(35.harika bir gece)

22 3 2
                                    

Çıktılar. Yakın bir dondurmacıdan ikiside dondurmalarını aldı ve bütün günlerini dışarda geçirdiler. Sonra ikisi lunaparka gitmişti.

Akşam olur.

İkiside yorgunluktan yürüyemez olurlar en son yakındaki banklar dan birine otururlar.

Eren: eğlendinmi civcivim?
Armin: h-hemde çok
Eren: armin...senle ikimiz ölene kadar mutlu olalım tamammı?

Armin ölüm kelimesini duyunca irkildi ve içini büyük bir korku sardı. Eren birşeylerin ters gittiğini farketti ve armine sordu.

Eren: Armin iyimisin?
Armin: ha...şey evet bir an daldımda kusura bakma
Eren: herneyse

Bu ikili gülmeye devam etti o sırada Eren'in telefonu çaldı. Eren bir anlık şokla telefona baktı. Yabancı bir numara arıyordu.

Eren: Alo

Eren telefonda konuşmaya devam etti ve bir an duyduğu şeyle sevindi.

Eren: NE! G-GERÇEKTENMİ!! KABUL OLDUMU!!?

Eren telefonla biraz daha konuştuktan sonra kapattı.

Armin: noldu eren?
Eren: Armin hani ben mezun olduktan sonra beden öğretmeni oldum ya.
Armin: Ee evet noldu ki?
Eren: işte Almanya'da bir süreliğine öğretmenlik yapabilicem
Armin: SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM EREN!

eren mutluluğundan armine sarılır. Arminde tek kolunu erene sarar.

Armin: şey peki ne zaman gidiceksin Almanya'ya?
Eren: yarın gitmem gerekiyor...senin için uygun mu?

Armin onayladı erenin bu durumunu.

Eren: hadi o zaman eve gidip hazırlanalım.

Erenin annesi ve babası aslında almandı ve ereninde almancası çok iyi olduğundan almanya'da öğretmenlik yapabilmesi uygun olurdu.  Bu yüzden bir kaç gün önce internetten Almanya için başvurduğu bir okuldan ona bildirim geldi ve kabul edilmişti.

Armin ile eren ikisi eve doğru yürüdüler.

Akşam olur.

Eren bavulunu hazırladı o sırada armin salonda kitap okuyordu. Eren bavulunu toplama işini bitirdikten sonra arminin yanına salona gitti. Fakat armin dalmış ve mutsuz görünüyordu...

Eren: neyin var sevgilim? Neden mutsuzsun?
Armin: Ha...şey ben mi?
Eren: burda sen ve benden başka biri varmı armin?
Armin: Aslında dalmışım, hala vücudumdaki morlukların geçmesi için dua ediyorum ama hiç geçmezse diye düşünüyorum.

Eren arminin elindeki kitabı aldı ve komidinin üstüne koydu. Daha sonra iki elini arminin iki eline örttü.

Armin: H-ha eren...
Eren: armin sen benim gitmemi istemiyor musun yoksa? Lütfen doğruyu söyle.
Armin: H-ha hayır alakası yok. Sen gidebilirsin tabikide Almanya'ya çok mutlu olurum.
Eren: peki madem öyle o zaman gel benimle.

Eren arminin bir kolundan tuttu ve odaya sürükledi. Eren armini yatağa itti.

Armin: E-eren napıyorsun?
Eren: yarın ben gidiyorum. Seninle son kez güzel bir gece geçirelim istiyorum...
Armin: a-ama eren ben...
Eren: merak etme asla canını yakmayacağım sevgilim...𝐛𝐮̈𝐠𝐮̈𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐤𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐞𝐜𝐞 𝐠𝐞𝐜̧𝐢𝐫𝐢𝐜𝐞𝐳....

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin