Eren: A-armin
Armin denen genç kimin ona seslendiğini görebilmek için erene döndü. Ereni gördüğü an kalbi öyle sızladıki resmen bidaha bırakmak istemezmiş gibi sarılmak istedi. Ama ondan önce halletmesi gereken büyük bir mahkeme var. Bu yüzden arminde erenin yanına geçti onun avukatı olarak.
Mike: gerçekten ikinizin buluşması beni çok mutlu etti. Ne güzel iki genç birbirlerine kavuştular.
Hakim: her neyse hemen mahkemeye başlayalım.Hakim bey bir dosyayı çıkardı ve içindeki bazı bilgileri okumaya başladı.
Hakim: Eren yeager mikenin abisi hisaki miaru'yu öldürme suçuyla 8 yıl hapse atılmıştır doğrumu?
Armin: E-evet
Hakim: Ama avukatımız Armin bunun ne kadar doğru olduğunu söylese'de Eren yeagerın bunu geçmişteki bir sebep uğruna yaptığını söylemiştir doğrumu?
Armin: evet.
Hakim: peki Armin bey bize geçmişte yaşanan olayları anlatırmısınız?
Armin: tabikide hisaki miaru ile Mike luzz eskiden kardeşlerdi. Gerçek aileleri büyük bir borca battı ve o sebepten ötürü borçlarını ödeyebilmek için bir mafya ailesinden hırsızlık yaptılar. Mafya ailesi yakaladı ve o anne babayı öldürdüler. Bu iki çocuk yetim kalmıştır mafya ailesi onlara acıyıp evlat edilmiştir. Mike luzz ile hisaki luzz bu luzz soy adını o mafya ailesinden almıştır. Mafya ailesinin başı kroul evlatlık edindiği oğullarından birinin yeager ailesinden birini öldürmesini istemiştir. Yeager ailesinden birini öldürmesindeki asıl sebep ise bu iki ailenin geçmişte arkadaşlıklarının olması ama yeager ailesinde grisha beyin bu ailenin belalı olduğunu öğrenince arkadaşlıklarını bitirmek istedi ve yetim çocuklardan hisaki öldürmeyi kabul etmeyince Mike luzz kabul etti ve ailedeki eren yeagerinin annesi carla yeageri öldürdü. Bu-Miranda crow ayağa kalktı.
Miranda: İTİRAZ EDİYORUM!!
hakim: buyurun?
Miranda: geçmişteki bazı olayların şuanki eren yeagerin hisaki miaruyu öldürmesiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum.Armin sinirle ayağa kalktı.
Armin: Bİ DAKİKA!! Eren yeager hisakiyi geçmişteki bazı olaylar sebebiyle öldürdüğü için size bu geçmişteki hikayeyi anlatıyorum hakimim.
Miranda: iyide Armin bey geçmişte yaşanan şeyler geçmişte kalır. Bu her zaman böyledir.
Armin: Ama erenin hisakiyi öldürmesi geçmişteki bir olay yüzündendi.
Miranda: peki senin şuan anlattığın hikaye ile Hisakinin geçmişiyle ne alakası var
Armin: anlatmama izin verirseniz öğreneceksiniz.Karşı tarafın avukatı Miranda yerine oturdu Armin ise başladığı hikayeye devam etti.
Armin: bu olaydan sonra hisaki evden kaçtı ve soyadını değiştirdi.mafya ailesindeki soy adı hisaki luzz'du. gerçek ailesinin soyadını almaya karar verdi ve hisaki miaru yaptı. Daha sonra yeager ailesinin reisi grisha yeager intikam almak için mafya ailesini bastı ve aileyi katletti. Aradan bir kişi kurtulabilmişti oda Mike luzz. Mike luzz başka bir ülkeye kaçtı. Hisakide mafya ailesinin katledildiğini öğrenince o ailenin mirasını kendi üstüne aldı ve kendini koleje yazdırdı. Yani benim gittiğim koleje gelmişti.
Hakim: kolejin adı nedir?
Armin: chūton-chi koleji
Hakim: devam et
Armin: şansıma benim sınıfıma düşmüştü. Herkes onun belalı bir çocuk olduğunu düşündü ve öyleydi de. Mafya ailesinin mirasını aldıktan sonra kendini değiştirdi. Okuldaki insanları korkutup tehdit etmeye başladı. Ona yan gözle bakanları çıkışta çetesiyle yakalayıp dövüyordu. Ondan sonra ben o sınıfa yeni bir öğrenci olarak gelmiştim. Hisaki bana bakıp duruyordu hep ders boyunca. Yeni geldiğim gün kendimi tanıtıp yerime oturdum ve tenefüslerde okuma kitabımı alıp Sakura ağaçlarının olduğu bir çardakta kitap okuyordum o sırada hsiaki yanıma geldi. Bana çıkma teklifi etti ben ise kabul etmedim. Sonra kabul etmediğim için...Armin erene doğru baktı. Geçmişte yaşadığı şeyler akılna geldi ve eli titremeye başladı. Eren arminin o titreyen elini kendi eliyle örtüp armine baktı. Ona gülümsedi ve
Eren: Anlat.
Armin: t-tmArmin anlatmaya devam etti.
Armin: bana zorbalık yapıp taciz etti.
Hakim: taciz mi? Bu doğru mu mike luzz
Mike: benim bu konuda bir bilgim yok ben o zamanlar başka bir ülkedeydim.
Hakim: pekala devam et Armin
Armin: bana yaptığı onca zorbalıklar, istismara uğramalar hepsi onun yüzünden oldu. Ben onun yüzünden okulda deli muamelesi gördüm. Bana bir kızmışım gibi davranıp derslerde bana dokunmaya çalışıyordu. Yanyana oturuyorduk hep, oda hisaki sınıf ögretmenimizi tehdit ettiği için. Daha sonra ben bu durumdan sıkıldım ve ailemi okula çağırmak istedim. Ama hisaki bunu öğrendi ve beni tehdit etti. Ben yine de söylemeye kararlıydım ve aileme söyledimde. Okula gelmeleri gerektiğini söyledim. Hisaki bunuda öğrendi ve...annem ile babamı öldürdü. O gün bide trafık kazası yaşanmış. Hisaki bunu fırsat bildi ve benim yanıma gelip ailemin trafık kazasında öldüğünü söyledi. Ben ise o günden sonra bu okulda duramadım. Kaydımı aldırdım ve okuldan ayrıldım. Hisaki bunu da öğrendi ama birşey demedi. Anlayışla kabul etti. Ve erenin hisakiyi öldürme konusunada gelirsek eren hisakiyi bu yüzden öldürdü.
Hakim: doğru mu eren bey?
Eren: doğru. Hem armine yaptığı zorbalıklar yüzünden ve bide onun ailesini öldürüp ona yalan söylediği için hisakiyi öldürdüm.Miranda crow tekrar ayağa kalktı.
Miranda: İTİRAZ EDİYORUM!
hakim: buyurun
Miranda: geçmişte bu tür olayların yaşanması illa hisakiyi öldüreceğiniz anlamına gelmiyor.Erende sinirden ayağa kalktı.
Eren: İTİRAZ EDİYORUM!!
hakim: buyurun
Eren: ONA BAKILIRSA HİSAKİNİN GEÇMİŞİNDE BİR SÜRÜ SUÇSUZ İNSANIN CANINI ALDIĞINI BİLİYORUM. BUNUN ÜSTÜNE ARMİNE ZORBALIK YAPIP BİDE ONUN AİLESİNİ ÖLDÜRMESİ BENCE HİSAKİYİ NEDEN ÖLDÜRDÜĞÜMÜ KANITSIZ BİR ŞEKİLDE AÇIKLIYOR!! VE BURDA TEK SUÇLU OLAN HİSAKİDE DEĞİL...Eren Parmağını mikeye doğru işaret etti.
Eren: BİDE SENİ UNUTMAYALIM MİKE LUZZ...
Mikede sinirden ayağa kalktı.
Mike: BENİM YAPTIĞIM ŞEY NE PEKİ
Eren: BİDE SORUYORMUSUN?!!
Mike: söylesene ne yaptığımı?
Eren: ANNEMİ CARLA YEAGERİ ÖLDÜRDÜN!!
Mike: DOĞRU ANNENİ BEN ÖLDÜRDÜM AMA BENİ BUNA İTEN KİŞİ ÜVEY BABAM KROUL LUZZ'DU.Eren gülmeye başladı. Mike ise sinirlendi.
Mike: S-SEN NEYE GÜLÜYORSUN?
Eren: neden ölmüş bir adamı suçlamaya çalışıyorsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin)
Misterio / Suspenso𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦, 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥ı𝐳 𝐯𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦. 𝐒𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐦𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐳�...