceğini anlayınca bir anlık hızla Doktor'un yanına gelir.

Doktor: hoşgeldin Armin
Armin: H-hoşbulduk, sonuçlar hazırmı?
Doktor: evet ama...eren beyin dışarda beklemesi gerekiyor. Sizinle birşey konuşmam lazım.

Armin onayladı erende dışarıya çıktı. Tek odada sadece doktor ve Armin vardı.

Armin: evet doktor bey sorunum ne? Neden vücudumda o izler vardı.

Doktor bir anda duraksadı ve şuan nasıl söyleyebileceğini düşünmeye başlar şekilde elleriyle oynamaya başladı. Armin birşeylerin ters gittiğini anladı ve titrek sesiyle.

Armin: N-neyim var doktor bey?

Doktor kendini hazır hissedince artık söylemesi gerektiğini düşündü. Nasıl olsa Armin bunu öğrenmesede en geç farkına varacaktı.

Doktor: Armin...
Armin: buyurun doktor bey?
Doktor: şuanda diyeceğim şeylere hazırmısın? Senin bu yüzden üzülmeni istemem.
Armin: N-nasıl yani?
Doktor: vücudundaki izler şu anda hayatının sonunu getirecek izler Armin. Bu yüzden duyacağın şeylere hazır olmanı istiyorum.
Armin: h-hazırım...bana ne olacaksa öğrenmeye hazırım...
Doktor: Armin sen...kansersin...

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin